Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kosmetologi vastaa kysymyksiin :)

Vierailija
23.09.2010 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ihonpuhdistuksessa ja k kommentoi mulle tähän tyyliin: Mulla käy paljon sellaisia asiakkaita joilla ei ole mitään puhdistettavaa ihossa mä olen ihan pettynyt että mitä mä oikein teen. Nyt (siis kun minä olin siellä) on mukava kun on puhdistettavaa, työtä.

tutulle oli vaan kauhisteltu ihon kuntoa, jossa ei paljaalla silmällä ole mitään vikaa, ei edes näppylöitä, toki muuta vikaa varmaan oli mutta ei mitään sellaista että olisi syytä vain päivitellä asiakkaan ihoa..

Itse olen sitä mieltä, että aina pitää löytää jotain positiivista. Asiat pystyy ilmaisemaan niin monella tavalla.

Vierailija
22/24 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemassa joku hyvä kikka, millä saisi huulien yläpuolelta "viikset" siististi ja mahdolisimman pitkäksi aikaa pois?

Voi kyllä sokeroidakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ihonpuhdistuksessa ja k kommentoi mulle tähän tyyliin: Mulla käy paljon sellaisia asiakkaita joilla ei ole mitään puhdistettavaa ihossa mä olen ihan pettynyt että mitä mä oikein teen. Nyt (siis kun minä olin siellä) on mukava kun on puhdistettavaa, työtä.

tutulle oli vaan kauhisteltu ihon kuntoa, jossa ei paljaalla silmällä ole mitään vikaa, ei edes näppylöitä, toki muuta vikaa varmaan oli mutta ei mitään sellaista että olisi syytä vain päivitellä asiakkaan ihoa..

kosmetologi oli melkein pettynyt kun kysyi multa onko naamani nyt ihan tunnoton puristelun jälkeen...Vastasin että siinäkö se oli ei kyllä tuntunut oikein missään. Mikä oli tottakin. Hän oli vaan hiljaa sen jälkeen. Taisi olla oikein sadisti pohjimmiltaan :D

Vierailija
24/24 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummiin silmanalusiin ja silmapusseihin alle 30v. naiselle? Uni tietysti, mutta jos se ei onnistu. Onko jokin rasva, jota suosittelisit? Itsellani on herkkaiho

jolla hyvä peittää tummat silmänaluset.

Itse en usko, että mikään voide poistaa tummia silmänaluksia/turvotusta. Silmänympärysvoidetta suosittelen silti.

Pidän itse Biolinen ja Bernard Cassierin sarjoista. Vaikka ovat kosmetogisarjoja, ovat kohtuu hintaisia.

Cassierilla on esim.kaakaovoide.