Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miljonääriäideistä tämän viikon lottopottiin

Vierailija
22.09.2010 |

Kovasti paljon kommentteja ohjelmasta, mistä olen nähnyt pienen mainospätkän. Mielipiteitä kuitenkin tuntuu rahan suhteen olevan monella.

7,2m potti suhteutettuna maailman rikkaisiin on aika pieni, mutta Suomessa suhteellisen suuri kerta "ansio".

Miten käyttäisit, jos voittaisit? Miten se vaikuttaisi elämääsi ja ihmissuhteisiisi? Vaikutukset omaan mielenterveyteesi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontoisin koko talon mieluisaksi kerralla, ja pihan. Nyt rempataan pikku hiljaa. Nyt tuntuu, että tässä haluaisin silti asua, muuta eihän sitä tiedä.

Loma-asunto maalta ja kaupungista. Kaikille lapsille pikku yksiöt tai kaksiot valmiiksi.

Matkusteltaisiin enemmän.

Varmaan ostaisin parille läheiselle asunnot. Vanhemmille eläkerahastoa.

Ja sijoittaisin myös.

Vierailija
2/2 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään hienoa ei olla tekemässä, eikä varmaan silloinkaan, jos rahaa olisi enemmän. pääasia, että koti olisi kodintuntuinen.

mies saattaisi aluksi törsätä johonkin tekniikkaan. aika epätodennäköistä, koska ei ymmärrä itse tekniikasta mitään.

piha kaipaisi ehostusta samoin ulkorakennus.

autoremppoihin menee jonkin verran aina vuoden aikana, kun huolletaan ja laitetaan. minulla uusi auto, mutta miehellä enemmän huoltoaltis ajopeli. luultavasti ainakin sen vaihtaisi. pojalle on luvannut nykyisen autonsa rata-ajoon, kun saa uudn tilalle.

meille ylimääräinen raha merkitsisi sitä, että saa tekemättömät remonttijutut hoidettua ja laskut maksettua. muuten en osaa sanoa, miten käytettäisiin. laitettaisiin säästöön lasten ja lastenlasten takia ainakin osa.

kumpikin meistä on sellaisia, että haluaa tehdä töitä. kai sitten johonkin omaan yritykseen sijoittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla