mä olen sinkkuna tosi yksinäinen
kaipaisin rakkautta kipeästi. Tämä asia itkettää minua, en haluaisi olla yksin.
Kommentit (17)
Kun ei vaan oikein tunnu löytyvän. ap
Kerro vähän taustojasi, niin jospa kerrankin av voisi neuvoa. =)
ei kukaan itkevää naista kotoa hae.
itken sun kanssa :(
Yksinäistä on enkä ihmisten ilmoille edes pääse :(
yksinäinen ystävien taholta vai molempia?
ystäviä on, mutta sitä miestä kaipaan, jotain joka rakastaisi. Liikun paljonkin kodin ulkopuolella. yökyöpeöi ap
ystäviä on, mutta sitä miestä kaipaan, jotain joka rakastaisi. Liikun paljonkin kodin ulkopuolella. yökyöpeöi ap
Erosta 3 vuotta ja piruvie kun olen tyytyväinen elämään. On tässä jotain virityksiä ollut, mutta kaikki kaatuneet siihen etten halua luopua vapaudestani. Saa tulla ja mennä ei tarvitse raportoida kenellekkään tekemisistään.
Surullista jos joku kokee olevansa yksinäinen vain koska ei ole miestä.
Kukaan ei varmaan haluaisi olla yksin toivotaan että löydät jonkun mukavan sinkun :)
Erosta 3 vuotta ja piruvie kun olen tyytyväinen elämään. On tässä jotain virityksiä ollut, mutta kaikki kaatuneet siihen etten halua luopua vapaudestani. Saa tulla ja mennä ei tarvitse raportoida kenellekkään tekemisistään. Surullista jos joku kokee olevansa yksinäinen vain koska ei ole miestä.
Kukaan ei varmaan haluaisi olla yksin toivotaan että löydät jonkun mukavan sinkun :)
Sitten kun teillä on se mies toivoisitte olevanne sinkkuja taas.
Teille ei mikään kelpaa.
Olin sinkku, kaipasin miestä, nyt on mies ja kaipaan yksinäisyyttä. Mies osoittautui täydeksi kusipääksi, ei ole ihme että exänsä hänet jätti.
ja saada rakkautta? ap,joka on ollut yksin pian 6 vuotta.
mietin vain, että jos tarve paistaa sinusta kipeästi esiin, se saattaa karkottaa miehiä. Kipeä tarvitsevuus saattaa tarkoittaa myös tarrautuvuutta ja se ei ole hyvä ominaisuus kun etsitään kumppania.
Tommy Hellstenin sanonta "saat sen mistä luovut" sisältää paljon viisautta. Kun lakkaa väkisin hakemasta ja etsimästä, elämä ohjaa oikean ihmisen kohdallesi. Kun ei yritä pyristellä elämän virtaa vastaan tai ohjailla sitä, elämä järjestää asiat oikein päin.
Minusta tärkein asia olisi oppia nauttimaan elämästä sellaisena kuin se on nyt. Pidä itsestäsi huolta, nauti ystävien seurasta, rakasta itseäsi.
Olin sinkku pitkään. Mulla oli vain satunnaisia treffejä, ei mitään eikä ketään pysyvää. Lakkasin murehtimasta koko asiaa, keskityin omaan elämääni, töihin, harrastuksiin, ystäviin. En etsinyt miestä. Ja eräänä päivänä tapasin miehen, joka halusi minut. Olin ulkona, ihmisten ilmoilla, ja koska minulla oli hauskaa kaverieni kanssa, olin varmaa helposti lähestyttävän oloinen. Olen onnellinen nyt, mutta olin onnellinen myös yksin.
pitää olla ensin onnellinen yksin, sitten on parempi olla myös kaksin. Jos toivoo toisen korjaavan elämän onnelliseksi, se ei välttämättä toteudu. Tai kukaan ei halua joutua sellaisten toiveiden kohteeksi.
nautin ystävistäni, harrastuksista, töistäni, mutta silti vain kaipaan rakkautta.... ap
toivotaan että löydät jonkun mukavan sinkun :)