Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viitaten aikaisempaan huono täti keskusteluun

Vierailija
22.09.2010 |

Olen kaikkien kannalta hirveässä tilanteessa. Kerrassaan inhoan sisareni lasta. Hän ärsyttää minua kaikin mahdollisin tavoin alakaen jatkuvasta kälättämisestä ja jankkaamisesta..

Jokin tässä lapsessa ärsytti jo taaperosta asti ja tilanne on vain pahentunut. Jäykistyn kauhusta kun hän rynnii halaamaan, yäks.

Ongelmaa lisää se, että mieheni on aivan samaa mieltä ja hän ei niin hirveästi yritä salata tunteitaan. Suukopua tulee aina kun heikkouksissani(en siis valehtele tarpeeksi nopeasti)päästän lapsen meille.

Minun esikoiseni(serkku siis) ei myöskään pidä tästä serkustaan, se lienee osin minun vikani, koska en aina muista pitää suuta soukemmalla lasten aikana.

Mutta tosi asia on, että aina tämän lapsen kyläilystä seuraa jotain jälkipyykkiä. Hän kostaa kokemansa vääryydet piilottamalla lapseni tavaroita yms "oikeutettuja" käytännönjäyniä. Viime vierailun jälkeen hävisi kokonainen keräilysarja..Koitin tästä mutkain kauttta kysellä siskolta, mutta ei se selvinnyt. En kerrassaan kehdannut sanoa lasta suoraan varkaaksi-oma sisko sentään..

En vain tiedä kauanko tätä teatteria jaksaa jatkaa ja mitä jos sisko haluaa lapsensa meille kesällä pidemmäksi aikaa..olemme muuttaneet nyt kauemmmas...

En ikinä kestä tätä lasta monta päivää putkeen ja mieskin taitaisi lähteä samalla ovenavauksella..

Mitä jos vain sanoa töräyttäisi ettei lapsesta pidä..tietysti ei siskoakaan tarvitsisi enää sen jälkeen katsoa..mutta ei tarvitsisi jännitellä..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eiköhän sisko ole sen jo huomannut.

Itse en ymmärrä aikuista joka ei "muista pitää suuta soukemmalla"

Suoraan sanoen sitä saa mitä tilaa. Jos olet ilkeillyt miehesi kanssa lapselle taaperosta asti niin ymmärrät varmaan miksi käytös on tuollaista.

Vierailija
2/4 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä puhuisi noin ilkeästi sisareni lapsesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensäkään pidä kaikista ihmisistä ja tietääkseni lapsetkin ovat ihmisiä ja yksilöitä. Ei vastenmielisyyteen mitään ikärajaa ole olemassa.

Elämä voisi olla paljon mukavampaa..

Ja ei, siskoni ei aavista mitään. Olen aika hyvä näyttelemään ja luovimaan tilanteissa KOSKA olen aikuinen pitää yrittää käyttäytyä vaikka mitä päässä pyörisi. Kotona vaan välillä rakoilee..

Onhan tämä ihan syvältä, mutta minkä tunteilleen voi.

Sukulaisuus ei ole mikään automaatio sielujensympatioille.

Kyllä, olen täti helvetistä, mutta tämä täti koittaa tsempata tunteistaan huolimatta.

Vierailija
4/4 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensäkään pidä kaikista ihmisistä ja tietääkseni lapsetkin ovat ihmisiä ja yksilöitä. Ei vastenmielisyyteen mitään ikärajaa ole olemassa.

Elämä voisi olla paljon mukavampaa..

Ja ei, siskoni ei aavista mitään. Olen aika hyvä näyttelemään ja luovimaan tilanteissa KOSKA olen aikuinen pitää yrittää käyttäytyä vaikka mitä päässä pyörisi. Kotona vaan välillä rakoilee..

Onhan tämä ihan syvältä, mutta minkä tunteilleen voi.

Sukulaisuus ei ole mikään automaatio sielujensympatioille.

Kyllä, olen täti helvetistä, mutta tämä täti koittaa tsempata tunteistaan huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi