Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö todella yhdyntä joka toinen päivä, jos yrittää vauvaa?

Vierailija
22.09.2010 |

Jos siis lasketaan yksinkertaisesti, että minulla olisi vaikkapa huomenna kello 18 ovulaatio:

yhdyntä tänä aamuna klo 10, jolloin aikaa ovulaatioon 32h.

yhdyntä ylihuomenillalla kello 22, jolloin ovulaatiosta 28 tuntia

Eikö kaiken järjen mukaan huominen päivä olisi paras päivä? Eli eikö joka päivä olisi parempi kuin joka toinen?

Kuinka moni siittiö jää odottelemaan munasolua muutamaksi päiväksi, mikä todennäköisyys on raskautua vaikkapa 48h yhdynnästä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääkäri sanoi, että tutkimusten mukaan parahaiten raskautuu jos harrastaa seksiä joka 3. päivä koko kierron ajan. Itsellämme auttoi hyvin. Ennen tätä yritimme joka päivä, en tullut raskaaksi 3 kuukauden aikana, sitten yritimme täsmälleen muutamana päivänä ovulaation aikana, en tullut taaskaan, mutta kun yritimme tuota joka kolmas päivä metodia, tulin heti ekassa kuussa raskaaksi, joka tosin meni kesken, mutta tämän jälkeen jatkoimme yhden normaalin kierron jälkeen joka kolmas päivä -metodia ja taas onnistui.

Lycka till!

Vierailija
2/11 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole havaittu että siittiöt kuolisivat tavallista noepammin, niin joka toinen päivä sekstailua riittää. Jos jaksaa, niin kannattaa tietysti harrastaa joka päivä, sillä siittiöiden laatukin on parempi kun uusiutuvat jatkuvasti.

Meillä meni raskautumiseen lähes 4v ja siinä kierrossa kun tärppäsi, harrastimme seksiä joka päivä kierron 10.-15- päivä.

Ja miehen siittiöt on tutkittu, laadukasta tavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kuitenkin ennen ovista kuin vasta sen jälkeen. (Ellei usko tyttö- ja poikasiittiöihin.) Musta tuo joka toinen päivä on ohjenuora niille, jotka eivät bongaile ovista. Toisaalta nuo edellisenä päivänä matkaan laitetut siittiöt kyllä voivat hedelmöittää munasolun, vaikka oviksen ja yhdynnän välillä olisi 32 tuntia.

Vierailija
4/11 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laukeaa paineella naamalle?

Vierailija
5/11 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin kyllä pupuiltiin tosi ahkeraan, lähes joka päivä kierron puolivälin tienoilla ja joinakin päivinä jopa kaksi kertaa! Ihan siitä syystä siis, että teki mieli. :)

4

Vierailija
6/11 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa harvakseltaan rakasteltiin ja raskaana.

Vierailija
7/11 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on nautinto, spontaanius, halu, rakkaus? Tuohan on ihan naurettavaa! Mä tulin raskaaksi sillä, että sekstattiin sillon kun mieli teki.

Vierailija
8/11 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksi tulemiseen tarvitaan vain yksi yhdyntä. Ei sitä varten tarvitse erikseen laskea mitään. Mikä tahansa yhdyntä voi olla juuri se.

Vierailija
9/11 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan leikittelin ajankohdan ajatuksella.

Tämä on vasta toinen yrityskierto, joten ei mitään huolta vielä.

ap

Vierailija
10/11 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on nautinto, spontaanius, halu, rakkaus? Tuohan on ihan naurettavaa! Mä tulin raskaaksi sillä, että sekstattiin sillon kun mieli teki.

Kaikki eivät tule raskaaksi yrittämättä. Minulla on aina ollut hyvä tärppi mutta se ei tarkoita etten ymmärtäisi ettei kaikilla ole näin.

Vierailija
11/11 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti alussa se on ihan spontaanin seksin varassa, kun mutta kun aikaa alkaa kulua vuosia, on pakko yrittää jo muitakin keinoja. Kyllä ne halu ja rakkaus siellä kulkevat mukana vaikka vain osa kerroista onkaan enää spontaaneja.

T: Neljättä vuotta raskautumiseen kuluttanut.

Rv35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi