Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onpa nuo Miljonääriäidit nyt kova pala av-palstalaisille.

Vierailija
22.09.2010 |

Mutta ei kai se ihme ole, kun ovat kaikkea mitä av-mammat eivät itse ole:

- hoikkia

- kauniita

ja ennenkaikkea

- rikkaita

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, en ikinä vaihtaisi omaa ihanaa tavallista elämääni noiden elämään. Tosin ei itsekään olla aivan tyhjätaskuja, mutta en usko, että lisäraha toisi elämääni mitään erityisen hyvää.

Vierailija
22/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiketoiminnasta mitä minä en pidä minkäänlaisena firman pyörittämisenä, eli toisin sanoen edes firmana, jos kuvioita on edes mahdollisuus toteuttaa tuolla tavalla.

Ihmiset on kaistapäitä, jos ottavat toisten firmoja nimiinsä. Osakeyhtiöitä varsinkin. Niissä kun omistajat saattavat joutua henkilökohtaisesti vastaamaan firman veloista, jos täysin vituilleen menee.

Aina löytyy joku joka ottaa firman nimiinsä.

t. läheltä seurannut

ja verottaja on tyhmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(edesmennyt) kaikki bisnekset kestä päivänvaloa.

Moni "rikas" ei ole rikas esittää vaan sellasta.

Vierailija
24/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa ostaa auton ja myy sen omalle firmalle niin taas on biletys ja matkustelu rahaa.

Onhan niitä kikkoja muitakin.

Kun kotimaassa tulee verottajan kanssa ongelmia niin uusi nimi firmalle ja homma jatkuu.

Lähtee vaikka Viroon pyörittää bisnestä kun tulee oikeesti tiukka paikka.

Kyllä niillä yritystä riittää.

jos on varaa firman ostaa auto pois henk.koht. nimistä. Pakko siinä on rahaa jonkin verran liikkua. Ja täytyy sanoa, että jos verottajan kanssa liian usein tulee ongelmia - ja ongelmat jättää hoitamatta, niin firman alas ajo ja uuden perustaminen ei kauaa auta. Siitä tulee liiketoimintakielto.

Toki firman kanssa keplottelemalla saa huomattavia veroetuja, mutta ei nyt voi olla kyse täysin persaukisista ihmisistä.

terveisin yrittäjä ja koukerot tietävä, vaikka en ilmeisesti "hoksaa" niitä käyttää - en jaksa nähdä sitä vaivaa

Vierailija
25/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kova pala ainakaan mulle. Kattelin ekan jakson ja nää äidit oli minusta ihan järkevän oloisia. Kyl tuollainen avoautolla cruisailu etelän lämmössä mullekin maistuis!

En osaa olla rikkaille katkera tai kateellinen, koska olen tyytyväinen omaan pieneen elämääni.

Vierailija
26/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen lähinnä sitä, että miten joku voi JATKUVASTI elää niin ilman, että talous oikeasti romuttuu. Tai tässä tapauksessa niiden toisten henkilöitten talous, jotka firmat ottavat nimiinsä.

Uskon kyllä että lähipiirisi toimii noin ja tiedän kyllä kikkoja miten niin pystyy tekemään. Mutta sitä ihmettelen, jos tekevät kymmeniä vuosia noin. Luulisi ettei siinä paperit pysy puhtaana. Tokihan se ei ulos päin näy vaikka töhryä jo olisikin.

Anteeksi jos ilmaisin itseäni väärin.

Ja jos firmaa jatkuvasti vaihdetaan ja omistajat on mitä sattuu, niin minun tuntuma on, ettei kyse ei oikeasta bisneksestä vaan juuri erilaisesta rahan pyörittämisestä verottajaa jne kusettaen.

Liiketoimintaa nimittäin voi harrastaa niinkin, että on laaja määrä asiakkuuksia, työntekijöitä, SAMA firma ja omistajat jatkuvasti ja siitä huolimatta kierrättää omaisuutta ja säästää verotuksessa jne euroja. Mutta jos jatkuvasti elää yli varojensa, ts. esittää rikasta vaikka oikeasti on persaukinen, niin luulisi ettei pakka pysy kasassa.

Yrittäjyyttä on monenlaista.

Vierailija
27/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen lähinnä sitä, että miten joku voi JATKUVASTI elää niin ilman, että talous oikeasti romuttuu. Tai tässä tapauksessa niiden toisten henkilöitten talous, jotka firmat ottavat nimiinsä.

Uskon kyllä että lähipiirisi toimii noin ja tiedän kyllä kikkoja miten niin pystyy tekemään. Mutta sitä ihmettelen, jos tekevät kymmeniä vuosia noin. Luulisi ettei siinä paperit pysy puhtaana. Tokihan se ei ulos päin näy vaikka töhryä jo olisikin.

Anteeksi jos ilmaisin itseäni väärin.

Ja jos firmaa jatkuvasti vaihdetaan ja omistajat on mitä sattuu, niin minun tuntuma on, ettei kyse ei oikeasta bisneksestä vaan juuri erilaisesta rahan pyörittämisestä verottajaa jne kusettaen.

Liiketoimintaa nimittäin voi harrastaa niinkin, että on laaja määrä asiakkuuksia, työntekijöitä, SAMA firma ja omistajat jatkuvasti ja siitä huolimatta kierrättää omaisuutta ja säästää verotuksessa jne euroja. Mutta jos jatkuvasti elää yli varojensa, ts. esittää rikasta vaikka oikeasti on persaukinen, niin luulisi ettei pakka pysy kasassa.

Yrittäjyyttä on monenlaista.

Vierailija
28/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjassa olevien ihmisten ulkomaille muuttoon.

Eräs kirjoittaja tässä vain sanoi, että hänen lähipiirissään joku elää jatkuvasti kuin rikas, vaikka rahaa ei ole. Siitä ymmärsi että nuo ihmiset asuvat vielä suomessa.

Vierailija
29/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan yleisesti on pakko todeta, että kautta aikojen on ollut "muka rikkaita" huijareita. Ja en väitä ko. äitien sellaisia olevan! Puhun nyt YLEISELLÄ tasolla.

On paljon ihmisiä, jotka ovat feikanneet että ovat rikkaita --> olleet hyvin pukeutuneita ja käytökseltään "herrasmiehiä" ja saaneet ihmiset ansaan.

Jos joku ryysyläinen tulee "parempiin piireihin" ja pyytää sijoittamaan omaan keksintöönsä/yritykseen tmv. niin hänelle nauretaan. Mutta jos sen tekee hyvin pukeutunut, fiksukäytöksinen, kohtelias ja supliikki mies/nainen niin kukkaronnyörit aukeavat helposti.

Esimerkkejä on esim. ennen lamaa, VELAKSI oli ostettu hienot pelit ja vehkeet, juotettiin ja syötettiin hienoissa ravintoloissa ihmisiä ja vietiin ehkä ulkomaille saakka (koko ajan velkarahalla) "hieromaan kauppaa" ja saatiin esim. joku takaajaksi jne. ja voitiin ottaa lisää lainaa ja jatkaa "huoletonta elämää".

Vastaavaa tapahtui IT-buumin aikaan, nuoret tyypit ajoivat hienoilla autoilla ja esittivät menestyjää vaikka todellisia näyttöjä ei ollut ja sijoittajilta tippui rahaa kun vaan näytti tarpeeksi "menestyneeltä" ja osasi puhua hyvin.

Ja klassisin esimerkki lienee "auervaarat" joita on sekä mies- että naispuolisia. Lirkuttelevat ja huijaavat päin naamaa että ovat rikkaita mutta nyt pankissa sotkuja ja en saa miljoonaani siirrettyä Suomeen ennen kun viikon päästä, vippaatko kymppitonnin että saan takuuvuokrat merenrantahuvilastani maksettua jne. =kaikki huijausta ja "auervaara" katoaa rahojen kanssa jättäen jonkun onnettoman huijatun itkemään yksinään (harva kehtaa polisiille mennä kertomaan "typeryydestään").

Eli moni elää ns. muka rikasta elämää vaikka siihen ei oikeasti olisi varaa, ja usein se avaa ovia ja pääsee hyötymään.

Vierailija
30/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että omat luottotiedot ovat lähteneet tai on liiketoimintakiellossa tms.

Jos on menettänyt omat luottotietonsa, niin vastuuhenkilötausta on negatiivinen, mikä häiritsee yrityksen toimintaa aikalailla.

Aika huonoa kikkailua mikäli menettää oman luottokelpoisuutensa. Se ei ole viisautta vaan typeryyttä.

Vierailija
31/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ne on luisevia, ei- kauniita ja rahat ei ole varmaankaan itse tienattu. Joten ei mitään syytä kateuteen. Olen kyllä kateellinen joillekin heidän kauneudestaan ja rahoistaan, mutta näillä mammoilla ei ole kumpaakaan.

Vierailija
32/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sarja ei kerro ovatko nuo sitä.

Minulla ainakin on jotain mitä tuolla toisella ei: elossaolevan aviomies. Sitä kun miettii niin on aika yhdentekevää että mulla ei ole Ferraria.

Vierailija
33/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on jotain mitä tuolla toisella ei: elossaolevan aviomies. Sitä kun miettii niin on aika yhdentekevää että mulla ei ole Ferraria.

Vierailija
34/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään jaksoa en ole kyseisestä ohjelmasta katsonut. Naiset olen kyllä nähnyt vilaukselta jossain mainoksessa. Eivät ihan perinteistä äiti-tyyppiä noin ulkoisesti :)

Jokainen valitsee itse elämäntyylinsä. Itse en vaihtaisi tämänhetkistä kotiäitiyttä mihinkään. Rakastan Suomen syksyä ihanine väreineen, tuoksuineen ja raikkaine aamuineen. Näistä pääsen nyt nauttimaan. On ihanaa, kun voin olla ottamassa vastaan pientä ekaluokkalaista ja auttamassa läksyissä. Siinä muutama esimerkki niistä pienistä asioista, joita arvostan enemmän kuin miljoonia ja ulkomailla asumista.

Vierailija
35/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pointti tässä onkin se että jos elvistellään Ferrarilla, pitää rekisteriotteessa lukea omistajan paikalla oma nimi. Kaikki muu tekee sinusta naurettavan.

Vierailija
36/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole kateellinen, rahasta ehkä, mutta vooi luoja, en ulkonäöstä :)

Vierailija
37/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi isäni heikolla hetkellä.

Hänellä on aina ollut merkittävästi varallisuutta, mutta ei ole näyttänyt sitä ulos päin. Sukulaiset tai naapurit eivät hänen varallisuuttaan "nähnyt", vaikka toki tiesivät suuntaa antavasti koska olivat tietoisia hänen kuvioistaa yritysmaailmassa.

Isäni on koko ikänsä ollut sulkeutunut, masentunut, ahdistunut ja hyvin eristäytynyt. Hänellä ei ole ystäviä, sosiaalisia kontakteja tai harrastuksia. Hän on kommunikoinut ihmisten kanssa ainoastaan mitä on ollut pakko. Joskus ihmettelen kuinka hän on yritysmaailmassa pärjännyt - luultavammin kumppaneinan olleiden "ystävien" vuoksi, joidenka kanssa hänen oli helppo olla.

Isäni on vielä elossa, mutta ei nauti elämästään. Hänen kanssaan on vaikea keskustella puhelimitse (näin on ollut aina), koska hän puhuu niin vähän. Ei ole koskaan matkustellut, eikä halua poistua kotoansa. Hänestä on tullut todella pihi, aivan kuin rahat olisivat loppumassa, vaikka ei ne mihinkään lopu - päinvastoin.

Kaikesta hiljaisuudesta ja silmin nähtävästi ahdistuksesta huolimatta hän on hyvin fiksu ihminen - ja tuo hänen lausahduksensa on opettanut minulle lapsesta asti, ettei tässä maailmassa kannata tavoitella rahaa. Riittää että tulee toimeen.

Vierailija
38/38 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän on palkattu esittämään "mijonääriäitejä", tuotantoyhtiö on pistänyt ne vielä samalle kauneuskirurgillekin ennen ohjelmaa, kun ovat ihan saman näköisiä:)