Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voitteko kiltit luetella kuuluisia henkilöitä joilla on as?

Vierailija
21.09.2010 |

Lapselleni diagnoosi oli järkytys, tahtoisin osoittaa hänelle että se ei ole mikään vamma...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anthony Hopkins

Andy Warhol

Vierailija
22/28 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steven Spielberg

Juice Leskinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/28 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steven Spielberg

Juice Leskinen

?

Vierailija
25/28 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon Musk, Susan Boyle, Darryl Hannah, and Hannah Gadsby. Shonda Schilling väitti haastattelussa tms. että Spielbergillä olisi, mutta hänen edustajansa ovat sanoneet ettei pidä paikkansa.

Vierailija
26/28 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksilla ainakin Juicella, Zukenberillä ja Nicholas Cagella?

Vierailija
27/28 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on veli jolla on asp.s. ja se on omalla alallaan nero. Ihan uskomattomat aivot. Kun sen kanssa puhuu sen kiinnostuksen kohteista niin informaatiomäärä on loputon. Siis täysin käsittämätön muisti. Joskus se puhuu siitä kun mut tuotiin kotiin kun olin syntynyt, se oli itse 3v! Mä en muista edes lakkiaisiani ; )Outo se on mutta tulen sen kanssa toimeen aivan loistavasti.Harmi että se ei ole ikinä antanut jonkun naisen löytää itseään. Siitä ei parempaa ja uskollisempaa miestä voi juuri saada, jos hyväksyy vaan että hän on erilainen.

Onko tavallista että asperger muistaa hyvin varhaisia asioita? Itse muistan mitä tapahtui kun olin vuoden ikäinen, puolitoistavuotias jne

Vierailija
28/28 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elon Musk, Susan Boyle, Darryl Hannah, and Hannah Gadsby. Shonda Schilling väitti haastattelussa tms. että Spielbergillä olisi, mutta hänen edustajansa ovat sanoneet ettei pidä paikkansa.

Spielberg vaikuttaa kyllä assilta. Dustin Hoffman on myöntänyt oman diagnoosinsa.

Ainakin Spielbergin Schindlerin lista sai alkunsa as-tutkielmasta. Spielberg halusi tarkastella kahta assia, Oscar Schindleria ja keskitysleiripäällikköä Amon Gothia. Sivutuotteena syntyi hyvä elokuva.

Wittgenstein oli selvä tapaus.

Einstein selvästi ei ollut.