Jotenkin tuntuu,että pitää olla joko akateeminen tai työtön/kotiäiti
mikään muua ammatti/työ/tekeminen siltäväliltä ei ole mitään. Ne on niitä luusereita amiksen käyneitä
Kommentit (10)
kotiäiti ja lapset virikehoidossa?
täällä tuntuu olevan niitä paljon ja sitten täällä on niitä hyvätuloisia akateemisia
ap
äläkä tulkitse palstaa kuin piru raamattua
Minä olen pienituloinen akateeminen, tienaan 2300€/kk bruttona, käteen jää paljon vähemmän. Jälkiviisaana olisi pitänyt mennä aikanaan amikseen ja nyt voisin tienata paljon enemmän, mutta itsepä alani valitsin.
Muuten kaikki akateemiset eivät ole hyvätuloisia!
t. akateeminen, vaatimattomilla tuloilla (mies tosin hyvätuloinen :)
kotiäiti ja lapset virikehoidossa?
täällä tuntuu olevan niitä paljon ja sitten täällä on niitä hyvätuloisia akateemisiaap
Minä olen pienituloinen akateeminen, tienaan 2300€/kk bruttona, käteen jää paljon vähemmän. Jälkiviisaana olisi pitänyt mennä aikanaan amikseen ja nyt voisin tienata paljon enemmän, mutta itsepä alani valitsin.
paljon korkeampi kuin amiksen käyneiden. Kts. tilastokeskuksen palkkatilastot.
hyvin heikosti palkattuja. Keskiarvoa nostavat rutkasti todella hyvätuloiset akateemiset huippupalkkoineen (lääkärit, lakimiehet jne.).
Akateemisten keskitulo on kylläkin
paljon korkeampi kuin amiksen käyneiden. Kts. tilastokeskuksen palkkatilastot.
tällainen akateeminen työtön kotiäiti? Oonks mä nyt sitten AV:n aatelia?
tällainen akateeminen työtön kotiäiti? Oonks mä nyt sitten AV:n aatelia?
pankkitoimihenkilö? Olen niin persaukinen että sydämeen tuulee.
En ole siis akateeminen enkä työtön kotiäiti.
Eikös se ole näillä palsoitlla muotia että haukutaan sellaista äitiä joka on kotona nuorempian lasten kanssa ja esikoinen käy osa-aika hoidossa?
Mistäs tällaisen oudon ajatuksen keksit?