Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkuiset 2011

21.09.2010 |

Joko löytyisi muita, joilla raskaus on "varmistunut" ja la osuu kesäkuulle? Itsellä laskureiden mukaan la olisi 1.6. ja tänä aamuna tuli haalea viiva testiin, täytynee vielä huomenna tai torstaina tehdä uusi testi, että saa varmistuksen asialle.

Toinen lapsi on toiveissa, ensimmäinen on syntynyt alkuvuodesta 2009.

t. baba 3+6

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi testaatte monta kertaa jos tulee haalea toinen viiva? Minä sain sellaisen ja ohjeissa luki että jos toinen viiva tulee, minkä vahvuinen vain niin on raskaana. Ja näin olen aina luullut, että jos haaleakin viiva tulee niin silloin on varmasti raskaana. Pitäisikö minunkin vielä kuitenkin vahvistaa toisella testillä myöhemmin?

Vierailija
22/31 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joukkoon iloiseen :) LA 2.6.2011. Onnellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kesäkuussa laskettuaika ja toista vauvaa odotan onnellisena ja pelokkaana. Esikoinen tyttö, nyt reilun vuoden. Esikoista toivottiin monta vuotta ja nyt ei mennyt kuin muutama kuukausi kun tärppäsi!

Vahva plussa tuli muutama päivä sitten ja täällä ollaan vielä ihan ihmeissään ja pää pyörällä;)

24/31 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoja on nyt tuon raskauslaskurin mukaan 4 kasassa. Vielä on vähän epätodellinen fiilis varsinkin kun mitään oireita menkkojen puuttumisen lisäksi ei oo, mutta kai sitä 3 plussaan pitää jo uskoa.

Saa nähdä sitten muutaman viikon päästä, että onko siellä asukkikin, jos ei mene kesken ennen sitä.

Niin ja ensimmäistä kertaa tässä ollaan asialla.

Vierailija
25/31 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaahan toki kaikki Kesäkuisiin kullanuppuihin, sillä keskustelu jatkuu siellä :)

Vierailija
26/31 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin 22. päivä syyskuuta, ja tässä nyt jännitetään vielä huomiseen, että millä viikoilla mennään. Ku esikoinen on 16kk, ja imetin häntä 1 v. asti, ja kuukautiset on ollut ihan sekoseko koko tän ajan.. :D Mutta veikkaus on, että kesäkuulle osuis laskettu aika. Esikoinenkin syntynyt 15. kesäkuuta.. :P

Mutta huomenna onneks selviää ultrassa jotain!

Tsemppiä kaikille, ja toivottavasti nähdään tuolla kesäkuisissa! :)

Vierailija
27/31 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi raskautunut ilmottautuu joukkoon!

Laskettuaika olisi 17.06.2011 eli rv 5+3 laskureiden mukaan.

Eilen tein testin,menkat oli jo viikon myöhässä.

Miulla ennestään pojat 03/98 ja 07/08 ja ikää mittarissa itselläni 33v.

Huomenna arvelin soitella neuvolaan aamusta.

Vierailija
28/31 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki täällä plussattiin viime viikolla. Neuvola on parin viikon päästä=) Toivottavasti Toukka on sitkeää tekoa sillä sain tänään antibioottikuurin pitkittyneeseen flunssaan.

Vierailija
29/31 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans plussattu! Olen 27 v.Esikoinen syntynyt 2004 ja synnytyksen jälkeen laitatin hormonikierukan. Kierukka oli minulla 6 vuotta, aah niin ihanaa kun se olikin, ainoitakaan kuukautisia ei tullu sinä aikana. Nyt poistatin kierukan 31.8 ja haaveissa oli se toinen lapsi! Ajattelin ja pelkäsin, ettei sitä toista sitte nuin vaan saa, asennoiduin jo siihen, että voi mennä kuukausiakin, enneku tärppää, eikä mulla ole mitään hajua millainen kierto mulla on, kun edellisistä kuukautisistahan on vierähtänyt 7 v.. mutta nyt näyttää siltä, että mulla kerkes tulla ainoastaan yhdet menkat 19.9, jotka kesti 5 päivää.. tikutin sen jälkeen ovulaatiota, sitä kuitenkaan bongaamatta! Seksiä harrastettiin n. joka toinen päivä vähintään!! Viime viikolla alko alavatsakipuilua, niinku menkat ois alkamassa. Viikonloppuna halusin tehdä testin, jotta en turhaan oleta olevani raskaana,vaan ne menkathan siellä ois tulollaan, mutta testi näytti kuitenkin aika selkeää plussaa. Nyt olen viikon aikana tehny jo 4 testiä, ihan vaan huvikseni, kun en meinaa uskoa, että olen jo raskautunut! Laskettuaika olisi näillä tiedoilla 28.6.2011. Meinasin vasta ens viikolla ottaa neuvolaan yhteyttä, kun raskaus on luultavasti siinä 5 viikolla. Nyt jännitetään kovasti tämä alkuraskaus ohi, että kaikki menis hyvin.. Eka raskaudessahan mä vasta 3 kuulla tajusin olevani raskaana, joten silloin se pahin oli huomaamatta menny ohi.

Onnea kaikille muillekin odottaville/plussanneille!

Vierailija
30/31 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi jonka vaavi pullahtaa maailmaan kesäkussa laskettuaika olisi: 13.6 :) eilen oli np-ultra ja muutui tuo aika viisi päivää eteenpäin.en jaksais odottaa siihen kesäkuuhun!

Vierailija
31/31 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille :) Esikoista odottelen ja LA olisi 9.6. Aluksi LA oli 24.5 mutta ultrassa aika sitten muuttui. Olen aika helpolla vielä selvinnyt, pahoinvointia ei ole ollut juuri ollenkaan ja muutenki kaikki on ollut yllättävän helppoa.. siis vielä :D mitä nyt hiukan väsymystä ja päänsärkyä on ollut. nyt siis olen rv 14+2. seuraavaksi jännitän rakenneultraa joka on 24.1, saan sitten tietoon toivottavasti kumpi sieltä tulee :D Toivon kaikille hirrrmuisesti tsemppiä ja pidän peukut pystyssä että koko loppuraskaus menee kaikilla hyvin.. moiks!! :D ja hyvät joulut :)