Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä merkkiset farkut, jos kapea vyötärö, iso lantio ja paksut reidet?

Vierailija
21.09.2010 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta-laatusuhde ei tosin ole parhaimmasta päästä, eivät minusta ole kovin kestäviä.

Vierailija
2/31 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinkas ollakaan, niissä on se vyötärö ihan liian iso ja tajusin sen vasta kun olen pari päivää käyttänyt ja housut ovat venyneet. Ärsyttää ja harmittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reidet kapeet. ap

Vierailija
4/31 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hyvät, kun on tällänen leveälantioinen persjalkainen. ELi siis löytyy joistakin lyhyellä mitoituksella. 34/30 =)

Vierailija
5/31 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa että ainoat, jotka mulle on ihan oikeasti sopineet, ovat VILA:n ja ONLY:n farkut...muut jääneet kaappiin tai kauppaan. Ehdottomasti levenevät lahkeet, jos on paksut reidet :)!

Vierailija
6/31 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reidet kapeet. ap

Niillä on paljon eri mallisia ja osassa on kapeat reidet.

Very Nicea olen kanssa käyttänyt mutta niissä on vähän tylsät kuosit, lähinnä mustia ja tummansinisiä ilman mitään vaalennuksia tms

Vierailija
7/31 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap curve id.

Vierailija
8/31 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap curve id.

Vierailija
9/31 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten tuolla joku jo sanoikin, kuosit ovat aika yksitotisia. Mutta hyvät perusfarkut ilman krumeluureja.

Vierailija
11/31 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa olla tämmönen paksu reisi... sit jos treenaat ni reidet vaan paksunee

Vierailija
12/31 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Great Girls mallistolla ollut joskus hyvänmallisia farkkuja, vyötäröstä kapea ja leveyttä lantiolla ja reisissä. Myös Mac:illä on hyvän mallisia farkkuja.

Vierailija
13/31 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Great Girls mallistolla ollut joskus hyvänmallisia farkkuja, vyötäröstä kapea ja leveyttä lantiolla ja reisissä.

mulla oli joskus tuon malliston pienimmät farkut mutta olen laihtunut siitä ajasta vähän. Kangas niissä oli aika huonoa ja rispaantui haaroista nopeasti

Vierailija
14/31 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei läski poistu samalla. En ole koskaan kuullut ihmisestä,jolla paksut reidet eivät johtuisi ylimääräisestä läskistä, laihduttamalla ja treenaamalla kapenevat saletisti.

Itselleenhän voi sitten uskotella mitä haluaa välttääkseen treenaamisen.

Vierailija
15/31 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seven for all mankind istuu juuri ap:n kuvailemalle kropalle parhaiten. Ne ovat täydelliset! Hintavat, mutta joka pennin väärti. Suosittelen!

Vierailija
16/31 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monta vuotta nyt käyttänyt ainoastaan tiger of swedenin farkkuja. Melko hintavia mutta myös kestää. Mulla vielä iso peppu ja jos taskut on vääränlaiset niin näyttää roikkuvalta mutta tigereissa taskutkin täydellisen isot. :)

Vierailija
17/31 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella joustavat, istuvat varmaan aika monille muodoille. Hinta vaan vikana.

Vierailija
18/31 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei läski poistu samalla. En ole koskaan kuullut ihmisestä,jolla paksut reidet eivät johtuisi ylimääräisestä läskistä, laihduttamalla ja treenaamalla kapenevat saletisti. Itselleenhän voi sitten uskotella mitä haluaa välttääkseen treenaamisen.

Luin joskus tutkimuksesta, jonka mukaan laihareitisillä on suurempi kuoleman riski! Tunnen uimareita, heillä on kadehdittavan paksut ja lihaksikkaat reidet. Tuli vaan mieleen :)

Vierailija
19/31 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esprit on hyvä, myös Mexxiltä löytyy hyvän mallisia housuja, mutta farkuista ei ole kokemusta.

Vierailija
20/31 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon mallinen vartalo. Laihdun ensimmäisenä rintojen alta alaspäin eli vyötäröltä ja vatsasta. Reisistä ei tahdo lähteä millään. Tiedän monta jolla on toisinpäin eli omenavartalo jossa läskit lähtee jaloista mutta ei keskivartalosta.

Läski on "terveellisempää" reisissä kuin vatsassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä