Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen reipas, sosiaalinen optimisti, mies saamaton, sulkeutunut pessimisti

Vierailija
20.09.2010 |

-Tuhoon tuomittu suhdeko?

Kyse on siis minusta ja miesystävästäni. Rakastamme toisiamme kovasti, mutta olemme todella erilaisia. Kotityöt kallistuvat minun harteilleni miehen tuijottaessa tv:tä ja surffaillessa netissä.

Minulla lapsi edellisestä liitosta, olemme urheilullisia, liikumme paljon yhdessä (ja yksin liikun myös) näemme ystäviä jne. Miehen vapaa-aikaan kuuluu elokuvat, netti, pelikonsoleilla pelaaminen ja bilettäminen.

Rakkautta siis on ja molemmat tehneet työtä kovasti suhteen eteen. Mutta tuntuu, että tilanne päätyy lähes aina seinään ja eron pohtimiseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa ensin katsella minkalaisen metsämökin tontun riesakseen ottaa. Tuppisuujuntit on syytä jättää itsekseen jos oma luonne on sosiaalinen. Eihän kaksi täysin erilaista ihmistä pärjää keskenään. Yhteisiäkin juttuja pitää olla.

Mutta mitäpä sitten kun on nuorena kuvitellut, että tällänen suhde onnistuu mutta oman aikuistumisen ja lasten myötä huomaa, että mies on melkonen taakka. Vaikeelta tuntuu erota, kun mitään ns. oikeeta syytä ei ole.

Vierailija
2/4 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän sosiaaliset suhteet. mies käy töissä eikä jaksa tehdä mitään sen jälkeen, ei lähteä mihinkään. Minä kyläilen, soittelen ystäville ja järjestän päivällisiä joihin mies osallistuu kun kaikki on valmiina :)Mies ei ole sosiaalinen ja minä taas olen yltiösosiaalinen :)

Inhoaa kyläilyä, kaupassa käyntiä tms.

Olen jo niin tottunut tähän ja se ei minua häiritse. Nyt ollaan oltu yhdessä jo 10 vuotta :)Minä siis pölpötän sohvalla iltakaudet ja mies vastaa sopivin väliajoin mm, joo, aha.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 v. yhdessä, kolme lasta. Kyllä tää menee, miehen masennusjaksoja vaan en oikein enää jaksaisi.

Vierailija
4/4 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa ensin katsella minkalaisen metsämökin tontun riesakseen ottaa.

Tuppisuujuntit on syytä jättää itsekseen jos oma luonne on sosiaalinen. Eihän kaksi täysin erilaista ihmistä pärjää keskenään. Yhteisiäkin juttuja pitää olla.