Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miestarjonta on rajallinen niin tyytyykö nainen

Vierailija
20.09.2010 |

sellaiseen mieheen johon ei muuten ihastuisi? Siis onko miesmaku sen mukainen mikä on tarjonta? Jos asuu pienellä paikkakunnalla ja samanikäisiä miehiä on se rajallinen määrä niin valitaanko joku niistä? Vai kannattaako lähteä merta edemmäs kalaan jos kukaan ei meillytä vai tyydytääkö tarjolla olevaan?

Mietin että esim. pohjoisessa (jossa käymme ystävämme kanssa usein) on vientiä TODELLA paljon ja taas kun palaamme kotiin niin olemme ihan tavallisia naisia.

esim. tuolla BB talossa tyydytään miehiin ja naisiin ja todetaan että "en mä ulkomaailmassa olis ton kanssa" No miksi sitten on siellä? Kun ei ole muita niin voiko mies/naismaku muuttua niiin paljon?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päde ainakaan minun kohdallani. Olin monta vuotta yksin, kun ei osunut makuun sopivaa kohdalle.

Vierailija
2/3 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen sitten yksin, mihinkään puolikkaaseen en tyydy, eli kaikki tai ei mitään, ja kohdallani se on tuo ei mitään.

Yksinäisyyteen tottuu, siitä nauttii ja rima taitaa samalla vaan korkeammalle nousta, ei voi mitään, kyllä tämä harmittaakin välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee todella nopeasti se tunne että maailman on tässä. Alkaa todellakin katsoa joukosta sitä itselleen sopivinta tai niitä ketkä edes kelpaavat. Onhan se nähty!

Sama pätee pitkässä huonossa suhteessa olleita, jotka kertovat yhtäkkiä hilmiensä avautuneen kun huomaavat, että "onhan meressä sittenkin vielä paljon kaloja".

Asia on varmasti hieman yksilöllinen, kuten kaikki asiat, mutta suunnilleen niinhän se menee. Harva jää aivan yksin mielessään täydellinen haavekuva, vaan pikkuhiljaa alkaa tointua ajatukseen, että ehkä sittenkin elämä sen Jukan kanssa ei olisi hullumpaa. Jos siis on ylipäätään olemassa joku, joka sinuun "tyytyisi".