Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olin toinen nainen yli kaksi vuotta, erosimme kuukausi

Vierailija
20.09.2010 |

sitten ja äsken soitin miehelle, että lähde lenkille. no tulee kohta ja mennään lenkille.

voi mua hullua...

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei soitella eikä nähdä, ens ma oli sovittu lenkkitreffit,mutta parempi kun menen yksin. ja tiedän kyllä että on varmaan hyviäkin miehiä maailmassa, vielä kyn löytäisi yhden.

nyt yritän päästä tästä vaimonsa pettäjästä eroon, mikä ei ole helppoa, mutta pakkohan se on yrittää.

Vierailija
22/39 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyristelin pitkään eroon tällaisesta suhteesta, ja se onnistui vasta kun katkaisin välit täysin. Silloinkin mies vielä soitteli perään, mutta onneksi pystyin olemaan kovana. Vaikka voin sanoa todella rakastaneeni häntä, ymmärrän nyt hyvin, että hän ei ollut sen arvoinen. Olisi varmaankin pettänyt minuakin jos olisi oikeasti yhteen päädytty ja epäilen, että petti (jos niin voi sanoa) jo silloin. Siis että hänellä oli muitakin toisia naisia.

En ihmettelisi, vaikka ap:lla olisi nyt tämä sama mies. Tuo lenkkeily kuulostaa kovin tutulta. Onko kolmen jo kouluikäisen lapsen isä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskon, että mua ei ole petytty tässä suhteessa.

kirjoitin, että voidaan soitella, mutta vaan esim kuukauden välein, kun nyt viime viikolla soiteltiin ja tällä viikolla nähtiin. en halua enää nähdä ja mahdollisimman vähän soitellakkin, mitä enemmän ollaan tekemisissä, sitä vaikeampaa tämä on mulle ja todella haluan hänestä eroon päästä. toki jos vaimonsa jättää olen valmis hänen kanssaan olemaan, mutta tiedän, että sitä ei tule tapahtumaan. eli parempi pysyä erossa.

Vierailija
24/39 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teet aloituksia asiasta ihan vähän väliä. Eikö tämä ole jo loppuunjauhettu juttu?

Vierailija
25/39 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisille naisille koskaan mieleen, että heitäkin petetään. Että rakastaja pettää heitä rakastelemalla vaimonsa kanssa. On yleinen toisten naisten harhaluulo ettei miehellä olisi avioliitossaan seksiä.

Vierailija
26/39 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivet vain puuttuvat.

Vain todella typerä luottaa ukkomiesten lirkutuksiin näiden pettäessä härskisti vaimojaan.

En tajua. Mitä ihanaa joku voi nähdä läpimädän luonteen omaavassa pettäjässä? No, pöhköille tietysti riittää ulkonäkö.

Vierailija
27/39 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, riittää ulkonäkö tai rahapussi. Voi olla myös, että toisen naisen persoonallisuuden rakenne on niin heikko/hauras/vioittunut, että saa egoonsa boostausta pelkästään siinä illuusiossa että voi varastaa toisen omaa. Että on haluttavampi/kauniimpi/parempi sängyssä kuin se ykkönen. Toki pettäjämiehellekään ei asiat ole hyvin omassa pääkopassaan, jos tälle tielle lähtee. Mun mielestä toiset naiset ovat säälittäviä ihmisiä, joilta puuttuu kyky rakentaa aito parisuhde vapaan miehen kanssa.

Vierailija
28/39 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ensimmäinen", eli itsekin naimisissa tahollani. En koskaan kokenut, että rakastajani olisi pettänyt minua harrastamalla seksiä vaimonsa kanssa, päinvastoin puhuimme varsin avoimesti toisillemme avioseksielämistämme. Kummallakaan ei ollut harhaluuloa, että toinen eläisi seksittömässä liitossa. Seksi, vaikka hyvää olikin, ei ollut se "juttu", joka meidän suhteemme aloitti ja piti aikansa koossa, enemmänkin se oli sielujen sympatiaa ja samalla aaltopituudella olemista. Suhde on nyt loppu ja olen edelleen aviomieheni kanssa, kriisin läpikäyneenä, mutta onnellisena. Silti joskus kaipaan tuota syvää yhteyttä, joka minulla ja rakastajallani oli, tosin en tiedä, olisiko se kestänyt arkea, jos todella olisimme oikeasti ryhtyneet elämään yhdessä.

toisille naisille koskaan mieleen, että heitäkin petetään. Että rakastaja pettää heitä rakastelemalla vaimonsa kanssa. On yleinen toisten naisten harhaluulo ettei miehellä olisi avioliitossaan seksiä.

Vierailija
29/39 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen: otsikko sen jo kertoo. Et siis ensimmäinen etkä aito rakkaus.

6:n teksti oli asiaa. Karma päivittyy kohdallasi jonain päivänä. Niinä aikoina saat käydä läpi tuskan, jonka olet aiheuttanut miehen vaimolle. Onneksi olkoon. Ehkä silloin ymmärrät elämää laajemmasta perspektiivistä.

ihkurakkauden sijaan :DDD.

Uskottele vain itsellesi mitä tahdot, minäkin toivon sinulle karman toteutumista: ihanaa rakastumista, kosintaa, avioliittoa, ihania lapsia... ja aviomiehen sivusuhteen paljastumista.

Vierailija
30/39 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpi elämäsikö haluat niin elää? Illuusiossa, että perhe-elämä on synkeää? Voi raukkaa...

Vierailija
31/39 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivet vain puuttuvat.

Vain todella typerä luottaa ukkomiesten lirkutuksiin näiden pettäessä härskisti vaimojaan.

En tajua. Mitä ihanaa joku voi nähdä läpimädän luonteen omaavassa pettäjässä? No, pöhköille tietysti riittää ulkonäkö.

Siis onko kukaan kuullut sellaista, että

-avioliitossa ei ole seksiä

-vaimo on täysin kylmä

-olemme yhdessä vain lasten/velkojen/yrityksen jne tähden

-jos tilanne olisi toinen...

Toiset naiset haluavat kärsiä... Nuo pettävät miehet ovat surkimuksia, mutta haaveissa muuta...

Vierailija
32/39 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, itsekin olisin vaahto suussa vaahdonnut toisten naisten typeryydestä vielä vuosi sitten.

mutta sitten ihastuin itse naimisissa olevaan mieheen. olen itsekin naimisissa. suoranaisesti suhdetta ei ole kehittynyt, mutta yhteyttä pidetään. molemmilla on tavallista perhe-elämää tahoillaan. jotain fyysistä toki on tapahtunut, mutta ei seksiä. välillämme on melkoista kipinää, mutta kyllä, olosuhteet todellakin voivat olla sellaiset, että molemmat valitsevat sen nykyisen avioliiton tärkeäksi. lapset ovat tärkeimpiä. olen onneton, koska en tunne rakkautta omaa miestäni kohtaan. en, vaikka kuinka haluaisin ja sitä rukoilen. on ne tunteen kummallisia, kun niitä vaan ei voi määrätä vaikka kuinka haluaisi. joka niin väittää, ei joko ole ihastumista koskaan kokenut tai ei enää sitä muista. rakkaudesta ei mielestäni voi puhua tällaisessa tilanteessa, rakkaus on mielestäni muuta kuin rakastumista.

Vierailija
33/39 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, itsekin olisin vaahto suussa vaahdonnut toisten naisten typeryydestä vielä vuosi sitten.

mutta sitten ihastuin itse naimisissa olevaan mieheen. olen itsekin naimisissa. suoranaisesti suhdetta ei ole kehittynyt, mutta yhteyttä pidetään. molemmilla on tavallista perhe-elämää tahoillaan. jotain fyysistä toki on tapahtunut, mutta ei seksiä. välillämme on melkoista kipinää, mutta kyllä, olosuhteet todellakin voivat olla sellaiset, että molemmat valitsevat sen nykyisen avioliiton tärkeäksi. lapset ovat tärkeimpiä. olen onneton, koska en tunne rakkautta omaa miestäni kohtaan. en, vaikka kuinka haluaisin ja sitä rukoilen. on ne tunteen kummallisia, kun niitä vaan ei voi määrätä vaikka kuinka haluaisi. joka niin väittää, ei joko ole ihastumista koskaan kokenut tai ei enää sitä muista. rakkaudesta ei mielestäni voi puhua tällaisessa tilanteessa, rakkaus on mielestäni muuta kuin rakastumista.

olisit kenties täysin onnellinen oman miehesi kanssa.

Asiat ovat sikäli mustavalkoisia, että olet ajanut itsesi suhteeseen toisen miehen kanssa, ja nyt petät puolisoasi. Tajuatko, että lapsesi tulevat kärsimään joka tapauksessa ellet pikaisesti vedä itseäsi irti noista kuvitelmista ja tuosta vaaleanpunaisten unelmien hautomisesta! Sinulla on avaimet käsissäsi. Lapset kärsivät joka tapauksessa vanhempien huonosta parisuhteesta, joka ei kyllä parane niin kauan kun toinen on ihastunut johonkuhun muuhun.

Vierailija
34/39 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpi elämäsikö haluat niin elää? Illuusiossa, että perhe-elämä on synkeää? Voi raukkaa...

jos tuo minulle oli tarkoitettu ;)

Ironiaa, katsos.

37

Vierailija
35/39 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen koitanut pysyä tiukkana viesteistä huolimatta. Olen vastannut lyhyesti ja jäisesti....jospa tämä tästä, mutta suru on valtava :(

Vierailija
36/39 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karman laki todellakin toteutuu kaikkien niiden ihmisten kohdalla jotka toisille ovat tieten aiheuttaneet tuskaa ja kärsimystä.

Itse olen eronnut epäluotettavasta miehestäni jo 2v sitten mutta yhä olen vihainen ja katkera hänen sivusuhteistaan, siitä kuinka hän kehtasi valehdella ja puolustella jopa tällaisia sivusuhteiden naisia! Huh huh. Ja näille naisille en todellakaan toivo mitään hyvää!!!

Vierailija
37/39 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen.

itse olen sitä mieltä, että mies pettää vaimoaan ei se toinen nainen. toki toinen nainen antaa miehelle mahdollisuuden. mutta nämä suhteet eivät ole niin yksiselitteisiä kun arvon rouvat luulevat tietävänsä.

osassa niitä on todellisia tunteita mukana, eivät ole mitään panosuhteita, niinkuin jokainen haluaa ajatella.

Vierailija
38/39 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karman laki todellakin toteutuu kaikkien niiden ihmisten kohdalla jotka toisille ovat tieten aiheuttaneet tuskaa ja kärsimystä. Itse olen eronnut epäluotettavasta miehestäni jo 2v sitten mutta yhä olen vihainen ja katkera hänen sivusuhteistaan, siitä kuinka hän kehtasi valehdella ja puolustella jopa tällaisia sivusuhteiden naisia! Huh huh. Ja näille naisille en todellakaan toivo mitään hyvää!!!

Turha sinun on miestäsi kohtaan tuntemaasi katkeruutta toisten niskaan kaataa!

Vierailija
39/39 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo juttu päästä tästä yli.

mutta kai sen kanssa pitää vaan alkaa elämään, ettei meillä ole yhteistä tulevaisuutta ja täytyy alkaa katsastelemaan uusia miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi