Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Heinäkuiset 2011***

20.09.2010 |

Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!

Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.

Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.

Kommentit (755)

661/755 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vautsibau, täällähän on jännää. Komppaan Iltistä, että Amalia, haamu on myös viiva elikkäs plussaa!! Nyt vaan kauppaan ostamaan uutta herkkää testiä, mahtavaaaaaa!

Basse, siirto on ensi perjantaina kun ei tullut ovista vielä tänään. No nyt onkin vasta kp11 joten ei pitänytkään tulla vielä. Siksi täräytän pregnylin huomenna, ettei ovis tulisi sunnuntaina tai maanantaina. Siirto kun pitää tehdä kuuden päivän kuluttua oviksesta kun on kuuden päivän ikäinen alkio. Ja muuten se menisi viikonlopulle. Jee jännäillään sitten taas yhtä aikaa.

En vaan ole oikein kärryillä, milloin sitten seuraavat menkat pitäis alkaa. Normisti mulla olis 14 vrk oviksesta eli näin ollen huomisesta kahden viikon päästä. Mutta siirto on vasta ensi pe joten milloinkohan saan alkaa testailee? No varmaan ne klinikalla sanoo sitten. Mutta ei enää pitkä aika tai toisaalta sika pitkä aika, hih.

Mukavaa viikonloppua siskot!

Vierailija
662/755 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on toi haamu pyörinyt mielessä nyt aivan koko ajan. Näytin miehellekkin sen, mutta se sano heti, että eihän tossa nyt mitään oo, ko noi viivat ei oo yhtä tummia. Miehen logiikkaa ;) Teen kuiten sunnuntaina uuden testin. Kyllä se haamu näky ennen testiajan 5 minuutin umpeutumista ja vahvistui myöhemmin.

Kiitos Basse, Iltis ja Evelina :) Sananne lämmittivät ja vaikka kuinka itekkin aina sanon, että viiva se on haamukin, nii omalla kohalla sitä jotenkin niin epäilee, hih! Ja kyllähän se jotenkin "kauhistuttaa", ko noin "aikasin" näky jotain, ko nää mun kaks edellistä on näkyneet vasta 2 viikkoa myöhemmin.

Oi ihanaa Evelina, että viikon päästä sulla on siirto ja nyt kaikki henget, keijut, enkelit ja metsänpeikotkin pitämään sulle peukkuja bd

Laitan kuvan siitä testistä, mutta saa kyllä aika tavalla tihrustaa sitä, ko kamerassa ei oo sellasta kunnon objektia, joka tarkentais läheltä ja oikein tarkasti. Sanokaas mitä ootte mieltä? Ja anteeksi testin muovien likaisuus, ko oli kahvinpurujen ja ruuanjämien seassa. En tohtinut alkaa sitä vedellä huuhteleen, ko poistin ihan sen muovi-ikkunankin siitä heijastumien poissulkemiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
663/755 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin näen tuossa kaksi viivaa! Onnittelut siis! Ja sitä paitsi tuo apteekin oma testi on satavarma, se ei anna vääriä plussia. Näin ainakin olen ymmärtänyt. Siis niin mahtavaa. Monesko tämä lapsi nyt sinulle onkaan, sorry en muista?

Mulla on jotenkin nyt sellainen tunne että onnistuisin, en tiedä mistä se johtuu, mutta tosi vahva sellainen. Toivottavasti tunne on oikea, hih.

664/755 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amalia: Mulla niin pieni näyttö koneessa, että tosiaankin joudun tirhrustamalla tihrustamaan, mutta jotain haaleaa viivaa olen näkevinäni kyllä ;)

En nyt lukenut tässä välissä tulleita muita viestejä läpi, kun pikaiseen vaan käyn ja sitten menen nukkumaan. Huomenna luen sitten paremmin =)

ON: Mua väsyttää, jestas. Oon ihan rätti, puhki, poikki. Ihan uskomatonta. Äsken mittasin lämmön ja melkeimpä 37c huitelehtii. Joko olen nyt tulossa kipeäksi tai sitten on tärpännyt. Mua niin jännittää huominen testaaminen, jaiks! Tulen sitten aamusta raportoimaan, näkyikö vielä mitään. Testi on herkkä ja voi näyttää jo plussan 4 päivää ennen olettetuja menkkoja. Huomenna on tosiaan kp 25 ja ke ois vasta kp 30, jolloin vois vielä menkat alkaa. Pisin kierto ollut siis se 29... mutta huomenna sen sitten näkee..

Solina kp 24/25-29

Vierailija
665/755 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amalia : Kyllä tossa näkyy ihan "selkeästi" kaksi viivaa! Miehet on vähän tuonmosia aina näissä jutuissa, hihi. Nyt vaan ootetaan viivan vahvistumista ! HIRVEESTI ONNEA ja tarrasukkia matkaan! Ihanaaihanaaihanaa ! :-))) *pomppiihyppiikattoon*

Evis: Kyllä nyt tärppää, ja jouluks saadaan ilo uutisia lähimmäisille :-) Kumpa aika menisi nopeammin!

ON: Tänään taas yhtäkkiä alko kamala kipu, ihankun olisi ollut joku kohtutulehdus, tai täti olisi tullut kamalalla rytinällä, kesti joku puolisen tuntia mut vieläkin tuntuu vähän aralta paikat.. Aika rajuiksi ovat ovis kivut ilmeisesti muuttuneet pillereiden jälkeen O_O.. Ei niin yhtään kiva kyllä.. Jouduin ihan litalginin ottamaan, että pystyin ylipäätään kävelemään. Ouc..

666/755 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin sulla oli ovis? Ajattelin vaan, ettei vaan olis tuo kipu jo kiinnittymiskipua? Yleensähän se tapahtuu noin viikon päästä oviksesta, mutta voipi jo 3-4 päivän kuluttuakin tarrata. Ou jee, jospa oletkin jo kovasti paljon raskaana, hih. Joo, me niin saadaan kertoa jouluna ihania uutisia, sovitaan niin. Maailman paras joululahja ikinä!!!

Vierailija
667/755 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis oli ilmeisesti eilen, tai lämmöt lähti tänään nousuun, ja tikku näytti eilen vahvaa viivaa, pistin kuvankin tuolla aikasemmin :-) Eli ei se kyllä kiinnittymiskipua.. harmi vaan :(

Joulu viivat! Pliis!

Vierailija
668/755 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amalia: Kyselit tuosta apteekin omasta testistä... Mä sain siitä jotenkin negatiivisiä kokemuksia. Mun kierto oli n.27-31 päivää. Kp 29 testasin puhtaan negan, kp 31 sain TODELLA vaalean haamun, kp 32 oli kans tosi tosi vaalea viiva (miehen mielestä ei viivaa ollenkaan), kunnes sitten ostin digitestin joka varmisti plussani! :) Taisin kyllä muutenkin hurahtaa noihin digitesteihin, eipähän tarvinnu enää arvuutella onko vai ei!

Mutta kyllä tämä nyt vahvasti merkkaa sitä, että raskaana olet; Joten OIKEIN KOVASTI ONNEA!!! :)

Annu rv 5+0

669/755 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs tilanne Amalialla, oletko testannut uudelleen? Toivottavasti viiva on vahvistunut, peukutan lujaa!

Sain just hymynaaman ovistikkuun, hassua et jo nyt kun on kp12 eli lyhyt kierto tulossa ellei ne luget sitten pitkitä taas kuvioita, tai raskaus..

Eli toistaiseksi kaikki hyvin, pistän vielä varmuudeksi tänään myöhemmin pregnylin, että varmasti irtoaa.

Menin vasta kolmelta nukkumaan kun ei nukuttanut ja nukuin vaan vajaa pari tuntia, uuah. Muhun niin vaikuttaa kaikki tällainen jännitys että valvon sitten kaikki yöt. no koitan saada vielä vähän unen päästä kiinni..krooh pyyh..

Toivottavasti täällä on hyviä uutisia kun seuraavaksi tulen katsomaan tilannetta;-)

Vierailija
670/755 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meän nuorimmainen päätti herätä kello viis! Keittelin sitten kahvit ja koneelle istumaan, ko aivan rauhassa saa nyt olla. Natiainen nukahti just uudestaan...

Kiitos onnitteluistanne Evelina, Solina, Basse ja Annu. Vielä en uskalla olla täysin satavarma, mutta tunne raskaudesta on nyt vahva ja eilen illalla tuli jotenkin heti jostain takaraivosta, että "Ilmari" on tulossa :)

Evelina: Näin oon kuullut, että toi apteekin oma on luotettava testi, mutta jotenkin en vielä tohi uskoa todeksi. Testaan huomenaamulla uudemman kerran. Ja bongasit oviksenkin, jei! Aikaistuuko siirto nyt, kun ovis päällä? Niin ja mulla on nyt 4 lasta (2 tyttöä ja 2 poikaa) sekä yks poikapuoli.

Solina: Sun oireilusi kuulostaa just samalta, mitä mulla itelläkin on ollut eli hyvältä vaikuttaa :)

Basse: Toivottavasti sun päähäs ei sattunut, ko pompit kattoon :DDD Mulla muuten oli kans nyt tää viiminen ovis TODELLA kivulias ja just päivää ennen ovista tuntu just siltä, että aivanko joku kupla ois puhkeamassa munasarjoissa ja muutenkin "kipuilin" normia pitempään.

Annu: Mulla on taas vastaavasti mennyt usko noihin digitesteihin, hih! Näytössä lukenut "ei raskaana", mutta silti näyttänyt haamua, ko menin testin avaamaan.

Nyt muuten hieman etoo, ko kiskasin pari kuppia kahvia tässä eli tuttu tunne on. Kait tässä nyt sitten raskaana ollaan - toivottavasti!

Toivon aivan mahottomasti nyt niitä jouluviivoja jokaiselle täällä, ihana joululahja ois.

Vierailija
671/755 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amalia; Minä luotan sata varmasti apteekin testiin, ei näytä mitään jos et oo oikeesti raskaana, oon testannu aina niillä sen ns.varmistuksen ja näkyy viiva testissä, joten tarrasukkia pienelle :)

Ja halit tädin kohdanneille..jaksuja uuteen yritykseen ja plussapiinassa eläville paaaaljon positiivisia tuulia!!

Omaa; Oon nyt maanantaista, jolloin 2+6 testaillu, silloin eka haalea plussa, testaillu joka toinen pvä ja viiva hivenen vahvistunut. Eilen tein apteekin testin.. keskivahva positiivinen ja kun en luottanut siihenkään vaikka ennen se ollu aina se varmistustesti, testasin digillä ja Raskaana 1-2 :)

Että kai se vaan on uskottava, viiden testin jälkeen.. km takia jotenkin ei meinaa millään uskoa ja luottaa. Ei kai se auta pelätä, otettava vastaan mitä on tullakseen.

Miehelle piti kertoa vasta huomenna, isänpäivän kunniaaksi, vaan en malttanut enää, maanantaista asti kun olen asiaa varmistellut. Ihana oli yllättää heti aamusta.. :)

Plussa tuulia nyt kaikille!!

Lumikukka 3+4

672/755 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussista.. =)

ON:Heräsin aamuyöstä vessaan ja samalla tein sitten testi. Negahan se oli, kuten näillä kiertopäivillä voi olettaakin. Esikoisesta plussasin vasta rv5. Ehkä uskallan sitten illalla vähän viiniä maistella, mutta ihan vain maistella, kerta ei testissä nyt vielä mitään näkynyt. Seuraavan testin teen alkuperäisen suunnitelman mukaan kp32, eli ensi lauantaina. Sillon on menkat 2 päivää myöhässä pisimmän kierron mukaan.

Solina kp 25/25-29

673/755 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ku tälleen tänne tukin ihan ulkopuolisena, mut pakko oli kirjautua ja tulla kommentoimaan sulle et plussa se on.

On hiukka kokemusta myös testailuista ja ite pidän netistä tilattavat ja muutkin liuskatestit ym herkät testit höpötesteinä, mut toi apteekin testi on niin varma!

Onnea kovasti! Ja ei muutakun tervetuloa tonne kissankulman puolellekin :) Olen jo ootellutkin ja seuraillut et koskahan tulet ;)

wattu

Vierailija
674/755 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helouhelou! Kävinkin muuten aamusta lukemassa Kissankulman juttuja ja muutama "tuttu" siellä olikin :D Että kiitos tervetulotoivotuksista, mutta ootan huomista testiä eli majailen vielä täällä ootuspuolella. Hih,mutta itteni tuntien saatan tehä sen testin jo tänään ;)

Vierailija
675/755 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuo on selvä plussa eikä mikään haamu! apteekin testissä ei oo viivanpaikkoja ym..onnea meillä menee varmaan la aika samoihin mulla ois laskurin mukaan 25.7.2011. muakin muuten ällöttää kahvi..

tein itte tossa aamuviideltä clearbluen digin viikkonäytöllä tulos "Raskaana 1-2 viikkoa" jeeeeeeeee!!!!!viimeksihän noihin ei tullut kuin ei raskaana ja sit meni kesken. toivotaan että nämä pikkuiset pysyy matkassa :)

basbartuu: mulla näky plussa jo dpo 8, että aikaseenkin voi näkyä.

evelina: plussa onnea ja toivotaan että siirto

menee hyvin.

Solina: elä vielä luovuta!

lumikukka: onnittelut plussasta!mäkin oon testaillut useana päivänä ja kyllä se vahvistumaan päin ollut nyt jo selkee plussa,viimeks ei ollut ja meni kesken..

nelkku rv 3+5?

Vierailija
676/755 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja omat onnentoivotukseni puolestaan lumikukalle ja AJ:lle!

Ja evelinalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista. Peukkuja käyn kyllä pitämässä sulle vielä elokuisissakin.

Nirsku rv 4+4

677/755 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt lukemassa heinäkuisten juttuja vaikka tipuin elokuisiin jo itse. AMALIAJOEL, Apteekin oma ei näytä mitään jos ei hcg:tä ole, eli kyllä sinä raskaaksi olet tullut! SUURONNITTELUT!! Kunpa minäkin joskus. Minulla oli kuvitelma että oltais joskus saman kuun odottajissa, varmaan siksi kun meillä lähes samanikäiset kuopukset, mutta sinä menet nyt heinäkuisiin, minä seuraan sitten toivottavasti jossain kuussa. Plussaonnea myös piinailijoille, ÄLKÄÄ seuratko elokuisiin vaan odotuspuolelle!!

Helene kp.5/22-29, yk.10

Vierailija
678/755 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se heti tänään hakea uus testi ja kyllä mie taijan nyt raskaana olla - jee! Oon ihan sekaisin taas tästä tunteesta. Nyt tuli aivan selkeä viiva melkein heti, vaikka olikin haaleampi - laitan taas kuvan. Piti ihan miehelle viiä testin ohjelappunen, ko meinasi, ettei haalea viiva oo vielä varmaa, nuo miehet!

Ja kiitos Nelkulle ja Helenelle :) Ja roppakaupalla nyt plussatuulia jokaiselle.

Vierailija
679/755 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. nimittäin toi rtesti tuolla kaapissa. Täällä niin paljon pussia alkanut ropisee että ihan iteleenkin tulee onnistumisen mahdollisuuden tunne :) Onnea Nirsku, Nelkku ja Amalia!!!

Ja onnea eveliina ovis plussasta, hieno juttu!!

Itse en tiiä mikä tetsi on hyvä kun ei ole ennestään raskauksia takana ja tähän mennessä kaikki tetsi näyttänyt negaa. Mulla on nyt predictorin tetsi tuolla, mutta taijanpa käydä hommammassa ton apteekin oman jos kerta nuin hyvä ja luotettava on.Mulla nyt kp 23 menossa ja haluisin niin paljo testailla, mutta tuskin näkyy vielä mitään muuta kö negaa. Menkkojen pitäis alkaa ke-pe, ni onko liian aikaista testata nyt viikonloppuna??? Mahdollisia oireita on väsymys, jatkuva nälkä, vetämättömyys(laiskuus) vilu ja nännien arkuus ja tissien painavuus. Ei satu koskettaa mutta kun liivit ottaa pois ni sit ne painaa ja tuntuu aroilta vähän aikaa. Ja lämmöt 37,3. Toissa viikolla oli 36,6. Onko siis lämmön nousu yksi oire raskaudesta? (anteeks nää tyhmät kysymykset, mutta niin ku sanottu niin ei mitään hajua itellä ku ei kokemusta) Ja tosiaan ei todellakaan ole mitenkään kipeä olo :) Mutta ei ole mitään etomista, jonka olen ymmärtänyt olevan

Nyt oli paljon omaa napaa, anteeks, mutta nyt niin korkeella toivo ja tunne siitä että voisin olla raskaana. Saasnähä kuin käy, iik :o

Lähden ostaa apteekin testiä :)

Mukavaa viikonloppua kaikille ja paljon plussatuulia meille kaikille!!

Toiveikas Piiu

Vierailija
680/755 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä aika taas venähtänyt kun täällä olen. Olin sillä periaattella tämän kerran, että en edes ajattele koko asiaa ja kuinkas kävikään...

Viikko sitten sunnuntaina tein negan CB:lla.

Nyt viime torstaina CB:lla tein 2 kertaa plussan ja eilissä aamuna tein kolmannen plussan. Ja minä luupää aion mennä vielä maanantaina labrakokeisiin varmistamaan oikein kunnolla, että pitääkö paikkansa.

Viime viikon alussa oli ihan menkkamaisia nippailuja ja suorastaan juoksin jo vessaan että kohta lorahtaa, mutta mitään ei tullut, sitten semmosta paineen tunnetta jatkunut näihin hetkiin saakka. Molempiin lonkkiin on pakottanut välillä.

Ihan ihme olotiloja.. :O

Olen niin epäuskoinen ja pessimisti, että odotan vielä maanantain labroihin... tietääkö kukaan saako niitä tuloksia miten pian? En haluaisi viikkoa odottaa. :) Ja eikös sen lähetteen saa omalta hoitajalta ja miten kauan pitää olla syömättä? apua, ei mulla ole kokemusta tämmöisistä labrakäynneistä niin teiltä nyt kyselen miten valmistaudun... :O

Diu Dau kp 36/34-37 yk 3