Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Heinäkuiset 2011***

20.09.2010 |

Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!

Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.

Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.

Kommentit (755)

Vierailija
561/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin tänne joku nelisen kk sitten, mutta palsta luultavasti kesäajasta johtuen oli suht hiljainen, kirjoittelin nimim.Angelique. Nythän täälä on todella paljon jo luettavaa:) No nyt neljännellä kierrolla tärppäsi pikku kakkonen:) Ei meinannut uskoa todeksi kun todellakin ne ihanat kaksi viivaa paukahti testiin:) Esikoisemme on aivan ihana ja valloittava ja ajatella että saamme toisen ihanuuden heinäkuussa:) Plussatuulia kaikille palstalaisille ja positiivista mieltä:) Ja onnittelut muille plussanneille

Vierailija
562/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se pukkas tänään aamulla predictorilla. Muilla en ees testannut (onneksi). Hitto, minte harmittavaa, muttei voi mitään, mietin edelleen, mikä se testiajan ulkopuolinen Clearbluen plussa (selvääkin selvempi) oikeen oli? PÖH. Vatsaa juilii, erityissti ovispuolelta, edelleen huonoa oloa ja väsyttää. Mutta nehän ynt kuuluu myös PMS-oireistoon. Kiukku uupuu (vielä ainakin) ja finni. Muutama pieni näppy on, mut nehän tuli jo muutama pv oviksesta. Miten mä olen näin maani myynyt, vaikka tää on kierto 1??

PLUSSILLE SUPERONNEA, IHANAA !!!!!

EVE: pää pystyyn ja uuteen kiertoon, se voi tärppiä jopa paremmin nyt, kun siirto just takana, samoin kuin keskenmenossakin.... onneleita.

Työ kutsuu, huutaa suorastaan, ja mua harmittaa.

ILTIS kp 36 (26-38) DPO 13 tai 14.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea plussanneille! :) Teitähän on täällä oikein iso pino! Mahtavaa! :)

ON: Heti oviksen jälkeen mulla oli olevinaan vaikka mitä oireita, ne on nyt ihan kokonaan hävinny. Ei väsytä mitenkään erityisen paljon (viikonlopun unisaldoon nähden olen jopa yllättävän pirteä), ei minkäännäköistä huonoa oloa, tisseissä ei mitään tuntemuksia, ei metallinmakua suussa, ei närästystä, eikä oikein mitään, mitä mä olen aikaisemmissa kierroissa kuvitellut.

Mutta yksi oire on ja se vähän huolettaakin. Oviksen jälkeen monta päivää vihloi munasarjoja tai melkein oikeastaan munanjohtimia. Nyt tunne on siirtynyt kohtuun. En kuvailisi sitä painon tunteeksi, enemmänkin kiristykseksi sivusuunnassa. Olen tarkkaillut tuota tunnetta nyt koko viikonlopun, juuri tällä hetkellä en sitä sanottavammin tunne. Pissahätä pahentaa kiristystä ja samoin toisinpäin, kiristys pahentaa pissahätää. Välillä on menkkamainen olo, muttei mikään jomotus, vaan semmonen kummallinen .. en oikein osaa selittää. Nipistyksiäkin on ollut eri puolilla kohtua (niin luulisin?), ehkä kiinnittymisyrityksiä????

Jos tämä kiristys ei johdu raskaudesta niin sitten mulla on varmaan joku tulehdus.. Viikon päästä viimeistään selviää, siihen asti meinaan pantata noita testejä. :)

Mites Nelkku ja AmaliaJoel ja muut samoissa päivissä kulkevat? Tuntemuksia?

t. Aamupuuro, dpo 8

Vierailija
564/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helene: sullahan kuulostaa hyvältä nuo kaikki oireet :)

iltatähtönen: oon kuullu että tuo clearblue antaa aika paljon vääriä plussia,mutta en sitten mene sanomaan mitään. kokeile jotain muuta testiä,koska toi predictorkaan ei oo niitä parhaita. vaikka ihan jotain halvempaa testiä kuten pregcheck cittarista.

evelina: yhdyn amalian kanssa tuohon että kyllä raskausaikanakin voi laittaa ruokavalion kuntoon ja silloinhan se suositeltavaa onkin viimeistään. eli paljon kasviksia ja marjoja ja täysjyväviljaa.

voimia sulle!

adelheid: mikä kp menossa sulla nyt?

amalia: hyviä oireita sulla ;)

angelique: onnea plussasta!

oma napa : testasin aamulla mammaksin herkällä,hätänen kun oon ja kyllähän siinä joku haamujen esiäiti näkyy :)no en uskalla kuitenkaan vielä iloita jos käy niin kuin viimeksi..oottelen lisää testejä saapuvaksi huomenna joten sit katotaan uusiksi. niin ja ovistestin tein huvikseen kans ja siihen tuli kans viiva ei tosin yhtä vahva mut vahvempi kuin normisti pitäs olla tähän aikaan.

nelkku kp 22/28

Vierailija
565/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi sun kivut kuulostas ihan raskauteen liittyviltä:)

Vierailija
566/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISOT onnittelut ja halit plussanneille, ihana nahda etta niita ihan oikeasti alkaa tannekkin tipahtelemaan :-)

ON: Tati kurvasi eilen paikalle (dpo 16). Poh, mutta lahden talla kierrolla taysilla uuteen yritykseen, ja hyppaan tuonne Elokuisten puolelle kirjoittelemaan. Onnea viela jannaaville, toivottavasti ette seuraa perassa!

Pumpkin

kp 2/25-28, yk 4

Vierailija
567/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun aikana en täällä käynyt ja mukavasti on viestejä ilmestynyt ja osalla iloisia uutisiakin kerrottavanaan.

Onnittelut jokaiselle!

Omaa napaa:Oviksen bongasin la ja tulihan tuo hyödynnettyä ;)

Eilen oli aivan valtavan kamalat vatsakivut ja makasinkin koko päivän sikiö asennossa välillä sängyssä ja välillä sohvalla. Oli aivan kamalaa. Aloin jo epäillä,että puhkeaa umppari =/

Aamulla olo jo parempi,mutta edelleenkin alavatsa on ihan outo ja tuntuu että on tosi pinkeä ja herkkä ihan koko ajan.

Toivottavasti helpottaa pian istuminen sekä pystyssä oleminen tuntuu pahalta ja olis töitäkin illalla tiedossa...

Minny kp19/37-39 yk4 dpo2

568/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille Plussanneille! Pitkää lippukorkealla ja tartuttakaa tuo onni meihinkin.

Helmikeihu: Ke.iltana kävin siellä ultrassa ja folli oli silloin 16mm. To iltana kp13 ovistesti nega. Pe iltana kp14 plussa?! Lähes yhtä vahvat viivat. Ja tänä aamuna jo haalempi, mut vahvempi kuin to.iltana!! Oireet ja limat puhuvat myös oviksen puolesta, joten nyt tästä tulikin jännää.. Saas nähdä ovatko siittiöt eläneet useamman päivän?! Jospa siellä olisi se yks sinnikäs yksilö ;) toivoa sopii. Emme päässeet siis eilen hyödyntään kun mies vielä sairaalassa :( Nyt sitten olen yrittänyt kaiken tiedon imeä noista Terolut jutuista ja pää ihan jo sekaisin.. niin paljon on erimielistä kommenttia!! Tänään pitäis sitten tuo kuuri aloittaa?? Mut mietin, et aloitanko sen nyt ihan lääkärin ohjeen mukaan vai siirränkö aloitusta.. Häiritseeköhän se mahdollista kiinnittymistä?? Sinulla Hekle on siittä varmasti tietoa kun pitkään olet niitä syönyt ja asiasta varmasti kaiken tiedon saanut :) Kiitos, jos jaksat vielä vastata!! Ja plussa puhureita sinne kaikille.. Terkuin Hämmentynyt HelmiKeiju kp15/24-34

Vastaukseni tulee ehkä myöhään Helmikeiju. Mutta ehdottomasti on aloitettava sinä päivänä kun lääkäri on määrännyt. juuri sinä kierronpäivänä kuin sinulle on opastettu. Sillä hormonilisällä on merkityksesnsä juuri siinä kierron vaiheessa.

Terolut ei häiritse millään tavalla mahdollista kiinnittymistä tai hedelmöittymistä.

missä Helmikeiju sinua ultrataan tuosta follikelin koosta? Käytkö kuinka usein ulrauttamassa?

Minulla menossa kp 35/32-33, dpo 15. Ajattelin odottaa huomiseen testausta, mutta pitäisikö sittenkin kipaista apteekissa ruokatunnilla? Toisaalta vatsassa tätituntemuksia, toisaalta alaselkä aivan järkyttävän kipeä ja pahoinvointia koko aamupäivän. Sinnittelenkö vai kävisinkö apteekissa... pohtii vielä hetken.

Hekle

Vierailija
569/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hekle: Omasta kokemuksesta sen verran, että minulla oli pari päivää ennen arvioitua menkkojen alkamista menkkamaisia kipuja, ihan kuten on ollut aiemmissakin kierroissa. Tässä kuussa niitä menkkoja ei sitten vaan tullutkaan ja pari päivää myöhemmin tein positiivisen testin.

Vierailija
570/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve taas ja isot onnittelut myös Annulle plussasta ja toivottavasti Nelkullakin vahvistuu.

Meillä ei sitä heinävauvaa tule, vuoto alkoi sitten eilen eli kierrosta tuli kakskolme päivää pidempi kuin aikaisemmin. Nyt mennään luomuna (siis ilman teroja, muita "hoitoja ei ole vielä ollut) kohti yk 9:ä ja katsellaan ja mietiskellään mitä tälle projektille tehdään. Nämä pettymykset on niin raakoja, että tahan aikaan kierrosta on aina mietinnän paikka. Ja työkuvioissakin saattaa tulla uutta.

Isot tsempit vielä heinävauvaa jännääville! Ja Hekle testikauppaan vain ;)

Vilho

571/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testikaupassa käyty.... Taisin ostaa huonon testi, kun negaa näyttää. Kyllä harmittaa vaikka toisaalta varautuikin negaan. Nyt vaan huutelmaan tätiä peremmälle.

572/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mun teki tänään jo mieli testailla aamulla kun tuo viime kierron yksi Pregcheck jäi yli, mutta taas kun muistin noiden liuskojen näyttämät haamut edelliskierroissa ja varjot sun muut niin maltoin mieleni. Kymmenen pistettä minulle siitä! Jotenkin pelottaa huomennakaan testailla, pitäs antaa vaan olla kunnes pääsen apteekkiin hakemaan ihan "oikean" testin eli apteekin oman. Minulla on niin luottamus kateissa kaikkiin liuskatesteihin.. Olo on; menkat alkamassa-fiilis. Mitään oikeasti raskautumiseen liittyvää oiretta ei ole, kaikki oireet pms-oireistoa vaan. Se perinteinen menkkafinni kyllä puuttuu edelleen, se lävähtää aina pari päivää ennen hanojen aukenemista leuan tienoille. Kohdunnipukkaa en ole eilisen jälkeen ronkkinut joten sen tilasta ei tietoa. Kyllä ne menkat sieltä alkaa, taatusti, huomisaamuun mennessä. Niin ne alkavat aina.

Helene kp.29/22-28(29), dpo.14, yk.9

Vierailija
573/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelkku: mulla on nyt kp 29/28-30. huomenna en kuitenkaa ajatellu mitää testailla ku voi kuitenki sit alkaa myöhemminki menkat vaik yleensä suht säännölliset... ärsyttää tämmönen itsensä kyttäily mut minkäs teet ku ajatukset koko ajan päätyy tähän samaan aiheeseen.... toivottavasti sun plussa on oikee plussa:)

574/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se täti tullutkaan tänään, no jospa se koittaa vähän vaan narrata, en uskalla innostua vielä.

Testitkään ei tulleet vielä tänään, murr.. Mutta ehkä ihan hyvä, ei se varmaan vielä edes näyttäisi plussaa kun vasta päivän verran menkat myöhässä! (siis viime kierron, ja tämän kierron oviksen perusteella)

Mitään oireita ei kyllä ole mihinkään suuntaan.

Kovasti yritän kyllä jo valmistella mieltä pettymykseen, ja taustailu elokuisten puolella alkanut..

Sinnie

Vierailija
575/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelique: Onnea onnea onnea vaan - taas tuli yks heinämassun kantaja lisää :)

Aamupuuro: Toivottavasti sulla ei mitään tulehdusta kuiten oo, vaan ihan raskaudesta johtuvaa. Mutta jos toi kiristely jatkuu tai pahenee, nii varmaan kantsis poiketa lekurin luona..? Mulla itellä aikoinaan, ko oli pissatulehdus, nii hätä oli jatkuvaa ja se sattui!

Nelkku: Viiva son haaleakin viiva :D

Pumpkinin sekä Vilhon oli täti löytänyt :(

Omasta navasta sen verta, että oon alkanut paleleen, vaikka meillä sisällä on sikalämmin. Eilen illalla makasin kahen fleecepeiton alla, takassa tulet ja silti palelin. Piti ihan teetä keittää itelle, että hieman lämpenis. Tänään aamupäivästä lämpö oli 37,3, muttei lainkaan kipeä olo. Normisti oisin petipotilaana noissa lukemissa. Kevyttä huimausta oon ollut havaitsevinani, mutta tiiä sitten. Leukoja repii jatkuvasti ja tekis mieli iskeä päikkäreille, mutta hieman vaikeeta, ko muksut hereillä. Kp 35.

Vierailija
576/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vielä pakko varmistaa clearbluen digitaalisella, kun en millään meinannu uskoa noihin "viivoihin", ja niinhän se näytti että RASKAANA, 1-2 viikkoa! Vau! :) On vaan niin hassua kun ei oo mitään oireita, mutta eiköhän niitäkin tässä vielä kerkiä tuleen ;)

Nyt vaan kaikille muillekin OIKEIN KOVASTI PLUSSATUULIA, mennään sit isolla porukalla tuonne odotus-puolelle, eikö vaan!!! :)))

Annu rv 4+3 (niin uskomatonta kuin se vielä onkin...)

Vierailija
577/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelique: Onnea onnea onnea vaan - taas tuli yks heinämassun kantaja lisää :)

Aamupuuro: Toivottavasti sulla ei mitään tulehdusta kuiten oo, vaan ihan raskaudesta johtuvaa. Mutta jos toi kiristely jatkuu tai pahenee, nii varmaan kantsis poiketa lekurin luona..? Mulla itellä aikoinaan, ko oli pissatulehdus kroonisena, nii hätä oli jatkuvaa ja se sattui!

Nelkku: Viiva son haaleakin viiva :D

Pumpkinin sekä Vilhon oli täti löytänyt :(

Omasta navasta sen verta, että oon alkanut paleleen, vaikka meillä sisällä on sikalämmin. Eilen illalla makasin kahen fleecepeiton alla, takassa tulet ja silti palelin. Piti ihan teetä keittää itelle, että hieman lämpenis. Tänään aamupäivästä lämpö oli 37,3, muttei lainkaan kipeä olo. Normisti oisin petipotilaana noissa lukemissa. Kevyttä huimausta oon ollut havaitsevinani, mutta tiiä sitten. Leukoja repii jatkuvasti ja tekis mieli iskeä päikkäreille, mutta hieman vaikeeta, ko muksut hereillä. Kp 35.

Vierailija
578/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA KAIKILLE PLUSSAN SAANEILLE! :-)))) Ihanaa!

Ja Evis kuulostaa "hyvältä" tuo odottaminenkin,

paras tietenkin tehdä siirto kun kroppa on siihen parhaimmillaan, eikä hukata jos mahdollisuudet on pienemmät :-)

ON: Oon tolkuttoman väsynyt! Tulivuoria naama täynnä, ja oon ku pahimmankin hormoonimyrskyn kokenut.. Ovista oon tikutellut mutten vahvaa viivaa kertaakaan saanut, vahvoja haamuja kylläkin sitäkin enemmän.. tissit on kipeät jo toista vai kolmatta päivää, joka yleensä on tullut vasta oviksen jälkeen.. nyt kuitenkin vasta alkanut liman (yök) tulo lisääntymään, joten ilmeisesti se on vasta tulossa kuitenkin..

Niin tai näin, taitaa harakoille mennä suunnittelusta huolimatta tämä kierto, kun on LIIKAA puuhaa :-( Mutta onhan tässä vielä aikaa.. jospa se tärppäis kun ei niin paljon kerkiä ressaamaamaan? Hope so! kp 11/24-32

579/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä plussaa vielä odottaville tai menkat kohdanneille.

Minulla tänään ultran täti vahvisti asian, eli raskaana ollaan ihan oikeasti =) Yksi kaveri on matkassa ja sydänkin löi jo. Koko vastasi viikkoja ja la olisi ihan heinäkuun alussa, 1. tai 2. pv. Eli nyt vihdoin rohkaistun siirtymään tuonne heinäkuun pinoon odotuspuolelle.

Toivottavasti nähdään kaikki loput heinäkuiset kuumeilijat sitten siellä =)

t. baba 6+2 tai 6+3

Vierailija
580/755 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AmaliaJoel kirjoitti:

Omasta navasta sen verta, että oon alkanut paleleen, vaikka meillä sisällä on sikalämmin. Eilen illalla makasin kahen fleecepeiton alla, takassa tulet ja silti palelin. Piti ihan teetä keittää itelle, että hieman lämpenis.

Täällä kanssa palellaan. Mulla on sisällä reilusti vaatetta, villapaita ja villasukatkin yleensä. Muuten olo on oikein hyvä. Rinnat edelleen keskeltä kipeät ja paino sen kun putoaa rintojen kasvaessa (eli menkkaturvotuksista ei edelleenkään tietoa). Ja lisäksi kiinnitin eilen huomiota siihen, että minähän olen mennyt viime aikoina aika aikaisin nukkumaan, herännyt n. 3-4 aikaan vessaan ja nukkunut makeasti loppuyön. Sellaset 9-10 tuntia unta uppoaa helposti... Tänään siis 28/28-29. Testi ei polttele jotenkin ollenkaan, tuntuu vaan niin selvältä tämä peli :) Saas nähdä miten emännän käy...

Onnea Annu! Peukkuja muille piinapäiviä pitäville! Ja pahoittelut :( elokuulle siirtyneille.