Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susanna mokailee...

Vierailija
19.09.2010 |

Suora lainaus Susannan suusta juuri hetki sitten:

"Jos siis tahdot, että Habib lähtee talosta, niin Habibille plussaa ja Mialle miinusta"

:)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nauratti myös se, että olihan Miia joo hieman ulkona, mutta luulen, että suurin vaikutus oli juontajalla, joka ei osannut tukea tyttöä yhtään. Sekoili vain itse, ja pisti Miian piikkiin. "ai nyt sua naurattaa, vaikka sua on äänestetty..joo...joo..tuota..nyt mulla on sulle lahjoja...EIPÄS OLEKAAN, nyt katotaan sun parhaat palat..." jne...

Vierailija
22/34 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haastatteli Habibia ja puhuivat tämän juhlimisesta niin Susanna heitti jotain et "ai oot siellä kassan takana humalssa vai" kun Habib mainitsi et juhlii myös töissä. Jos ois seurannu itse ohjelmaa niin tietäis et Habib muslimina ei käytä alkoholia eikä ole sitä talossa käyttänyt.

Jotenkin nolo läppä.

Musta läppä oli mauton jo itsessään, mut en edes itse silloin miettinyt, että eihän habib tosiaan edes juo. :D

Ajattelin vaan, että vähän noloa, kun habib sanoi, että "bilettää" töissä, laulaa vaikka laulun, niin heti juontaja yhdistää alkoholiin... vielä että "terveisiä Habibin työpaikalle, että habib on siellä humalassa..."

Kuulostaa vanhalta koulukiusaajalta jos noin sanoi. Joo tosiaan en oo seurannut.

Mutta eihän se Vappu mikään hirmu kaunis ollut.

Tää Susanna on kauniimpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapaikassa aina. Joka toisen naistenlehden kannessa, nauraa rätkättää Voicella päivät ja puhuu omasta elämästään. TTK:ssa taas ja varmaan uutistenlukiajanakin kohta.

Tuokaa vaikka Kari Salmelainen tai Jorma Pulkkinen välillä. Mikko Alatalo voisi juontaa extraa ja soittaa kitaralla & laulaa suojelusenkeliä.

Vierailija
24/34 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä mokailee, ei siinä mitään.

Mutta nää Susannan mokat on KAUHEITA, koska ne dissaa näitä ihmisiä.

1) sanoi Niko S:lle jotain tyyliin, että niin, kyllä säkin oot tosiaan mies, kun ojensi sitä kassia

2) vihjaili et raitis Habib on humalassa töissä

3) sanoi, että Mia on ihan pihalla - no kai sellainen 19 v tyttö saa ollakin, joka ei ole ammattijulkkis ja jota on juuri mollattu oikein koko rahan edestä

Mokailla saa, mut mokais edes itsensä...

Vierailija
25/34 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri, että heti joku hyvännäköinen nainen on huono Siis teidän av mammojen mielestä.

Hyvännäköiset naiset ei osaa teidän mielestä mitään koska olette kateellisia.

että SINÄKIN olet AV-mamma. Ja muista sekin, että kaikki mielipiteet eivät aina kumpua kateudesta.

Mä olen nyt katsonut tälle kaudelle BB:tä kerran, ja täytyy kyllä sanoa, että tämä kyseinen juontaja on kyllä melkoisen karismaton. Hän ei osaa yhtään puhua talossa olijoille eikä oikein sieltä palaaville. Ei mitään komiikan tai supliikin tajua, nada. En käsitä, miten hänet on valittu tähän tehtävään.

Kaunis kyllä on, mutta valitettavasti se ei riitä.

Vierailija
26/34 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole todellakaan kade - miks olisin? Musta Vapussa on enemmän särmää ja on aidosti oma itsensä, luonnostaan hauska ja hallitsee homman. Mieskin sanoi että on kauniimpi kuin Susanna.

Susanna on niiiiiin jäykkä! Ei yhtään onnistu tuo suoran lähetyksen juontaminen ja se hymykin musta jotenkin tosi feikki ja tämän vuoksi ei mitenkään erityisen kaunis. No kaunis juu, mutta sellainen tusina..

Vierailija
27/34 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ehkä jopa paras. Mutta enpä tosiaan muista kunnolla tekikö mitään mokia. Muistan vaan että tykkäsin hänen juontamisestaan.

Vierailija
28/34 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tooosi tiukka asukkaille ja kettuili niille välillä aika pahasti ja sai ne ihan sanattomiksi kovilla kommenteillaan.

Eli kun asukas häädettiin talosta ja tuli siihen yleisön eteen haastatteluun niin se oli pikemminkin kunnon ristikuulustelu, joka sai usein asukkaan ihan lukkoon. Kaikki mokat ja nolot tilanteet käytiin läpi ilkeämielisesti. Empatiakyky puuttui täysin ja talon asukkaiden kanssa jutellessa myös pani usein niille kovan luun kurkkuun.

Varmaan menikin tuosta syystä vaihtoon. Tiukka saa olla, mutta jotain tilannetajua luulisi löytyvän jne.

Vierailija
29/34 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on äärettömän kaunis ja karismaattinenkin ja hauska & hyvä juontajakin, mutta Ei osaa juontaa suoraa lähetystä spontaanisti ja olla hauska sekä nokkela. sorry! ja sen tietänee myös hän itse. suora bb-lähetys not for her. -ei kartalla -hidas reagointi -ei tunne tyyppejä - ei osaa kysyä mahd kuumia-kyssäreitä jne.

Saa nähdä kehittyykö hän kauden edetessä. Nykyisin saa aina jännittää miten Susanna selviytyy ohjelmasta.

Mogat eivät minua haittaa, vaan se miten sitten selviytyy niistä virheistä. Juontaja tuntuu olevan ihan sanaton usein jos ei ole edeltä kirjoitettuja repliikkejä.

Vierailija
30/34 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on äärettömän kaunis ja karismaattinenkin ja hauska & hyvä juontajakin, mutta Ei osaa juontaa suoraa lähetystä spontaanisti ja olla hauska sekä nokkela. sorry! ja sen tietänee myös hän itse. suora bb-lähetys not for her. -ei kartalla -hidas reagointi -ei tunne tyyppejä - ei osaa kysyä mahd kuumia-kyssäreitä jne.

Saa nähdä kehittyykö hän kauden edetessä. Nykyisin saa aina jännittää miten Susanna selviytyy ohjelmasta.

Mogat eivät minua haittaa, vaan se miten sitten selviytyy niistä virheistä. Juontaja tuntuu olevan ihan sanaton usein jos ei ole edeltä kirjoitettuja repliikkejä.

Huomaa selvästi kun hän kuuntelee ohjeita käsi korvanapilla, eli jonkun täytyy pistää sanat suuhun.

Ja pikkumokat eivät haittaa, kaikilla menee joskus senat sakaisin, mutta se heitto juomisesta Habibille oli todella asiaton.

Vierailija
31/34 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna on todella kaunis ja hyväkroppainen, hänellä on myös selkeä ääni, juonsi ihan hyvin elämä lapselle konsertin ja treffit pimeässä, mutta bb on ohjelma, jossa pitää olla tilannetajua. Voi tapahtua mitä vaan. Vappukin oli välillä sekaisin, mutta silti pysyi selkeällä linjalla ja oli kuitenkin asukkaiden "kaveri", vaikka piikitteli loistavasti näitä talon tapahtumista. Kun kilpailija tulee pois talosta, se on varmasti ihan hirveä paikka, mutta Vappu sai koottua kilpailijat hienosti ja tuki heitä empaattisesti. Susannaa jännittää itseään niin, ettei samaan pysty.

Elina on mielestäni ihan jees, ja uskon, että ensi vuonna hän hoitaa suoran talkshown. :)

Vierailija
32/34 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän pihalla. Mutta unohti lisätä, että oli itse yhtä paljon ellei enemmän pihalla :)

Mia ei tosiaan tiennyt minne mennä ja mitä tehdä, koska sehän on juontajan tehtävä ohjata ja neuvoa. Joten oikeastaan se, että Mia oli pihalla, oli Susannan sekoilun syy.

Vierailija
33/34 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna on huono juontaja - ainakin BB:ssä ja sillä ei ole mitään tekemistä kyseisen naisen ulkonäön kanssa... :)

Vierailija
34/34 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Susanna olisikin ruma, niin sitten häntä saisi arvostella? Ei juontajan tarvitse olla entinen missi, jota häntä voi katsoa, pitää vain osata hommansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi