mitä tukholmassa? vinkkejä
päivä aikaa kierrellä tukholmaa. mukana on 1v rattaissa. mitä muuta kivaa olis kuin vanha kaunpunki?
Kommentit (7)
ei varmaan vielä kannata Junibackenille mennä, mutta mun lempikaupunginosa on Södermalm. Siellä on ihania kahviloita, ravintoloita ja kivoja kauppoja. Menkää sinne koko ajaksi. Metro Slusseniin, lähdette kävelemään Göt-katua eteenpäin.
ei varmaan vielä kannata Junibackenille mennä, mutta mun lempikaupunginosa on Södermalm. Siellä on ihania kahviloita, ravintoloita ja kivoja kauppoja. Menkää sinne koko ajaksi. Metro Slusseniin, lähdette kävelemään Göt-katua eteenpäin.
viimeksi Södermalmilla, ja oli kyllä tylsistä tylsin paikka. Koko päivä meni ihan hukkaan.
Menittekö niitä pikkukatuja ristiin rastiin, joilla oli ihania secondhand-putiikkeja ja delikauppoja, mahtava vohveliravintola, superhyviä etnisiä ravintoloita jne? Ihailitteko maisemia vanhan verotoimiston katolle rakennetusta baarista (noin 26 kerros tms?). Kuinka joku voi olla pitämättä Södermalmista? Mut valtaa aina valtava halu muuttaa sinne...
viimeksi Södermalmilla, ja oli kyllä tylsistä tylsin paikka. Koko päivä meni ihan hukkaan.
me emme Södermalmista pitäneet. Se ei ole henkilökohtainen loukkaus sinua kohtaan.
vaan epäilin, että ette löytäneet Södermalmia :-).
vaan epäilin, että ette löytäneet Södermalmia :-).
löydetty Södermalmin hienoutta. Ehkä tykkäämme vähän toisenlaisista paikoista. Sorry. Ei voi mitään.
jossa hyvä voileipäravintola ylin kerros