G: Millä asialla poliisi on soittanut sinulle?
Kommentit (29)
kun teini-ikäinen oli joutunut tappelunpoikaseen ja se piti hakea asemalta
yksi tyyppi ammuttiin työpaikkani pihaan.
kysyäkseen voiko potilasta jo kuulustella. Kerran petosepäilystä Kelaan liittyen, mutta jutusta ei nostettu syytettä kun voin osoittaa väärinkäsityksen tahattomuuden. Viimeksi taisi soittaa takaisin silminnäkijäasiassa, olin itse ilmoittanut havaintojani. Onhan noita yhteydenottoja suuntaan ja toiseen vaikka kuinka.
tapana tankata auto maksamatta bensoja :)). Kovasti koitin selittää kuinka naisen aivot tuppaa tupeksimaan raskaana ollessa (no ei voi muistaa ihan kaikkea :D!!!). Kävin sitten kiltisti maksamassa kun pääsin töistä kuukauden takaisia valkojani. Oikein mukavan oloinen setä oli :).
olin asianomistajana yhdessä rikoksessa. Sitten soitteli, että kyseinen "rikollinen" on valmis korvaamaan aiheuttamansa vahingon.
useampaankin otteeseen: milloin oli joku käyttänyt anastettua pankkikorttia, pariin otteeseen tulin lievästi pahoinpidellyksi ko työtä tehdessä - olen siis ollut todistajana näissä.
Poliisista päivää... lähtisikö yrityksenne tukemaan moottoripyöräpoliisien juhlajulkaisua? Noin kerran kuussa joku poliisien alajaosto ottaa yhteyttä näissä rahankeruuasioissa.
kyllä ne poliisit joskus onnistuu. Harmi vaan varas jäi löytymättä...
ja ystävällisesti soitti samantien ja kertoi, että lompakon voisi noutaa
Aiheutti jokusen ylimääräisen sydämen lyönnin. Onneksi kaikki oli kuitenkin ok.
tiedä mitä asiaa poliisilla olisi ollut, en nimittäin ollut se henkilö ketä tavoittelivat. Joku oli ilmeisesti antanut väärän puhelinnumeron poliisille ja se numero sattui olemaan minun.
en tiedä miks soittivat mulle, enkä tiiä mitä asiaa niillä oli isälle. Tästä on nyt 11 vuotta aikaa.
soitti ja ilmoitti että toista osapuolta syytetään liikenteen vaarantamisesta.
Toinen on myös soitellut lasten juttuja.
Molemmat ovat siis kavereitani.
ja kuulustellut puhelimessa. Ekalla kerralla olin silminnäkijä ja toisella asianomistaja.
Ja jos tälle linjalle lähdetään, niin mieheni soittelee aika useinkin mulle.
olivat ratsanneet rosmokämpän ja tämä siis poliisin omin sanoin :D
Ja kerran kyselleet äidistäni, joka ei ole kovin yhteiskuntakelpoinen. Olin varma, että äiti on kuollut, kun poliisi aloitti puhelun: varmisti kuka minä olen ja onko xxx äitini. Mutta hengissä on ainakin vielä...
kysyäkseen voiko potilasta jo kuulustella. Kerran petosepäilystä Kelaan liittyen, mutta jutusta ei nostettu syytettä kun voin osoittaa väärinkäsityksen tahattomuuden. Viimeksi taisi soittaa takaisin silminnäkijäasiassa, olin itse ilmoittanut havaintojani. Onhan noita yhteydenottoja suuntaan ja toiseen vaikka kuinka.
olin vitsinä uhannut mennä jokeen kevätjäiden sekaan ja sukulainen oli soittanut 112. Sanoin että olen ihan miliisiaseman kulmilla, ei tartte tulla hakemaan, kävelen sinne itse.
Ottivat maijan takapenkille, jauhoivat paskaa ja soittivat lanssin käyttämään mua psykiatrin arviossa.
Vielä samana iltana ajoin linja-autolla kotiin, kun pakkohoidon kriteerit eivät täyttyneet.
mut harvemmin ne soittaa...eiköhän ennemmin tule ovelle jne
Antanut lisätietoja/kutsunut kuulusteluun.
Ja yksi soittelee muuten vain (kaveri). ;)