Mitä ajattelet isovanhemmista, jotka eivät muista edes kortilla
Kommentit (7)
toisille tuollaiset jutut eivät oo tärkeitä. Esim anoppi joka on muuten ihan mukava, mut sillä ei oo tapana muistaa tai antaa lahoja...
rakastan lapsen lastani yli kaiken. Mutta poikani on laittanut välit poikki kanssani, eikä halua olla kanssani missään tekemisissä. Viimeksi, kun ostin hänelle paljon vaatteita ja vaippojakin kaksi pakettia, he sanoivat vaan kylmästi, etteivät halua minulta yhtään mitään, palauta tavarat kauppaan. Sen jälkeen päätin,että olkoot sitten omissa oloissaan, enkä ole heitä lahjoilla muistanut. Harmittaa todella paljon, mutta sopiakaan en voi, he eivät vastaa puhelimeen, eivätkä mihinkään viesteihin.
joka ei oo koskaan muistannu mua millää lahjalla tai kortilla.Siskoani kyllä sitäkin enemmän ja veljiäni ja muita kuutta lapsenlastaan on kyllä muistannut.Olen myöskin lapsena joutunut oman mummoni kiusauksen kohteeksi, jolle ei edes omat vanhemmat tehneet mitään, vähättelivät asiaa ja sulkivat silmänsä koko asialta...Ikävintä asiassa on/oli se, ettei mulla ole koskaan ollut muita isovanhempia enää elossa.
Nyt mummoni makaa dementoituneena sairaalassa, kerran olen käynnyt katsomassa ja täytyy sanoa, että oikein hänelle, paha saakoon palkkansa!
Lastenlapsia yli 10, eivät muista kaikkien merkkipäiviä, mutta viettävät kyllä aikaa heidän kanssaan, kun nähdään. Heillä ei tapana ostaa lahjoja ja itse olen tyytyväinen, koska ostan mielummin lelut/vaatteet itse, kun tiedä, mitä tarvitsevat. Jouluna saattavat laittaa tilille rahaa hiukan.
on taas putki päällä, ei voi muistaa.
Ihan tuttua meillä.
on taas putki päällä, ei voi muistaa.
Ihan tuttua meillä.