Ei hitto että repesin äsken kun taksikuski talutti miehen ovelle ja soitti ovikelloamme ov
Kun sain mieheltä takin pois mies alkoi monkua ennen kuulumattomalla äänellä ääni oli kuin Andyn ja Tapani Kansan risteytys siis jotain aivan hirveää. Mies höpötti siftHE Kguhu bääsftaan tonne maggarii ni ma haluan vähä lumbuftselfta noidafsta sun daisareifta ja sfcit ma halu gans vfiela väha fsilakanhajuu ku toi mun gyrpä kaipaa sita sfu piparis tuoksuu ni sfilakalta tosi rivofti... Laitoin ukon olkkarin sohvalle nukkumaan ja jätin ilman piparia. Siis mitä kummaa mun miehelle tapahtui baarissa kun ääni muuttui tuollaiseksi ja jutut tosi pervoiksi ja loukkaaviksi? Mies ei ole koskaan ennen ollut tuollainen edes sikahumalassa.
Kommentit (4)
mut ohis...
pomo on muutaman kerran sanonu, kun oon kalaruokaa tehnyt, että sullahan sormet taas tuoksuu kuin...
joo, jätän ihan omaan arvoonsa ne puheet. eikä todellakaan pääse tuoksutteleen mun sormia metriä lähempää.
Veikkaan, että miehes oli käynyt joko tissibaarissa tai thaihieronnassa ja siitä tuli tuo ylimääräinen kuntoon nähden suhteeton seksuaaliaktiivisuus.
Anna aamulla piparia huolella ja unohda koko asia. Jos arvasin oikein, niin saat aamulla kunnon kyydit mieheltäs. Tai siis olisit saanut, kun näköjään kirjoituksesi oli kirjoitettu jo lähes vuorokausi sitten. Miten kävi aamulla? oliko miehes vielä kanki kovana?
Mies 47 v.