Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nykyään ihan ok pettää? Ja olla toinen nainen?

Vierailija
18.09.2010 |

Eli toisella naisella ei ole mitään vastuuta mistään? Hän voi "panna menemään" ihan puhtaalla omallatunnolla? Ja pettäminenkään ei ole väärin? Kun meillä on vain yksi elämä jne?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nim. Juuri avioeroa hakeva, petetyksi tullut kolmen lapsen yh.

Vierailija
2/11 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies joka pyörittää vaimon ohella muita naisia on ehdottomasti itse vastuussa pettämisestään.

Naiset nyt vaan tykkää haukkua toisiaan. Vaimon mielestä toinen nainen on 'horatsu' ja salarakkaan mielestä vaimo on kuiva kääkkä, joka ei osaa hoitaa parisuhdettaan. Eikai kukaan nyt hyvässä parisuhteessa petä. Kun muijat on toistensa kurkussa on pettäjä kukkona tunkiolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelin mieheni kanssa tossa illansuussa aiheesta, puhuttiin siis yksistä tutuistamme, joiden sekavasta kuviosta "vahingossa" tiedämme. Aviopari, jonka naispuolinen osa paneskelee tuttumme kanssa, ja ko nainen on kuulemma nyt tiineytynyt. Tästä siis oli keskustelu, oikein rakentava itse asiassa, puhuttiin paljon mitä ja miksi moiseen tilanteeseen mahdetaan ajautua, pohdittiin asiaa kunkin osapuolen kannalta. Kerrankin oikein hyvää mielipiteiden vaihtoa jostakin asiasta!

Sitten, parin sekunnin ajan, mulle vaan iski tajuntaan, että jotain on tapahtunut. Se hetki oli ihan ihmeellinen, kun oltiin puhuttu aiheesta ummet ja lammet, ja sitten minä puhuin siitä että miten voi olla että tää meidän tuttumme tai ylipäätään kukaan on niin tyhmä että päästelee moisessa kuviossa paljailla!! Se mieheni pälyily, yhtäkkinen katseen poiskääntäminen, sellainen omituinen tunnelma joka kesti vain sen kaksi sekuntia, mulle tuli aika vahva tunne että jotain se on tehnyt, ja nimenomaan ilman kondomia. Tiedän, kuulostaa varmaan ihan skitsolta tämä mutta liekö ollut se paljon puhuttu naisen vaisto.

Ei siinä sitten mitään, tuohon se nyt nukahti sohvalle. Sen mä tiedän, että ei sillä mitään toista naista ole. Mutta jotain varmaan ollut joskus tässä, jossain :(

Vierailija
4/11 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä ukot on ammoisista ajoista lähtien vieraissa juosseet. Isännät käyneet piikoja panemassa jne.

Ennen aikaan sitä vaan ei ollut avioeron mahdollisuutta, niin sitä oli sinniteltävä yhdessä halusi tai ei. Aika monesti pariskunta eli ihan omia elämiään, vaikka olivat virallisesti naimisissa ja asuivat saman katon alla. Näin oli tilanne vielä esim. mun toisten isovanhempien aikana ja kohdalla.

Luulenpa jopa, että se on nykyään vähemmän hyväksyttyä kun ennen.

Vierailija
5/11 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tunneta huonoa omaatuntoa, se on monelle ihan hyväksyttävää. Itse en lähtisi toiseksi naiseksi, tai pettäisi. En vain pysty.

Vierailija
6/11 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä "sun miehes lähti just mun sängystä"- keskusteluita. Tunteeko toinen nainen ylpeyttä siitä että on toinen nainen?

Pettävän varatun saa kuka vaan vapaa on vaikeampi:)

Vierailija
7/11 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omista teoistaan, ajatuksistaan ja tunteistaan.

Vierailija
8/11 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omista teoistaan, ajatuksistaan ja tunteistaan.

Vierailija
9/11 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävän varatun saa kuka vaan vapaa on vaikeampi:)

Vierailija
10/11 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu on molemmilla osapuolilla: molemmill pettäjillä.

Vierailija
11/11 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on vienyt jotain toiselle kuuluvaa? lisäksi saa otteen mieheen, joko romuttaa tai peitellä miehen tekemisiä.

en tiedä, en ole koskaan ollut toinen nainen. petetty vaan. en katkera, koska pääsin irti miehestä, joka oli väkivaltainen kusipää muutenkin.

enkä oikein ymmärrä/jaksa uskoa väittämää, että "kaikki miehet pettää joskus". nykyisen mieheni kaksi edellistä suhdetta on kaatunut naisen vieraissa käymiseen. hän tietää sen tuskan ja ne tunteet, mitä sellainen ihmiselle tekee. voin siis hänestä sanoa aivan 100% varmuudella, että ei ikinä tekisi vastaavaa minulle.