Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet ostanut joululahjoja?

Vierailija
18.09.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen niin aina. Joka vuosi.

Ostan lahjoja pitkin vuotta - aina kun näen sopivia. Käytän hyödykseni tarjoukset, HP:t, Sembalot etc.

Vierailija
2/9 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko odottaa veronpalautuksia. Eipä niilläkään kyllä paljon ostella, mutta edes vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille on helpoin ostaa ja hankintoja tulee tehtyä pikku hiljaa pitkin vuotta - alennukset ym. hyödyntäen. Suurin osa lahjoista on jo mietitty; niitä hankitaan sitä mukaa kun sopiva löytyy. Ja lopuksi on jäljellä enää ne, joille ei tänä(kään) vuonna ole helppo keksiä hyvää lahjaa...

Vierailija
4/9 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brion Mikki Hiiren Kerhotalo -junaratapaketti oli 30% alessa, ostin sen omille pojille. Samoin sain Citymarketista legopaketin 30% alennuksella, joten ostin ison paloasemapaketin esikoiselle.

Vierailija
5/9 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen, kun lapset oli pieniä, ostin lahjoja hyvisääs ajoin. Nyt kun lapset ovat koululaisia alkavat itse toivoa lahjoja. Joten kuulostelen toiveita lähempänä joulua ja teen hankinnat vasta sitten.

Vierailija
6/9 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laskttu aika on 23. 12. En halua ravata kaupassa isolla mahalla. Lähden vain ja ainoastaan silloin jos yritän käynnistellä synnytystä ja viitsin ihmisten ilmoille lähteä puuskuttamaan ja nojailemaan seiniin.

Olen tehnyt listan valmiiksi mitä ostan kenellekin ja katsellut tarjouksia niistä tuotteista. Eikä rahaakaan tunnu kuluvan paljon kun sitä ei mene yhdessä pompsissa paljon, niinkuin joulukuussa. En ole aiemmin tehnyt näin mutta nyt otan tavaksi vaikka en ensi vuonna raskaana olekaan.

Vierailija
7/9 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon olen jo ostanut joululahjoja. Joitain läheisimpiä vielä puuttuu, mutta suurin osa postitettavista on jo kasassa. Lähetän siis paljon joululahjoja.

Vierailija
8/9 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka oli palapeli esikoiselle.

Vierailija
9/9 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja villasukkia olen jo muutamat tehnyt.

Tykkään kovasti koulusta joten on senkin takia mukavaa suunnitella joulua jo paljon aikaisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän