Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä säälin aina ekaa lasta odottavia tai pienten

Vierailija
18.09.2010 |

lasten äitejä. eivät tiedä mihin helvettiin päänsä ovat työntäneet.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvii sääliä. Mun lapsi on 1v 4kk ja mä rakastan sitä enemmän kuin mitään ja kohta saadaan toinen. Elämä on työlästä, mutta onnellisempaa kuin koskaan , myös parisuhteen osalta

Vierailija
2/20 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisin, mä vihaan lapsiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten äitejä. eivät tiedä mihin helvettiin päänsä ovat työntäneet.

Toivottavasti kuitenkin olet jo selvinnyt parempaan suuntaan! Tsemppiä sinulle!

Vierailija
4/20 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mikään superäiti. Minulla on 3-vuotias ja 2kk ikäinen vauva ja minusta tämä on kertakaikkiaan parasta!

Miksi itse koet asian niin negatiivisena?

Vierailija
5/20 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole omaa elämää, ainaista tappelua noitten ipanoitten kanssa.

Vierailija
6/20 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä halusit lapsen?

Vierailija
7/20 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. rakastumalla heidän isäänsä ja seuraavat virheet tekemällä ne pennut.

Vierailija
8/20 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen näistä "etpä tiedä mihin helvetiin olet joutunut" tyypeistä että miksi he kokevat kaiken lapsiin liittyvän helvettinä jne.

Mulla on 10kk:n ikäinen poika (ap:lle varmaan vielä suurempi helvetti) ja toinen tulossa. On ollut vaikeaa, mutta en ikinä voisi sanoa että pienten lasten kanssa on helvettiä.

joo, lapset tappelee, joo ne sottaa, kyllä, ne rikkovat tavaroita, mutta hei. Mustelmat häviää (ja toivottavasti niistä tappeluista opitaan), sotkut voidaan siivota ja pesukoneella saa vaatteet puhtaaksi ja tavarat on vain tavaroita.

Jos omat hermot ei lasten riitelyä kestä ja lähtee siihen riitaan mukaan niin silloin kannattaa jo mennä juttelemaan ammattilaisen kanssa.

Vierailija
9/20 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asennekysymys. Ihan omakohtaisesta kokemuksesta sanon tämän, ei-toivotun lapsen äitinä.

Kun lopulta opin asennoitumaan lapseeni oikein (esim. se, että hän ei ole syyllinen omaan syntymäänsä, eikä hän pilaa elämääni), on elokin muuttunut parempaan suuntaan.

Vierailija
10/20 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos jonkun mielestä kahden terveen lapsen kanssa eläminen on helvettiä, niin tää tyyppi ei tiedä oikeasti vaikeista asioista yhtään mitään.

Vierailija
11/20 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä minäkin myönnän ajattelevani monen esikoista odottavan kohdalla, että voi sä et tiedä, mikä sua odottaa. Itselleni lapsen saaminen oli sen sortin järkytys, että ihan sen pohjalta nää ajatukset.

Vierailija
12/20 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ainakaan olsii useamman lapsen äidiksi. elämäni olisi helvettiä jos olisin erehtynyt tekemään enemmän kuin 2. Ja olisin tässä tilanteessa että itse hoitaisin kokonaan, ei isovanhempia tai kotiin ei tule kukaan hoitamaan (nykyään yleistä isommissa perheissä, että ei viedä vaan kotiin tulee joku).

työtähän tämä on ja kovaa jo nyt,mutta ajoittain helpottaa jo.

ap: mene itse töihin makaaman ja palkkaa kunnalta hoitaja kotiin. tulee halvemmaksikin.

Vierailija
13/20 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täähän on ollut ihanampaa kun olen ikinä osannut odottaakaan! Minä säälisin itseäni jos en saisi olla äiti. Ja surettaa kyllä ne ihmiset jotka eivät saa tätä kokea, mutta jokainen tekee valintansa itse (ja kaikille lapsettomuus toki ei ole valinta vaan pakon sanelema juttu).

Mutta taitaa tää vanhemmuus olla asennekysymys, ja ehkä ikäkysymyskin. Kun on jo vähän elämänkokemusta ja tukku vastoinkäymisiä, sitä ymmärtää mikä tässä elämässä on oikeasti tärkeää. Ja ainakin omasta mielestäni se on rakkaus, perhe ja lapset.

Vierailija
14/20 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lähipiirissä nähnyt niin monta tapausta jossa on pudottu todellisuuteen tosi korkealta.

Vierailija
15/20 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla ainakin lasten välissä töissä. Siinä kummasti saa perspektiiviä sihen, mikä on hauskaa ja mikä ei.

Ekan lapsen jälkeen oli ihanaa mennä töihin, ja nyt on ihanaa taas jäädä kotiin kakkosen kanssa. On tarpeeksi vaihtelua.

Älkää hullut jääkö kotiin muuttumaan negatiivisiksi vuosiksi putkeen.

Vierailija
16/20 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen odottaminen onko jo toinen juttu

Vierailija
17/20 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asennekysymys. Ihan omakohtaisesta kokemuksesta sanon tämän, ei-toivotun lapsen äitinä.

Kun lopulta opin asennoitumaan lapseeni oikein (esim. se, että hän ei ole syyllinen omaan syntymäänsä, eikä hän pilaa elämääni), on elokin muuttunut parempaan suuntaan.

Vierailija
18/20 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittemmmin menin töihin ja olen ollut viisi vuotta töissä, ja kivaa on tämäkin!

Vierailija
19/20 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotta kotona, se aika oli ok, lapset pieniä, mitä isommiksi he kasvavat sitä kauheempia heistä tulee. tällä hetkellä inhoan noita pentuja.

mutta toisaalta isänsä on vielä pahempi luuseri, ei todellakaan tiedä miten lapsia kasvatetaan, että mun on pakko noista pennuista aikuisia tehdä, isälleen en niitä voi antaa vaikka mieli tekisikin.

tyttö olisi varmaan jo 14v raskaana ja poika 15vee vankilassa jos isänsä kasvattaisi, mä sentään tiedän mieten se tehdään. toinen osapuoli ei. haukkuu mua, etten osaa lapsia hoitaa, mutta kun lapset hänellä, nukkuu koko ajan. kesällä vei lapset baariin kello kahteen yöllä jne.

Vierailija
20/20 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaksi lasta ja lasten saaminen on ollut parasta, mitä minulle on sattunut. Työlästä kyllä on ollut, en sitä kiellä. Mutta on hienoa katsoa lapsen kasvamista ja kehittymistä. Meillä on ollut tuuri, kun saatiin rauhallisia ja harkitsevaisia lapsia. Vanhin muutti jo kotoa opiskelemaan ja nuorempi lähtee parin vuoden kuluttua, joten äitiyskin on nyt muuttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä