Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin miehiä tarvitaan

Vierailija
18.09.2010 |

Eli mihin niitä tarvitaan?

Meillä ei ainaka mies laita tikkua ristiin ollenka. Istuu sohvalla ja kattoo telkkaria tai on tietokoneella kun tarttis siivota. Mitään apua en saa. Mun tarttis tiskata, siivota, pestä pyykkiä ja hoitaa viel meidän yhteinen lapsi.

Ruuan sentään välillä tekee, mut sit mä saan korjata kaiken, saan kerätä miehen astioita ympäri kämppää. Mulla on vissiin yhden lapsen sijasta kaks lasta. Huoh.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kätevä se oli kun lapset tehtiin. Mutta sen jälkeen en ole tarvinnut.

Vierailija
2/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en mä tota mihinkään tarvi. Onneksi mies oppi tekemään kotitöitä ajan myötä. Lapsirakas on aina ollut.

Miehiltä täytyy osata vaatia! Muuten ne luulee, että kaikki on hyvin, vaikkei tekisikään mitään. Omakin mieheni viihtyi aiemmin pääasiassa tietokoneen ääressä, ei tehnyt kotitöitä ollenkaan ja rötväsi jos ei ollut töissä. Nyt kaikki toisin, ehkä se tajusi iteki, etten mä tartte sitä mihinkää, jos se o tollane.

Ja onhan miehestä kaveria, eipä tartte yksin tallustaa tätä elämää. Hauskaa seuraa. Ystävä, jolle voi kertoo kaikki. Ja se himoitsee mua. Mikäpä siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjentämään mökin ulkohuussin, tietämään milloin autolle pitää tehdä huoltojuttuja sekä öljyämään, ruuvaamaan, kiristämään, tilkitsemään mitä milloinkin.

Vierailija
4/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ei miestä tarvi!

Kyllä näin on.

Vierailija
5/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tapaan illalla iiiihanan rakastajani, joka tarjoaa kaikkea, mitä nainen voi haluta. Sen voimalla jaksan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi