Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Humaltuminen ahdistaa minua nykyään. Vanhaksi tulossa?

Vierailija
18.09.2010 |

Otan tosi harvoin alkoholia, ja silloin kun otan, ainoastaan juhlien/bileiden "kunniaksi", esim. sauna/iltasiidereitä/kaljoja en nauti koskaan.

Tässä juuri oli yhdet bileet, joissa oli tarkoitus nauttia alkoholia. Otin mukaan sixpackin siideriä, ja pysyttäydyin siinä. Pidin huolta, että juon hitaasti, vettä väliin ja että lopetan juomisen viimeistään klo 12 yöllä.

Jotenkin ajatus humaltumisesta lähinnä ahdistaa. Suurena syynä tieto seuraavasta aamusta/päivästä.

En myöskään kestä enää sitä morkkista, josta kärsin aina kun olin juonut itseni humalaan, ihan sama olinko käyttäytynyt typerästi vai en.

Nykyään pidän siis huolen, etten juo liikaa, enkä humallu (pieni hiprakka on ok) eikä tämä tee edes tiukkaa.

Pientä myötähäpeää koen kaveriporukkaan kuuluvista muutamista tyypistä, jotka edelleen, näin 3-kymppisinäkin, juovat itsensä niin humalaan että oksentelevat ja järjestävät itku-/raivarikohtauksia. Ja kieltämättä hämmästyttää, eikä heitä sitten krapulat vaivaa tai eivätkö he koe morkkiksia?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa oli ja snapsien ansiosta päädyin myös humalaan. Seuraavan aamun pöhnä osoitti taas sen miksi en ole liian humalassa koskaan. Kyllä minulla kivaa oli, mutta seuraava päivä meni hukkaan ja viikolla huomasin että lepoa ei ainakaan ollut viikonlopun aikana kertnyt.

Yllä olevaan sen verran vaan eroa että mä kyllä vetäsen aina kunnon perseet.

Viime vuonna join itseni viisi kertaa humalaan, tänä vuonna lukema jää varmasti samoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla