Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 päivää karppausta

Vierailija
18.09.2010 |

takana ja olo on todella outo - koko ajan pyörryttää. Onko tää tavallista vai onks mussa nyt jotain muuta vikaa??

kiitos kokemuksista!

t. heikkopää

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tosiaan näyttää siltä et mä syön liian vähän ja liian vähän rasvaa?? Hyviä hiilareita oon itse asiassa saanut kyllä ruisleivästä, tänäänkin söin lounaan kanssa ruisleipää juustolla. Eli sitä varmaan sitten saa mennä enemmänkin kuin 1 viipale päivässä.

Kiitos!

t. ap, jolla vichy-lasi koneen vieressä.

Vierailija
22/27 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosiin et pääse leivän kanssa. Voit alkaa syömään yhden palan tms. vasta sitten kun saat karppauksesi niin hyvään vauhtiin että olosi on loistava = näet kuinka paljon kestät hiilareita. Tämähän on yksilöllistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä viipaleessa on about koko päivän hiilarisatsi.

Vierailija
24/27 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mitään karppausta.

Vierailija
25/27 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa syödä turkkilaista erittäin rasvaista jugurttia vaikka marjojen kanssa. Hedelmät pois.

Vierailija
26/27 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaliumia ja kalsiumia eli kuten aiemmin on suositeltukin: syö esim. raejuustoa, fetaa ja juo vähänatriumista kivennäisvettä.

Tero, joka tietää nämä asiat.

Suosittelen muuten karppaamisen sijaan välimeren ruokavaliota tai Walter C Milletin oppeja

Vierailija
27/27 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pissattaa kyllä kans koko ajan, vessassa saa juosta. Painoa on lähtenyt 3 kiloa.

Meillä lienee jonkin verran erilainen karppiruokavalio. Minä en ole syönyt yhtään hedelmiä tällä viikolla, marjoja kyllä välillä. Esim. eilisen ruoat: aamulla 3 munan munakas + vähän kinkkua+juustoa, päivällä mozzarella-tomaattisalaatti, liraus oliiviöljyä ja kourallinen pähkinöitä, illalla kaalipataa (kaali, jauheliha, porkkana, sipuli). Iltapalaksi meni vielä lisää tomaattia ja mozzarellaa punaviinilasillisen kanssa, kun valvoin myöhään.

Juon paljon vettä, mutta myös kahvia ja light-limsaa välillä. Olo on mitä mainioin, väsyttää vähemmän kuin aiemmin eikä ole nälkä. Turvotus on selvästi vähentynyt.

Kerro ap vielä esimerkiksi jonkun toisen päiväsi ruoat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi