5 päivää karppausta
takana ja olo on todella outo - koko ajan pyörryttää. Onko tää tavallista vai onks mussa nyt jotain muuta vikaa??
kiitos kokemuksista!
t. heikkopää
Kommentit (27)
Ketoosiin et pääse leivän kanssa. Voit alkaa syömään yhden palan tms. vasta sitten kun saat karppauksesi niin hyvään vauhtiin että olosi on loistava = näet kuinka paljon kestät hiilareita. Tämähän on yksilöllistä.
Yhdessä viipaleessa on about koko päivän hiilarisatsi.
Kannattaa syödä turkkilaista erittäin rasvaista jugurttia vaikka marjojen kanssa. Hedelmät pois.
kaliumia ja kalsiumia eli kuten aiemmin on suositeltukin: syö esim. raejuustoa, fetaa ja juo vähänatriumista kivennäisvettä.
Tero, joka tietää nämä asiat.
Suosittelen muuten karppaamisen sijaan välimeren ruokavaliota tai Walter C Milletin oppeja
Mutta pissattaa kyllä kans koko ajan, vessassa saa juosta. Painoa on lähtenyt 3 kiloa.
Meillä lienee jonkin verran erilainen karppiruokavalio. Minä en ole syönyt yhtään hedelmiä tällä viikolla, marjoja kyllä välillä. Esim. eilisen ruoat: aamulla 3 munan munakas + vähän kinkkua+juustoa, päivällä mozzarella-tomaattisalaatti, liraus oliiviöljyä ja kourallinen pähkinöitä, illalla kaalipataa (kaali, jauheliha, porkkana, sipuli). Iltapalaksi meni vielä lisää tomaattia ja mozzarellaa punaviinilasillisen kanssa, kun valvoin myöhään.
Juon paljon vettä, mutta myös kahvia ja light-limsaa välillä. Olo on mitä mainioin, väsyttää vähemmän kuin aiemmin eikä ole nälkä. Turvotus on selvästi vähentynyt.
Kerro ap vielä esimerkiksi jonkun toisen päiväsi ruoat.
Eli tosiaan näyttää siltä et mä syön liian vähän ja liian vähän rasvaa?? Hyviä hiilareita oon itse asiassa saanut kyllä ruisleivästä, tänäänkin söin lounaan kanssa ruisleipää juustolla. Eli sitä varmaan sitten saa mennä enemmänkin kuin 1 viipale päivässä.
Kiitos!
t. ap, jolla vichy-lasi koneen vieressä.