mitä sitä ajattelis ex.n nykyisestä ? Pelkkää hyvää vissiin
Olen ihan äimänä. Saatiin viime viikolla hääkutsu, kutsu tuli myös ex.lle ja hänen nykyiselleen, minulle ja lapsille.
Tänään sitten nyksä soitti ja kysyi käykö jos hän hommaa meidän kaikkien puolesta häälahjan.
Hääpari on hyvin vihreä pariskunta ja häälahjaksi toivoo mm vanhoja kultakoruja, jotka voi suoraan toimittaa joko morsiamen äidille tai Kalevala Koruun. Näitä koruja käytetään maksuvälineenä vihkisormuksien hankkimisessa.
Kalevala Koruhan vastaanottaa kultaa ja siitä saamaa rahaa voidaan käyttää maksuna heidän koruistaan, eli idea on tosi upea ja heille sopiva.
Mä vaan sanoin joo ja kysyin hintaa ja nyksä vaan sanoi ei se maksa mitään, kun mä keräsin kaikki rikkinäiset ketjut ja entisiltä poikaystäviltä saadut lahjat, kyllä se määrä riittää meiltä kaikilta.
Me ei olla montaakaan kertaa nähty ja aina on tosi ystävällinen ja iloinen. Tässä kuukausi sitten kun hakivat lapset, toivat muovipussillisen omenia ja oli oikein iloinen kun vaan suostuin ottamaan ne vastaan, kun heillä on näitä niin paljon.
Tulee sitten meikäläiselle ennätyshalvat häät.
Saa nähdä istutaanko kaikki vierekkäin samassa pöydässäkin ?
Kommentit (3)
Ana ollut ystävällinen ja "ei hypi varpaille" esimerkiksi lasten asioissa, mutta silti on mukana asioissa ja selkeästi välittää lapsista joille on äitipuolena. Ehkä hieman ujo tapaus, enkä itetenkään kaikkea voi tietää.. Ei silti valittamista!
Ole tyytyväinen vaan, luultavasti kohtelee myös teidän lapsia tosi kivasti. Ja miksi ette voisi istua vierekkäin? On lastenkin paras, että tulette toimeen.
olisi kai imartelevampaa, jos hän olisi sinusta mustasukkainen ja kohtelisi törkeästi? Kun sen sijaan et ole mikään ongelma hänelle eikä eksäsi kaipaa sinua ollenkaan.