Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin palkkatasostaan saa nauttia?

Vierailija
18.09.2010 |

Miksi niin monen mielestä tärkeintä on säästää ja elää säästeliäästi?

Itsellä tällä hetkellä tilanne hyvä ja haluaisin käyttää rahaa vähän suruttomammin. Mutta ei; sosiaalinen paine on että pitää aina löytää se halvin vaihtoehto, verrata kilohintoja ja kiertää kirppareita ja kaikki ylimääräinen sijoittaa. En jaksa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeesti sua muka kaupan kassalla kyttää, et mitä ostit ja oliko varmasti tarjouksessa?

Vierailija
2/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin nautin elämästä ja muiden ajatuksista viis. Ei osteta rahoilla typerää krääsää eikä Harrasteta shoppailua, mutta esim ruokakaupassa laitan laadun ykköseksi. Hinta tulee perässä. En tiedä, miksi pitäisi kituuttaa ja stressata koko elämänsä, jos on jo varaa vähän löysätäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota- ja pula-aika on kuitenkin historiallisesti aika lähellä

Vierailija
4/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme hyvin toimeentulevia, mutta kovasti töitä tekeviä. Olen siis mielestäni ansainnut oikeuteni itseni ja perheeni hemmotteluun, sillä se ei ole keneltäkään muulta pois, enkä koskaan leveile varoillani (tai kulje bling-bling-brändikimara päälläni!).

Annan myös rahaa ja tavaraa hyväntekeväisyyteen (vaikka ainahan voisi olla avokätisempikin...), ja pyrin muutenkin tekemään hyvää.

Elämä on ihanaa silloin, kun on itse tyytyväinen eikä vahingoita muita omaa mukavuuttaan tavoitellessaan :-)

Vierailija
5/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet hyvin tienaavat ovat melkein naimisissa työnsä kanssa, ja siten nauttiminen jää lähinnä siihen, että voi ostaa kyllä laadukkaampaa tavaraa.

Loma-ajat sitten ehkä käytetään vähän rennommin.

Eläkkeellä? ja pahimmassa tapauksessa sitä sitten kuolee juuri silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi