Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin tänään karppauksen :) toiveena parempi terveys,vireys ja laihtuminen

Vierailija
18.09.2010 |

saa nähdä kuinka onnistun. 19kg olisi pudotettavaa,huh mikä urakka. Liikuntaa en aio juuri harrastaa, en ehdi eikä kiinnosta suoraan sanoen töiden jälkeen kun lapset ja kotikin pitäisi hoitaa. Nuorimmainen käy jo 7 nukkumaan illalla joten en kertakaikkiaan ehdi jos pääsen 4-5 maissa töistä. Kauppaan yms asioille menen kävellen, eli hyötyliikuntaa kyllä tulee.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kummempaa rehkimistä. Mä pyrin kyllä liikkumaan tai johonkinhan tää energia on purettava :) Teen pitkää päivää töissä, mutta aina johonkin väliin sen lenkin yritän keritä tekemään.

Vierailija
2/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos muutat huonoja ruokailutottumuksia säännöllisiksi, syöt tasaisesti, liikut enemmän, voit varmasti paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt en kertakaikkiaan jaksa! Sallin sen itselleni, ruokatapojen muutos on yksinäänkin jo iso askel. Millä tapaa sinä karppaat? Itse ajattelin keto ja alakarppauksen välimaastoa,hiilarit pyörii varmaankin 30-50 välillä,en aijo kuitenkaan laskea niitä sen kummemmin. vältän vain kaikkea huonoja ruoka-aineta ja maitotuotteita ja juustoja käytän kohtuudella niin ei mene yli hiilarit kun ei litratolkulla naturel jugurttia vetele :D

Vierailija
4/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maitotaloustuotteita sopivasti ja joskus jopa ruisleipää viipale aamulla :) Veikkaan omat hiilarit olevan 100g luokkaa. Mä jään kans vähäksi ajaksi töistä pois, sen tauon aikana on mahdollisuus enemmän liikkua. Tsemppiä!

Vierailija
5/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen entinen pullasorsa.

Olen karpannut kohta kaksi kuukautta ja kiloja on pudonnut 6,6kg. Ei siis mitenkään hurja vauhti, mutta olen ainakin voinut todella hyvin. Vielä haluaisin pudottaa 5-10kg. Paluuta vanhaan ruokavalioon ei ole. : )