Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies olis muuten komea

Vierailija
18.09.2010 |

mutta sillä olis hirveät hampaat, osa jopa puutuisi kokonaan, haittaisiko se seurustelua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin, jos hän ei olisi aikeissa tehdä asialle mitään.

Vierailija
2/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan varmasti haittaisivat.



Puuttuvat hampaat eivät niinkään - jos ne olisivat menneet lätkämiljoonia tienatessa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi varmaan siinä alkuvaiheessa jo niin, että ihastusta ei tapahtuisi eikä sitä kautta seurusteluakaan.

Vierailija
4/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaiden kunnossapito heijastaa mun mielestä muutenkin miten suhtautuu itseensä ja hallitsee elämäänsä.

Vierailija
5/5 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei ole maailman tärkein juttu ja enkä edes ajattele toisen hampaita, kun tuo mies on muuten erittäin rakas. Meillä muuten mies on vielä paljon tarkempi suuhygieniastaan kuin minä, joten ei pidä juttu paikkansa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän