Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa/kuinka usein olet ollut humalassa äidiksi tulosi jälkeen?

Vierailija
17.09.2010 |

Entä ennen lapsia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miljoona jälkeen

Vierailija
2/13 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei kymmeniin. Pikkasen hiprakassa tuhansia kertoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan lukuisia. En ole humalahakuinen, vaan enimmäkseen juon muutaman lasin viiniä ja siinä se, mutta onhan sitä "vahinkoja" sattunut ja on tullut juotua aiottua enemmän ja muutaman kerran ihan tarkoituksellakin kännätty.

Vierailija
4/13 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eiköhän noita kertoja ole ollut ja tulee olemaan.

En ole absolutiksi ajatellut ruveta missään vaiheessa.

Vierailija
5/13 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen tai jälkeen

Vierailija
6/13 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lapsia varmaan satoja kertoja. Vanhin lapsi on 6v jä hänen saamisen jälkeen olen aikas monta kertaa ollut humalassa, ainankin kerran kuukaudessa lukuunottamatta esikoisen muutamia ensimmäisi kuukausi ja aikaa kun odotin kuopusta ja hänen ensimmäisiä kuukausiaan.

Kuopus on reilu 1v ja olen ollut 6 kertaa kännissä sen jälkeen.

Vierailija
7/13 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yhteensä jotain viisi kertaa ja vanhinkin lapsi jo reilusti yli 10 v. Viimeksi humalassa varmaan jotain 3-4 vuotta sitten.

Ennen lapsia ja varsinkin railakkaina opiskeluvuosina olin välillä humalassa parikin kertaa kuussa. Opiskeluaikojen jälkeen ja ennen lasten tuloa ehkä kerran kolmessa kuukaudessa, jos niinkään usein.

Vierailija
8/13 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia varmasti kymmeniä, jos ei satoja

Vierailija
9/13 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen syntymän jälkeen kerran vauvan ollessa 10 kk, sitten usean vuoden tauko, ja viimeisten 2,5 vuoden aikana varmaan kymmenisen kertaa. En tosin koskaan kotona vaan yleensä erilaisilla työhön liittyvillä illallisilla tai illanvietoissa. Jos sillä nyt mitään merkitystä on.

Vierailija
10/13 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta kertaa ennen sitä.

Vierailija
11/13 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muuten tuollaista laskee?

Entäs sinä itse?

Vierailija
12/13 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari kertaa olen ollut pienessä humalassa ennen lasten syntymää.

En nyt vaan ole ikinä nähnyt mitään järkeä olla humalassa. Enkä pidä alkoholin mausta.

Vierailija
13/13 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen äidiksi tuloani 16-vuotiaasta 19-vuotiaaksi, eli 3 vuoden ajan joka viikonloppu paitsi jouluna, eli 3 x 51 = 153, plus puoli vuotta siihen päälle, eli suurin piirtein 24 viikonloppua. Kaiken kaikkiaan 177 kertaa ennen äidiksi tuloani. Sitten tapasin mieheni, johon humalahakuiset juomiset loppuivat tyystin, ja tulin raskaaksi, johon alkoholinkäyttö loppui kokonaan. Siitä on nyt 6 vuotta, enkä ole ollut kertaakaan humalassa enkä juonut yhtään alkoholia. Baarissa olen ollut, samoin juhlissa ja pitänyt hauskaa, mutta alkoholia ei ole tehnyt mieli ottaa, joten en ole ottanut. En miellä kuitenkaan itseäni absolutistiksi, koska en kiellä alkoholia itseltäni. Jos tekisi mieli ottaa, ottaisin kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän