Onko kotisi aina sen näköinen, että se voi vastaanottaa yllätysvieraita? ev
Kommentit (28)
imuroin ainakin kerran päivässä, yleensä aamupäivällä, välillä myös toisen kerran illalla.
lasten lelut on aika hyvin saatu pysymään omassa huoneessa ja harvemmin sekään on ihan pommin jäljiltä. osaavat jo aika hyvin laittaa lelut leikin jälkeen paikoilleen.
vessaakin tulee putsattua useammin viikossa.
en viihdy sotkuisessa kodissa.
Paniikki meinaa iskeä, jos kesken viikon soi ovikello. Tiskit ja pyykit hoidan viikolla, muuten kaikki siivous jää lauantaille. Perjantaina on jo aikamoista... Eikä me mitään possuja olla, säilytystilaa on vain niin vähän, että kaappiin sijoittelu on oikea taitolaji. Viime syksynä hankkiuduin ylimääräisistä eroon, mutta taas hyllyt pursuaa.
No, jos just nyt joku tulisi, voisin esitellä tänään pestyjä ikkunoita :) Oli puuhakas lomapäivä.
yritän pitää alakertaa vieraskunnossa aina. Joskus leviää käsiin. Lastenhuoneiden kanssa olen luovuttanut. Mun makkari ois siisti, mutta en mä siellä vastaanota vieraita.
Ei ole tarvetta. Joudun siivoamaan lasten takia, siis pitämään pölyt poissa.
Muuten en edes siivoaisi.
Tykkään että kyläilyt sovitaan etukäteen.. Koti on aina puhdas ja kaikki on järjestyksessä. Koululaisenikin tietää että omat jäljet korjataan aina käytön jälkeen. Taidan olla yhden sortin siivoushullu, mutta meillä on kaikki tavarat aina tip top paikoillaan :) Kiva tulla kotiin, eikä tarvitse heti aloittaa raivaamista työpäivän jälkeen.. Meillä homma toimii näin..onneksi !
puhdasta meillä on aina.
Tällähetkellä perheessä 10kk lapsi ja koiranpentu, jotka molemmat levittävät lelulaatikkonsa lattialle, mutta ne saa kerättyä kahdessa minuutissa.
Kettiökin yleensä ihan siisti, ainoastaan juuri ruuanlaiton aikaan on kaaottisempaa tai jos apk päällä ja ehtinyt jo uusia likaisia astioita altaaseen.
Mutta siis ihan perussiistiä kun ottaa huomioon, että asuu 2 aikuista, 2 koululaista, taapero ja koiranpentu :D
mutta ei tartte ollakaan, koska meillä ei käy koskaan vieraita. Tälle vuodelle en ole tainnu kertaakaan kahvia keittää kellekään..