Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä blogista?

Vierailija
25.09.2010 |

Mitä mieltä blogista:

http://tittin-elamaa.blogspot.com/

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkamoi. Löysin bloggerin tilastojen kautta tähän keskusteluun. Mukavaa, että blogiini on tullut vierailijoita, lähinnä ihmetyttää mikä tämän keskustelun avaajan tarkoitus on ollut?

Selvennyksenä, että blogi on omaa ajanvietettäni ja hyvä tapa seurata ja fiilistellä omia kiinnostuksen kohteita sekä "pitää kirjaa" pojan vaatevarastosta. En näe tarvetta esitellä omia kasvojani blogissa, koska se käsittelee enimmäkseen lapsia ja lastenvaatetusta. Toisinaan voin blogata muistakin aiheista. Omat kasvoni on kuvissa peitetty tällä kertaa syystä, etten jaksanut laittaitua lainkaan ja esittelyn kohteenahan ovat takit, en minä.

Ja mielestäni on erittäin epäkohteliasta haukkua toisen lapsia rumaksi. Vauhtivekaroiden äitinä tykkäisin todella huonoa tuollaisesta kommentista (jos satuit huomaamaan että kyseessä oli banneri hänen blogiinsa).

Mukavia hetkiä tittin elämää sekä muiden blogien parissa.

-titti

Vierailija
2/24 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus blogi perusäidiltä :) Ihan kivaa ajanvietettä lukea tuota. Ja hei, mulla samanlainen villakangastakki ja tykkään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se takki on ihan paras :)!

Vierailija
4/24 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen haluaa pitää blogia lasten vaate varastosta? Täh? No mutta oli aihe sitten mikä hyvänsä niin blogi on todella surkea, yksi surkeimmista mitä oon ikinä löytänyt. Yksin kertaisesti rumia vaatteita ja tylsät aiheet.

Vierailija
5/24 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok

Vierailija
6/24 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoja vaatteita:)

Vierailija
7/24 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään punaista lankaa tai "ideaa" koko blogissa. Ulkoasu sekava ja epäonnistunut.

Vierailija
8/24 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysymättäkin on selvää, että osa tykkää, osa ei, oli blogi mikä tahansa. En ymmärrä ap:n pointtia. Kerrotko meille, ap?

Vierailija
9/24 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva blogi.

Punaista lankaa ei tarvitse, sekametelisopat on parhaita=)

Vierailija
10/24 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva blogi, mutta onhan näitä samantyylisiä paljon. Mun mielest tausta on kiva=)!!

Vierailija
11/24 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään punaista lankaa tai "ideaa" koko blogissa. Ulkoasu sekava ja epäonnistunut.

Millainen punainenlanka täytys olla?

Minusta ihan hauska blogi

Vierailija
12/24 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogin pitäjä nostelee avaustaan päivästä toiseen.. Ja juu, minustakin tuo blogi on aivan mitäänsanomaton ja tylsä!

Vierailija
13/24 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti valotettuja ja sommiteltuja, eikä nuo sumennustöherrykset auta asiaa. Enkä kyllä keksi yhtään syytä miksi minua kiinnostaisi jonkun tuntemattoman ihmisen tai hänen lastensa tuikitavalliset vaatteet. Jo niissä olisi jotain erikoista niin sitten kentias.

Vierailija
14/24 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomaton.

Miksi joku edes pitää tuollaista blogia...

Vierailija
15/24 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karseen näköinen lapsikin siellä oikees reunas..

Vierailija
16/24 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä jo isommat lapset, joten nämä vauvanvaatteet ei jaksa kiinnostaa. Ehkä sitä muuta arkea, kuin vauvanvaatteet, voisi olla enemmän. Tai naistenvaateasiaa tai sisustusta. Tässä muodossa aika tylsä, eikä erotu mitenkään positiivisella tavalla lukuisista muista yhtä tylsistä.

Vierailija
17/24 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ymmärrä miksi blurraa oman naamansa mutta laittaa hyvillä mielin lapsensa kuvan?

Minusta se on kummaa. Että ajattelee suojella itseään julkisuudelta mutta ei lastaan.

Tuskin jaksan palata siihen, mutta ihan kiva se silti on. Ei minun tyylinen.

Vierailija
18/24 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans ihmettelin tota et oma feissi on peitetty mutta lapsen kuvia ihan avoimesti esittelee. ellei oo sit niin ruma että pakko peittää omat kasvot ettei muut bloggaajat pelästy =D

Vierailija
19/24 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuttunut hirvittävän paljon vuosien aikana......

Vierailija
20/24 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se jarnagate-blogi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän