Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan katusoittajalle lasta. Minulla oli lyhyt suhde romanikerjäläiseen.

Vierailija
17.09.2010 |

Minulla oli lyhyt suhde katusoittajaan

Viime helmikuusta - elokuuhun. Ikävä jäi. Komea romanimies. Odotan lasta hänelle.

Hän kovasti yritti saada oikeita töitä. Ei saanut ja ylpeys ei ilmeisesti riittänyt jäämään luokseni.

Kielimuuri oli kova, mutta mikäli oikein ymmärsin oli hänelle häpeäksi ettei kyennyt elättämään lastaan.

Kulkuri siis lähti ja jätti sydämeeni suuren tyhjyyden tunteen. Olisin pitänyt hänestä huolen, mutta ei :(

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli semmoinen mies, joka osasi oikeasti soittaa, eikä vain sellainen rikkinäisen hanurin revittelijä.

Vierailija
2/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

romanikerjäläinen, joka olisi halunnut saada oikeita töitä...

Keksi paremmat provot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo tai sitten olet hoitoa vailla.

Vierailija
4/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko lapselle nimeksi Melena tai Raineri?

jotain positiivista: saat tosi nätin lapsen! Oli tyttö tai poika niin siitä tulee kaunis ja huomiota herättävän suloinen. Ja vaikka isä olisi ollut varas niin se ei kai periydy jos sitä ei joku opeta lapselle!

Vierailija
5/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni eikä oikeastaan äkkiseltään mietittynä kenelläkäään tuntemallani tulisi luultavasti mieleenkään jäädä juttusille noiden kerjäläisten kanssa. Enkä ole heitä täällä muissa puuhissa edes nähnyt.

Vierailija
6/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kerjäsi, sulla ei ollut muuta antaa niin annoit pimppiä?

Vierailija
7/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kerjäsi, sulla ei ollut muuta antaa niin annoit pimppiä?

Vierailija
8/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut ennenkin laitapuolen kulkijoiden kanssa. Tämä mies ei tosin ollut sellainen vaikka vailla kotia olikin.

Hän on sellainen entisaikojen kunnon mies. Harteikas ja hoikka, kasvot kuin kirveellä veistetyt. Tavallaan enemmän kaunis kuin komea.

Ja meidän elämäntyyli sopi yksiin ja jutut vaikka kielimuurin takia emme hyvin selvää toisistamme saaneetkaan.

Sääli että otti ja lähti. Olisi jättänyt edes haitarinsa :(

Saan sentään lapsen. Maailma on muuttunut eikä tämä mies ymmärtänyt sitä. Hän olisi voinut jäädä vaikka koti-isäksi. Olisin hoitanut kaiken.

Toivottavasti elämäni mies vielä palaa kotiin.

Vierailija
9/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jättänyt edes haitarinsa :(

Vierailija
10/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissä on sitä jotakin, kesyttämätöntä.

Tavan miehet ovat kesyjä. Ei sellaisia kuten John Wayne tyylisiä kulkureita, jotka vaeltavat työn ja naisen perässä ympäri maita mantuja.

Lapsestasi tulee upea!

Vierailija
11/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan hän yksi näistä?:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010091712365778_uu.shtml

ehkä hän onkin vielä suomessa, kuka tietää? Käy poliisilta kyselemässä.

Yksi kysymys vielä: Miksi et käyttänyt ehkäisyä? Kertomastasi voi päätellä, että suhteenne ei ollut mikään kovin pitkä ja vakaa.

Vierailija
12/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissä on sitä jotakin, kesyttämätöntä. Tavan miehet ovat kesyjä.

Nämä kolkkaavat ohikulkijoita Helsingin yössä ja pahoinpitelevät elinikäiseksi raajarikoksi. Tai vievät mummoilta käsilaukusta eläkerahat. Sitä jotain kesyttämättömyyttä, tosiaan.

Vierailija
13/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut ennenkin laitapuolen kulkijoiden kanssa. Tämä mies ei tosin ollut sellainen vaikka vailla kotia olikin. Hän on sellainen entisaikojen kunnon mies. Harteikas ja hoikka, kasvot kuin kirveellä veistetyt. Tavallaan enemmän kaunis kuin komea. Ja meidän elämäntyyli sopi yksiin ja jutut vaikka kielimuurin takia emme hyvin selvää toisistamme saaneetkaan. Sääli että otti ja lähti. Olisi jättänyt edes haitarinsa :( Saan sentään lapsen. Maailma on muuttunut eikä tämä mies ymmärtänyt sitä. Hän olisi voinut jäädä vaikka koti-isäksi. Olisin hoitanut kaiken. Toivottavasti elämäni mies vielä palaa kotiin.

Vierailija
15/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä idyllisillä seuduilla voi myös kohdata elämänsä rakkauden

http://yle.fi/ecepic/archive/00207/romanikerj_l_iset___207731b.jpg

Onnea ap, toivottavasti löydätte toisenne vielä. Vai haluaakohan mies löytää sinua? Onkohan tulevlla lapsellasi iso sisaruskatras? Ai niin, ethän sä tiedä kun et tunne lapsesi isää.

Vierailija
16/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, minua rupes oksettamaan.

Vierailija
17/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, minua rupes oksettamaan.

Ajattele nyt, vähintään kuukauden peseytymättä ollut ihana, kesyttämätön, miehekäs, karvarintainen romanikerjäläinen... Soooo sexyyyy....

Vierailija
18/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen +40 ja tälläinen kerjäläinen abaut 20-35 vuotta. Vaikea sanoa, ihan komea mies mutta veikkaan että rahan perässä.

Ovat niin rakastuneita, kuin teinit. Nainen on melko hyvätuloinen, en tiedä mitä mies tekee. Ei osaa suomea. Lapsia tälle parille tuskin tulee.

Vaikuttavat rakastuneilta ja ehkä molemmat saavat toisiltaan "jotain". Mene ja tiedä.

Minulla ei ainakaan olisi varaa ottaa tuollaista miestä asukiksi. Pakko etsiä vähän rumempaa ja omillaan toimeentulevaa.

T: naapurin yh

Vierailija
19/63 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan hän yksi näistä?:

<a href="http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010091712365778_uu.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010091712365778_uu.shtml">http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010091712365778_uu.shtml</a&gt;

ehkä hän onkin vielä suomessa, kuka tietää? Käy poliisilta kyselemässä.

Yksi kysymys vielä: Miksi et käyttänyt ehkäisyä? Kertomastasi voi päätellä, että suhteenne ei ollut mikään kovin pitkä ja vakaa.

Kun kohtaan miehen, joka on päällisin puolin ja luonteen puolesta täydellinen niin en voi mitään. Tahdon saada lapsen. Tämä tunne tuli minulle ensikertaa. Aina olen ehkäisystä huolehtinut.

Ikää minulla on 38 vuotta, ehkä biologinen kellokin jo ilmoitti että nyt on aika!

Miestä minä en tarvitse lapsen elättämiseen. Tulot on sen verran hyvät että olisin ohella elättänyt myös miehen. Noh, kaikkea ei voi saada.

Varmasti muistelen kaihoisasti vanhainkodissa kesää 2010. Taianomainen kesä, unohtumaton. Elämäni rakkaus.

Ehkä tämä raskaus saa minut tälläiseksi. Välillä itken ja nauran. Muisto kesästä. ;( :)

T: AP

Vierailija
20/63 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkeasta päätöksestä pitää lapsi rakkaudestasi... Älä välitä muiden kirjoituksista, he eivät uskalla eläää..

Minä olen nyt kuukauden ollut kirjeenvaihdossa englantilaismiehen kanssa... ja hän tulee loppukuusta Suomeen... meillä kielimuuri, koska en osaa englantia kuin jokusen sanan ja hän ei Suomea, silti haluamme tutusua lisää toisiimme...

Uskon, että onnistumme....

Aurinkoista syksyä sinulle... Mummeli >50 v...