Myäääh, söin levyllisen suklaata
ensiksi söin aamulla pari riviä. sitten ulkoilin lasten kans ja ruokaa valmistaessa söin toiset kaksi riviä. jälkiruuaksi meni taas kaksi ja nyt päiväkahvilla loput neljä :(. Yäääk millainen ihmissika olen. yököttävä olo ja morkkis.
Kommentit (12)
ylikiloja vastaan mutta itsekuri on olematon. itsepettymys on valtava.
ap
Miksi sulla sitä suklaata on kotona jos sitä ei saisi syödä? "Vieraiden varalta"? Tai jos "joskus ottais ihan palasen vaan"?
Tyypillistä.
Jos ostat, et osta kokonaista levyä, tai ostat korkeintaan pienen (50 g) levyn.
En minäkään voi olla syömättä kaapissa lötköttävää suklaalevyä, mutta voin olla ostamatta sen levyn kaupasta.
Älä turhaan kiusaa itseäsi turhilla houkutuksilla.
On kyllä aikamoinen saavutus, en tiedä pitäiskö onnitella. Mulla kestää levy suklaataa vaikka 2 kk, mutta en olekaan läski herkkuperse!
Onko sulla menkat tulossa, vai miksi htossa pitää olla noin ilkee!? Toivottavasti ei tunneta irl
Siis 200 g jo tähän mennessä?!
On kyllä aikamoinen saavutus, en tiedä pitäiskö onnitella. Mulla kestää levy suklaataa vaikka 2 kk, mutta en olekaan läski herkkuperse!
Minä syön helposti enemmänkin kuin 200g suklaata kerralla - ja painoindeksi on 18. Että se "läskiperseisyys" voi olla kyllä kiinni ihan jostain muusta.
Onko sulla menkat tulossa, vai miksi htossa pitää olla noin ilkee!? Toivottavasti ei tunneta irl
Siis 200 g jo tähän mennessä?! On kyllä aikamoinen saavutus, en tiedä pitäiskö onnitella. Mulla kestää levy suklaataa vaikka 2 kk, mutta en olekaan läski herkkuperse!
Mua vaan ärsyttää nämä "söin liikaa, söin suklaataa, söin sitä ja tätä, nyt on morkkis" marisevat tyypit. Jos ei pysty pitämään suutaan kiinni vaan puputtaa pitää niin kyse on jostain riippuvuudesta tai muusta ongelmasta ja siihen on turha vinkua täällä tukea.
jo kaksi maxituplaa tänään, yöks. Kyllä nyt taas harmittaa, mutt ku ne oli kaupassa tarjouksessa, niin, pakko oli ostaa...
Älkää menkö noihin halpaan noiden tarjousten kanssa. AIVAN varmasti olisi ollut halvempi ostaa 1 kuin 2 Tuplaa. Aivan varmasti. Älä osta kahta, jos tiedät, että kuitenkin syöt molemmat.
Mä en enää koskaan osta itselleni esim. isoa sipsipussia, oli niissä pienissä miten isot kilohinnat tahansa. Silti ne on halvempia kappalehinnaltaan kuin ne jättisäkit!
Pahempi olisi jos söisit jokapäivä levyn. Eli voit syödä vielä 7 levyä. Ei ne kerry kroppaan.
Jos syöt viikon aikana 7 levyä, niin se lihottaa.
Mitä väliä?! Suklaata se vaan on!
Kaikki me kuollaan joskus.