Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haalarit

Vierailija
17.09.2010 |

Mä oon aika uus tällä palstalla jo siksikin kun eka lapsi syntyi vasta tänä vuonna.Ihmettelen kovasti mikä tää haalari fetissi oikeen on?En ole ostanu vielä yhtään haalaria,en edes harkinnu ei siis käyny ees mielessä.Ajattelin käyttää äitiyspakkauksessa olevaa vaik iso onkin mut nyt oon ruvennu epäröimään.Pitäiskö mun sittenkin ostaa haalari tai pari etten jää jostain paitsi?Kuinkahan todennäköistä on et musta ruvetaan vähintään puhuun selän takana jos ollaan julkisesti ilman haalaria.Mene ja tiedä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jotkut ostaa lapselleen 4 tai 5 talvihaalaria!?

Vierailija
2/2 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuat vähän paremmin vuoden kuluttua. Äitiyspakkauksen haalari menee oikein hienosti, niin kauan kun lapsi ei ryve maassa. Sitten kun lähtee liikkeelle, ja haluaa kontata hiekkalaatikossa sekä vesilätäkössä, iskee aika moneen äitiin "haalarifetissi" yrittäessä selvittää millainen haalari olisi hyvä ja kannattaako kalliista maksaa vai olisiko halpa riittävä. Ei mulla ollut tuossa vaiheessa mitään käsitystä millaisia haalareita on olemassa, ja niitä oli niin paljon ja eri hintaisia, että ihan kiva, kun sai lukea muiden mielipiteitä.

4-5 haalaria minäkään en tajua, ainakaan vielä. 2-3 ymmärrän sen sijaan oikein hyvin, jos ulkoilee paljon ja lapsella on tapana sotkea. On jotain laittaa päälle, kun toinen haalari kuivuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän