Mitä teen?? Hoitolapsen yh- isä pyysi kahville?
Olen töissä päiväkodissa ja meillä on hoidossa ihana 2-vuotias poika, hänen isänsä on samanikäinen kuin minä (26) ja harvinaisen söpö. Olen pitänyt pojan keskusteluja ja huomannut flirttailevaa sävyä. No aina tavatessamme olemme kumpikin flirttaillee ym ja tänään poikaa hakiessaan hän pyysi minua kahville huomenna töiden jälkeen? sanoin että harkitsen asiaa..
Meneekö tässä lapsen hoitosuhde jotenkin vinksalleen? Olisiko outoa :D? Tavallaan pidän hänestä, mutta mitä jos siitä ei tulisikaan mitää?
Kommentit (16)
ystävystymisrooli täysin erillään. Muista ettet saa puhua työstäsi hänelle perheiden yksityisasioita ja muista, että jos ystävyytenne kariutuu, ne tunteet eivät saa näkyä työssäsi eikä hänen lapsensa hoidossa koskaan.
Niin se voi olla elämäni mies ;) ja ihana pikku poika kaupan päälle. Olenkin jo miettinyt että mitä työkaverit ajattelee, ehkä kerron heille vasta kun/jos suhde etenee kahveista. Eikö olisikin outoa jos joskus toisin pojan hoitoon samaan ryhmään missä olen töissä :D
Jännittää! *hih*
Ystävyytesi ja suhteesi ovat yksityisasioita, vaikka sattuisikin niin että ystäväsi lapsi olisi hoidossa työpaikallasi. Pidä salaisuutena PITKÄÄN; se kutkuttaa paljon enemmän ;)
menet ja raportoit sitten meille tänne ;)
Tuttavani, lastentarhanopettaja, löysi miehensä juuri noin. Sanoi, että ihastui ensin lapseen ja sitten vasta isään =) Nyt heillä on jo 3 yhteistäkin lasta.
yhdellä ehdolla: poika ei ole paikalla. Sehän paljastaa koko jutun koko päiväkodille :) ja saattaa hämmentyä tilanteesta...
Kerrothan täällä miten kävi? :)
yhdellä ehdolla: poika ei ole paikalla. Sehän paljastaa koko jutun koko päiväkodille :) ja saattaa hämmentyä tilanteesta...
Kerrothan täällä miten kävi? :)
Just näin - poikaa ei kannata ottaa mukaan, mutta muuten kuulostaa hyvältä!
Meni ihna pieleen hyvä etiikkapähkinä.
tuskin kuule kertoisit ikineen päivineen tätä täälä ;)
Itsekkin tapailen ryhmässäni olevan lapsen isää. Emme seurustele,mutta tapailemme silloin tällöin ja kyllä,harrastamme myös seksiä! :)
Miettikää jos itse joutuisitte viemään lapsenne hoitoon ryhmään, jossa miehenne uusi hoito on töissä. Ja mitä sitten kun suhde menee kuralle?
sitten kun suhde menee kuralle?
Ihmeellistä pessimisteilyä. Tommosella asenteella kun on liikenteessä ei voi ikinä mitään saavuttaa.
Ap:n jatkokommentteja odotellessa :)
Ei teillä ole mitään sellaista estettä ammattsisi vuoksi, ettette voisi kahvitella tai vaikka seurustella. ELämä on elämää ja ota siitä kaikki irti, olette nuoriakin vielä molemmat!
Hauskaa kahvihetkeä :)