Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsi 5kk ja raskaana!!

Vierailija
16.09.2010 |

Voinko edelleen imettää normaalisti? Tarkoitus oli imettää jos vain suinkin pystyy niin 1vuotiaaksi miten nyt sit käy kun tulin raskaaksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuitenkin tuota tissistä vieroitusta mietiä ihan hyvissä ajoin ennen oletettua synnytysaikaa, niin sujuu sitten mukavammin ehkäpä kun vauva tulee kotiin. Ettei isompi sitten vauvan syödessä itse kinu jatkuvasti rinnalle.

Vierailija
2/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä kumpaakin imettää yhtä aikaa? onnistuisko se? onko kukaan tehnyt näin?

entä jos imetän koko ajan siihen asti kun vauva syntyy niin muuttuuko se maito "vahvemmaksi" kun on synnyttänyt eli saako vauva sitä oikeaa ternimaitoa vai pysyykö se tälläisena laimeampana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuitenkin tuota tissistä vieroitusta mietiä ihan hyvissä ajoin ennen oletettua synnytysaikaa, niin sujuu sitten mukavammin ehkäpä kun vauva tulee kotiin. Ettei isompi sitten vauvan syödessä itse kinu jatkuvasti rinnalle.

Vierailija
4/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök??

tässä pinossa ole mitään yök asiaa???

Vierailija
5/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös se kahen lapsen imettäminen luulisi sujuvan ihan hyvin, imetetäänhän kaksosiakin?

Tosin siitä maidon rasvasuudesta en sitten osaakkaan olla mitään mieltä :p

Vierailija
6/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan synnyttyä. Itsekin olen imettänyt läpi raskauden vaikkakin maito loppui muutamaksi kuukaudeksi puolivälin tienoilla. Tandemina imetin muutaman kuukauden, mutta se kävi turhan rankaksi ja vieroitin isomman. Jotkut imettää kolmeakin eri ikäistä lasta onnistuneesti. Muista vaan herkästi tarjota korviketta vauvalle nyt raskausaikana sillä maidon määrä vähenee useimmilla ellei kaikilla raskausaikana toisen kolmanneksen alkaessa

Vierailija
7/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos imetän koko ajan siihen asti kun vauva syntyy niin muuttuuko se maito "vahvemmaksi" kun on synnyttänyt eli saako vauva sitä oikeaa ternimaitoa vai pysyykö se tälläisena laimeampana?

Meillä jo puhuva esikoinen totesi ekoista ternimaitotipoista "hyi yäk" ja vieroittui saman tien.

Vierailija
8/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu mulle ihminen oli raskaana ja samalla imeti toista vauva, nii neuvolassa käskettiin lopetta imettämisen.

Vierailija
9/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille vastanneille.

taidan hyvillä mielin ainakin nyt vielä jatkaa imetystä..

Vierailija
10/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on se kyllä varsin varhaiskypsä vauva.. :D Joo, sorry, pitkä päivä ja flunssaakin pukkaa, ei voi mitään että pisti naurattamaan toi otsikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi