Onko muilla samaa että ei jaksa illalla siivota keittiötä
iltaruoan ja iltapalan jälkeen ja sitten keittiö haisee ja on kuin pommin jäljiltä aamulla. Ei tee mieli edes aloittaa siivoamaan sitä mutta jossain välissä on pakko!
Kommentit (8)
en jaksa illalla kun lapset unilla siivota sitä(lasten hereillä ollessa puuhaan mielummin heidän kanssaan) - mulle on parasta, kun laitan heti aamusta kahvia ootellessa paikat kuntoon
Me laitetaan yhdessä keittiö kuntoon päivällisen jälkeen. Jos joku sen jälkeen haluaa vielä naposteltavaa, jokainen siivoaa omat jälkensa samantien.
Olisi tosi kuvottavaa aloittaa aamu paskaisessa ja haisevassa keittiössä. Ei siihen mene kuin muutama hassu minuutti kun pistää illalla paikat kuntoon.
En haluais ja jaksais aina siivota mut oon jotenkin niin hermoheikko etten pysty rentoutuun saati nukkuun jos en siivoo.Oon joskus jättäny mut sit oon noussu yöllä siivoomaan josta seuraa se et alan siivota eteistä,kylppäriä,pyyhkiin pölyi yms.Eli mun kandee siivota keittiö iltapalan jälkeen.
Harvalle se varmaan mielipuuhaa on :)
Mutta olen kans sitä mieltä, että aamu on kamala aloittaa jos vastassa on törkyinen keittiö.
mutta yleensä teen sen silti pitkin hampain koska aamulla vituttaa vielä enemmän jos on hirveät sotkut siivottavana...
siivoan keittiön ennen nukkumaanmenoa. Ei siihen mene kuin minuutteja loppujen lopuksi. Ja kun aamupalan jäljiltä keittiössä on taas kaaos, ei ole sitten tuplakaaosta niskassa.
siivoan keittiön ennen nukkumaanmenoa. Ei siihen mene kuin minuutteja loppujen lopuksi. Ja kun aamupalan jäljiltä keittiössä on taas kaaos, ei ole sitten tuplakaaosta niskassa.
En ikinä voisi jättää sotkuista keittiötä aamuksi.
Teen vähän tilanteen mukaan, mutta useimmiten astianpesukone on täynnä ja käynnistetään päivällisen jälkeen, joten iltapuurolautasia en sitten laita yksinään tyhjään koneeseen kuivumaan, vaan tiskialtaaseen ja vettä päälle. Ei ne meillä ainakaan haise aamulla?!