Tykkäättekö te noista poliisisarjoista oikeasti? Siis
nämä CSI:t sun muut, joissa niin tehokkaat totiset etsivät ja ties mitkä selvittelevät murhia ja niitä ruumiita ja niiden vammoja sitten zoomaillaan oikein läheltä jne? Onko se oikeasti viihdettä jonkun mielestä?
Kommentit (12)
Vastenmielisiä sarjoja, joita en seuraa. Joitain fst5:n ruotsalaisia tms. katson.
ja ovat mielestäni ihan ok viihdettä.
Toisaalta en voi sietää täydellisiä naisia ym sarjoja joiden koko sisältö on juonittelu muiden selän takana. En voi katsoa jaksoakaan.
Kai meitä on vaan moneen lähtöön.
kai sinua kiinnostakaan, jos niitä kaiket päivät näet muutenkin. Tuskin itsekään katsoisin sarjaa esim. koulusta (opiskelen opeksi). CSI:t on minusta huonoja sarjoja mutta katson kyllä esim. Dexteriä ja Criminal Mindseja. En nyt ehkä niin kiinnitä huomiota juuri rikospaikkakuviin mutta kuitenkin.
Vammat yms. eivät minua häiritse, kun tiedän etteivät ole oikeita. Tuo on tietyntyyppistä pääntyhjennyshömppää, siinä missä joku katsoo saippuasarjoja tai tosi-tv;tä, niin minä katson poliisisarjoja.
En pysty katsomaan kaikkia kohtia ja se on pojista huvittavaa. Pidän rikosten selvittelystä sun muusta, mutta kaikki ne ruumiinavaukset sun muut... Katsomme myös Midsommerin murhia ja ne sopivat minulle paljon paremmin.
En pysty katsomaan kaikkia kohtia ja se on pojista huvittavaa. Pidän rikosten selvittelystä sun muusta, mutta kaikki ne ruumiinavaukset sun muut... Katsomme myös Midsommerin murhia ja ne sopivat minulle paljon paremmin.
Myös Anna Pihl oli aika hyvä.
aikaan haaveilin patologin tai lääkärin työstä joten ei mua häiritse veri ja suolenpätkät tv- sarjoissa. Ihan oikeita murhia en sen sijaan haluaisi nähdä, katsoin youtube- videon puukotuksesta ja se on paljon kauheampaa ja groteskimpaa oikeassa elämässä kuin telkkarissa.
Minulla on elämässä tarpeeksi 'jännitystä' ilmankin thank you very much.
Komediaa katson kyllä ja pidän sitä viihteenä. Harmi vaan että Suomen telkkarista laadukasta sellaista tulee hyvin harvoin.
tykkään katsoa niitä eikä minua häiritse raadot ja ruumiinavaukset. Paitsi jos rikoksen uhrina on lapsi, niin saatan jättää kyseisen jakson katsomatta. Välillä kyllä tulee ihmeteltyä, miten moinen voi olla viihdettä...
että mä olen työni puolesta joutunut lukemaan/katomaan läpi aika määrän kuolinsyyraportteja ja valokuvia, joten pidän itseäni melko relistisena ja jalat maassa olevana ihmisenä. Ihmettelen vaan miten kukaan näkee viihdettä siinä, että ne kuvat marssitetaan meidän olohuoneisiin. No, kai mä olen vaan outo
t.ap