Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas mitäs kivaa Panacod lääkkeellä saa aikaan?

Vierailija
15.09.2010 |

Kun mietin uskallanko ottaa vai kärvitelenkö.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti tulee huono olo.

auttaa esim iskias kipuun niskojen jumittumiseen tms tulehduksen hoitoon

Vierailija
2/74 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttäny reilu 10v panacodia, enkä oo koukussa. Oon ollu monesti kuukausia ilman, eikä tuu mitään oireita. Nytki jotain 4-5kk kokonaan ilman, eikä tee yhtään mieli ottaa.. 37

olet ollut ilmankin, mutta silti käyttänyt yli 10vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikuta mitenkään, ei siis kipunkaan. Ihan sama kun ei ois ottanut mitään.

ei väsytäkään, eikä tuo eufoorista oloa.

Mutta selitäpä se lääkärille, joka kirjoitti kuin armolahjana tämän panacod-reseptin. "Tässä tällainen tosi voimakas särkylääke, ole varovainen tämän kanssa". Justjoo..

No työkaveri oli kuin morfiinia olis saanut kun sille panacodia kirjoitettiin. "Oi mulle kirjoitettiin tämmönen kauhea myrkky, en uskaltanut ees hakea apteekista".

Hohhoijaa.

Onneksi löysin toisen lääkärin, joka tajusi missä mennään ja kirjoitti tramalia selkäkipuun. Se auttoi.

Vierailija
4/74 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPPUVAIHEESSA veteli niitä 30-50kpl päivässä,maksalle teki hyvää..Onneks siitä helvetistä päässyt irti korvaushoidon avulla..

Vierailija
5/74 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tein lääkkeellisen abortin. Eikä mua vituttanut mikään pariin päivään.

Vierailija
6/74 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

panacodia armottoniin lihassärkyihin, lisäksi mulla vakava unihäiriö, ei mitään vaikutusta vaikka kaksi piti yöksi ottaa, mutta kuinka ollakaan tuli parin viikon päästä ennenkokematon ummetus. Lopetin panacodin, onneksi en ehtinyt jäädä siihen koukkuun, mutta ennestään jo olen panadol-koukussa

Vierailija
7/74 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

panacod sisältää kodeiinia ja panadol parasetamolia... ;) Tuo alku ei siis ole se merkitsevä vaan loppu noissa nimissä

Vierailija
8/74 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

panacod sisältää kodeiinia ja panadol parasetamolia... ;) Tuo alku ei siis ole se merkitsevä vaan loppu noissa nimissä

Panacodissa on parasetamolin LISÄNÄ kodeiinia.

Ihmettelen tuota yhtä joka on "koukussa" Panadoliin, ei nimittäin ole lainkaan addiktoiva aine :D (toisin kuin kodeiini joka on morfiinijohdannainen)

Vierailija
9/74 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Panacod vei sinulta migreenin pois alta tunnissa, niin sinulla oli todennäköisesti jännityspäänsärky (tension neck), ei migreeni. Joka sekin voi olla kova päänsärky. Migreenin täsmälääke on sumatriptaani (mm. Imigran9. Se vie migreenin pois, muttei muista syistä johtuvaa päänsärkyä.

Ei tarvitse tulla neuvomaan mikä on ja ei ole migreenilääke. Tuolloin olin päivystyksessä sen vuoksi että olin rv 7 raskaana enkä voinut ottaa sumatriptaania.

Olen saanut päivystyksessä raskausaikana migreeniin myös Tramalia, joka sekään ei ole migreenilääke mutta auttoi sillä kertaa.

Vierailija
10/74 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Panacod vei sinulta migreenin pois alta tunnissa, niin sinulla oli todennäköisesti jännityspäänsärky (tension neck), ei migreeni. Joka sekin voi olla kova päänsärky.

Migreenin täsmälääke on sumatriptaani (mm. Imigran9. Se vie migreenin pois, muttei muista syistä johtuvaa päänsärkyä.

Migreenilääkkeenä käytetään yleisesti Panacodia.

Imigran on taas erittäin hyvä myös krapulapäänsärkyyn.

Vierailija
11/74 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis oiva nukahtamislääke.

En pidä nukahtamislääkkeenä mainitusta kommentista huolimatta vaan vahvana kipulääkkeenä, joka vaikuttaa eri henkilöillä eri tavalla. Minä sain lääkkeeksi luustossa laajalle levinneen syövän kipuihin. Käytin ohjeen mukaan ja silti taju katosi. Ei kannata suhtautua kevytmielisesti riippuvuuden aiheuttajanakaan.

Selvitä itsellesi mikä on kipu ja mikä on särky, jotka ovat aivan eri asioita ei synonyymejä. Kun olet kokenut kivun, johon auttaa vain Panacodia vahvemmat, osaat viimeistään silloin erottaa kivun särystä!

Vierailija
12/74 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kyllä se auttaa kipuunkin. Ihan hyvä särkylääke mielestäni. oon syönyt sitä rannemurtuman ja yhden vatsaleikkauksen jälkeen.

Vierailija
13/74 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helveltilliseen selkäkipuun raskauden aikana, ei auttanut kuuma,kylmä,tukivyö eikä venyttely.. ja käsikauppalääkkeitä olis pitänyt vetää pakettikaupalla. Sain nukuttua ilman kipuja. Eipä sitten muuta tullutkaan, enkä ole jäänyt koukkuun eikä tullut vierotusoireita...

selkäkipukin hävis heti kun lapsi syntyi.

Vierailija
14/74 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyllä huomannut omassa olossa mitään ihmeellistä, kun joskus kovaan kipuun olen sen buranan sijasta ottanut. Olen tiennyt että se on kolmiolääke, mut en oo sen enempää ajatellut mitä se tarkoittaa ja miten voi vaikuttaa oloon. Luulenpa siis jos nyt ottaisin sen, niin saattasin huomata jotain poikkeavaa vrt burana tai panadol, kun tietäs että erityyppinen vähän tujumnpi lääke kyseessä.

Vierailija
15/74 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsakivut.

Vierailija
16/74 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oxynorm+2tbl panacoddia oli normi annos leikkauksen jälkeen ja hyvin maistu uni :)

Vierailija
17/74 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin kivuissa ei ibuprofeenit yms auta, esim. mulla oli joskus mononukleoosi sellainen. Panacod minulla nukuttaa älyttömästi. Ei oikeastaan vie kaikkea kipua, turruttaa vain. Saa nukuttua. En ole moneen vaivaan sitä tosin tarvinnut, koska kipulääkkeenä käytän ibuprofeeniä. Minulla on noin kerran kuussa (hemipleginen)migreeni, keväällä tosin useammin, koska auringonvalo laukaisee. Siihenkin onneksi ibuprofeeni riittää, ei ole niin paha.

Vierailija
18/74 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle, auttanut kipuun eikä tullut paha olo.

Joku saa apua, joku pahanolon ja joku ei mitään.

Vierailija
19/74 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt vuosia panacodia, otan illalla yhden ennen nukkumaan menoa. Se on paras lääke joka toimii mutta ei tee vatsahaavaa tms pitkäaikaisessa käytössä.

Niin kauan syön, ennenkuin lääkäri katsoo että on leikkauksen aika. Nyt lääkkeen hyödyt on paremmat kuin leikkauksen kuulemma. Juuri hain 100 kpl satsin.

Vierailija
20/74 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei Panacodista tule mitään riippuvuutta, ja täytyy tosiaan ihmetellä, miten joidenkin elimistö reagoi jäämällä siihen koukkuun. Joudun syömään sitä silloin tällöin kuurin Sirdaludin kanssa kovaan selkäkipuun (nivelrikon kulumat ja lievä skolioosi). Kipu menee sillä pois. Hyvinä aikoina lääkkeet seisoo kaapissa kuukausitolkulla eikä mun ole niitä ikävä.

Narkkeja en tajua sitten ollenkaan...kuinka kukaan haluaa itsensä kyvyttömään tilaan laittamalla päänsä sekaisin? Mulla ei ainakaan tule vahvoista lääkkeistä euforinen olo vaan surkee ja avuton, ja se suututtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi