Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaas mitäs kivaa Panacod lääkkeellä saa aikaan?

Vierailija
15.09.2010 |

Kun mietin uskallanko ottaa vai kärvitelenkö.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla auta sitten yhtään.eikä se mulle aiheuta mitään euforisia fiiliksiä,ramasee ehkä vähän.

Vierailija
22/74 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacod on ihan sama lääke kun mikä tahansa paracetamoli-lääke, mutta siinä on lisäksi kodeiinia. Pitäisi vahcistaa vaikutusta, mutta ei kaikilla edes tee sitä. Se kolmio on siinä väsyttävän vaikutuksen takia. Eli joku on kävellyt seinää päin ihan muun lääkkeen vaikutuksesta.. Ei panacodin.

Eikä se niin vanhav atai mikään myrkky ole. Sitä määrätään myös raskaana oleville!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodeiini saattaa viinan kanssa lamauttaa hengityksen

Se o morjes si

Vierailija
24/74 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrättiin panacodia migreenin hoitoon raskauden aikana. Otin kerran illalla. Yöllä en enään saanut henkeä. Pakko oli lähteä päivystykseen. En enään ikinä ota kyseistä lääkettä. Tosiaan riippuu tosi paljon ihmisestä miten vaikuttaa.

Vierailija
25/74 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana oli järkyttävät päänsäryt, lääkäri määräsi Panacodia joka vei kyllä päänsäryn, mutta sen sijaan oksensinkin sitten koko lääkkeen vaikutusajan... Kolmannen kokeilun jälkeen tajusin yhteyden ja jätin lääkkeen pois. Mieluummin petipotilaana päänsäryn kuin oksentelun takia.

Vierailija
26/74 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vaikutus riippuu mulla annostuksesta. jos otan kokonaisen, niin varmasti on pää sekaisin niin että tulee huono olo. 1/4-osa auttaa pääkipuun jossa särky on eniten silmien takana enkä siedä valoa (ei auta burana, panadol). sumatriptaanista menen ihan huonoksi, tuntuu että en saa henkeä kunnolla, kaikki pyörii päässä ja puhuminenkin on vaikeaa. olen jotenkin täysin hitaalla ja kuitenkin tajuan että olen hitaalla. pelottavaa. näin me ollaan erillaisia näitten lääkkeitten kanssa. joku joka sopii toiselle ei sovi toiselle yhtään. kai tää on sitä ikuista etsimistä. ja panacodista vielä sen verran, että jo toi määrä tuo mulle hypefiilistä, joten olen varovainen sen kanssa. en tod haluu mihinkään koukkuun (olen ollut koukussa bentsoihin, ja tiedän että vieroittatutuminen ei ole kivaa). tsemiä kaikille ja toivottavasti jokainen löytää sen oman helpottavan lääkityksen.

Vierailija
27/74 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahemmin noi opioidit ja bentsot koukuttaa kuin alkoholi. Ei edes kannata vitsailla.

Vierailija
28/74 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli voimakas huumaava aine, joka muuttuu kehossa morfiiniksi.

Opioidit vaikuttavat ihmisiin yksilöllisesti ja kodeiinissa on vielä se, että toisilla ihmisillä geenivirheet vaikuttavat sen hajoamisnopeuteen. Joillakin morfiiniksi muuttuminen on niin hidasta, ettei tunnu mitään (ja silloin kannattaa pyytää joku muu särkylääke kovaan kipuun), ja joillain niin nopeasti, että ovat kuin ellun kanat kankaalla. (Ja näiden nopeiden hajoittajien imetetty tai kohdussa oleva vauva voi saada aika tujut, muilla lääke on turvallinen).

Kodeiini koukuttaa, eli ei kannata leikkiä kovin kauaa. Jos panacod-tabletteja haluaa käyttää päihtymiseen, netistä löytää googlaamalla ohjeet, joilla kodeiinin ja parasetamolin voi erotella. Parasetamoli on maksatoksinen, eli yli 10 tablettia päivässä alkaa jo häiritä maksan elämää.

Kodeiini auttaa migreeniin, mutta se myös lisää migreenin uusimisen vaaraa. Kuitenkin raskausaikana yksi järkevimmistä migreenilääkityksistä.

Vierailija
29/74 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttoi nukkumaan ja aiheutti hyvän olon. Käyttäisin mieluummin noita opiaattipohjaisia lääkkeitä kuin jotain bentsoja (joista en kyllä huomaa yhtään mitään vaikutusta mihinkään) jos haluaisin hyvän olon. No, eri lääkkeitähän ne on, mutta silti. Jopa beetasalpaajat, kuten Propral tehoaa mulla paremmin kuin bentsot (kuten Diapam, Opamox) ahdistukseen. Kai musta tulis ennemmin opiaattiriippuvainen kuin bentsoriippuvainen.

Vierailija
30/74 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tyhmä!

Osta vaikka kaljaa.

Vierailija
31/74 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tyhmä!

Osta vaikka kaljaa.

Minua panacod on auttanut nukkumaan, korva ollut todella kipeä parina viime yönä. Joskus panacodista tulee "tylsä" olo, muttei tällä kertaa. Helpottaa myös yskää...

Vierailija
32/74 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa särkyyn ja tuo lievän euforisen olon.

Vierailija
33/74 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x testasin, siihen se sitten jäikin.

terv. ex-väärinkäyttäjä (huom. väärinkäyttöä 8 v takaa, että tuskin enää vaikuttaa ;) )

Vierailija
34/74 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt. Kai se kivun vie. Vai aattelitko jotain sekakäyttöä?

Vierailija
35/74 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vähän väsyttää, ja yksilökohtaisesti jopa hetkeksi hömppäännyttää.

Siihen EI jää koukkuun :)

Vierailija
36/74 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lääkkeen vaikutuksen alaisena.

Vierailija
37/74 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis oiva nukahtamislääke.

Vierailija
38/74 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodeiinin vaikutus on täysin yksilöllistä ja riippuu sun elimistön metaboliasta. Voi olla ettei vaikuta juuri mitenkään tai sitten tulee hyvätkin "kiksit". Mulla ei panacod ainakaan auta esim. hammassärkyyn ollenkaan

Vierailija
39/74 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon oksennusta. tosi kiva kokemus nielurisaleikkauksen jälkeen

Vierailija
40/74 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vähän väsyttää, ja yksilökohtaisesti jopa hetkeksi hömppäännyttää.

Siihen EI jää koukkuun :)