Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta naisesta käytetään nimitystä amatsoni?

Vierailija
15.09.2010 |

Olenko amatsoni jos olen 169cm pitkä, painoa 64 kg ja lihasta löytyy enemmän kuin keskiverto naiselta? Kun tällaiseen nimitykseen baarissa törmäsin parikymppisen pojan suusta kuultuna..

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyläl hartioita mutta pohkeet ja kädet ovat pienet. Huoh. ap

Vierailija
42/59 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hupini on lukea reaktioita huhhuh kirjallisuus syntyy täältä =D kyllä taitaa nuoren pojan mielessä ollut vain että tuo nainen on liian vahva minulle. voimanainen maaemo. esitykseni baarissa ei onnistu eli ketjun aloittajalle nostan virtuaalihattua (Y) 
poika lukee ja haaveilee niinkuin tämäkin palsta =D mitä jos se olisi tullut minulle =o
kyllä joka kuka tietää mitä amatsoni tarkoittaa niin sanoo sen kyllä vain siitä syystä että pitää tätä naista itseään vahvempana. feminismin alku oli amotsoni. mut miehet tykkää et nainen vie vaikkei myönnä :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatsoni on pitkä, kaunis, voimakas (niin fyysisesti kuin henkisesti) ja itsenäinen. Se ei ole ollenkaan loukkavaa ellei sitä sanota sarkastisesti esim todella lyhyelle naiselle.

Vierailija
44/59 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, kaunis, upea, uljas, lihaksikas ja voimakas nainen. 

Vierailija
45/59 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floor Jansen voisi olla vähän sinne päin.

Vierailija
46/59 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game of Thronesin miekkaileva pitkä lady on amatsoni. Sellainen upea ja uljas ilmestys..

Vierailija
47/59 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatsonithan on siistejä antiikin kreikan hahmoja. Joo ala-asteella idiootit kiusasivat toisia sillä nimellä. Mulle se on vaan vahva soturi. Ja nuoret ja kaiken ikäiset miehet(ja naisetkin nykyään) pelaa pelejä paljon missä on amatsoneja ja ne ei ole läskiä nähnytkään, mutta eihän nyt iso osa naisista näistä mitään ymmärrä :D Ottaa vaan itteensä. Ottaisin kohteliaisuutena.

Vierailija
48/59 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko amatsoni jos olen 169cm pitkä, painoa 64 kg ja lihasta löytyy enemmän kuin keskiverto naiselta? Kun tällaiseen nimitykseen baarissa törmäsin parikymppisen pojan suusta kuultuna..

Sellainen romuluinen transun oloinen (miehekäs) nainen on amatsoni. Vielä jos sattuu olemaan pitkä. Amatsonit olivat naissotureita ja siihen valittiin isoimmat ja vahvimmat.

Vierailija
49/59 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xena on Amatsoni.

Vierailija
50/59 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla on vain yksi tissi.

Vierailija
51/59 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen romuluinen transun oloinen (miehekäs) nainen on amatsoni. Vielä jos sattuu olemaan pitkä. Amatsonit olivat naissotureita ja siihen valittiin isoimmat ja vahvimmat.

Siis nuorisokielessä. Pitkä kaunis ja naisellinen nainen ei ole amatsoni.

Vierailija
52/59 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pyöreäpäistä naista, jota panee muslimi, joka vääntelee naamaa youtubessa ja jonka breikkaus on juuri tulossa, voisi sanoa amatsoniksi.

Vierailija
53/59 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatsonit olivat sotureita ja nimitys tarkoittaa mielestäni sellaista pitkää uljasta ilmestystä. Game of Thronesin naisritari kävisi esimerkiksi amatsonimaisesta naisesta.

Vierailija
54/59 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trine Hattestad, amatsonimaista uhkeutta, huh.

Vierailija
55/59 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatsonit mytologiasta:

Amatsonit ovat antiikin tarustossa esiintyvä pelottava naissotureiden kansa. Legendan mukaan soturit leikkasivat toisen rintansa pois voidakseen ampua paremmin jousella.

Myös tarkoitetaan pitkää naista, jolla hyvä ja lihaksikas kroppa.

Vierailija
56/59 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
57/59 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatsoni on lihaksikas ja kookas nainen, ei missään nimessä ylilihava.

Vierailija
58/59 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i.ytimg.com/vi/nGuN4RVRlYg/hqdefault.jpg

Tällänen se on;)

Amatsoni tarkoittaa lihaksikasta pitkää naista ei lihavaa.

Vierailija
59/59 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina Jylhä on amatsoni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän