Pitkät naiset!
Mistä löydätte pitkähihaisia trikoopaitoja?
Espritillä on pitkiä, mutta pesussa lähtee hihasta 10 senttiä. GInatricot liian huonolaatuinen makuuni. Esim Boobin imetyspaidat olivat pitkiä ja todella hyvälaatuisia, nyt en kuitenaan enää imetä,joten luukku on turha :-). Mistäköhän voisi löytyä trikoita ja vaikka neuleitakin toosi pitkälle. Olen 180 cm.
Kommentit (9)
Olen 177cm ja kokoa 40-44. Ostan miesten osastolta trikoopaidat koolla s ja ovat sopivia minulle. Hihat ovat tosi pitkiä. ;)
Joskus olen niitä kotona vähän "fixaillut" naisellisemmiksi, esim muuttanut pääntietä suuremmaksi, rypyttänyt vähän olkapäältä kurttuun ym.
En ole mikään ompelija-velho, mutta ihan kivan näköisiä olen saanut aikaan pienellä vaivalla.
Liian lyhyet hihat ovat niiiiin ärrsyttäviä!
olen löytänyt H&M:lta, samoin neuletakkeja. Aivan ihana neuleen löysin Espritilta. Yleensä suosinkin 3/4 hihoja. ;) Olen 184cm, koko 38 tai 40.
trikoot on 3/4-hihoja tai lyhyitä. Juuri, koska nuo pitkät trikoohihat kutistuu! Mutta sopivahihaisia neuletakkeja tuntuu kyllä löytyvän esim. Espritiltä tai H&M:ltä.
joten miesten osasto ei mulle käy. Eipä tuntunut täältäkään neuvoja löytyvän.
Jos jollain on vielä vinkkejä, niin mielelläni otan vastaan.
Kiitos!!!
ap
Esim. tämän syksyn mallistosta löysin yhden raidallisen paidan, jossa hihat tarpeeksi pitkät.
Benettonilla on minulla riittänyt aina hiha ja lahje. Samoin Sisleyllä on pitkiä hihoja.
Zarasta ostan paljon, mutta kyllähän ne ajan myötä kutistuvat, koska ovat niin puuvillaisia.
176 cm
Espritin paidat on mulle uutena hyviä, mutta muutaman pesun jälkeen helma ja hihat liian lyhyet.
Itse olen sieltä ostanut vain 3/4 hihoilla olevia paitoja. Eivät kutistu tai mene miksikään.
On heillä varmaan myös ihan täyspitkillä hihoilla olevia. Tarttis itsekin saada talveksi, joten täytyy itsekin käydä katsastamassa.
t. 175cm pitkä oleva kokoa 40-42
hyvä pointti :-) ! Täytyypä mennä katsomaan.
-ap