FB saa ihmiset ihan sekaisin :)) Kattokaa, taatusti av-mamma!
Kommentit (19)
se oli joku mamma nuoretaidit.net sivulta. ihan sekaisin kai?
Tää nauratti silloin puoli vuotta sitten, kun ekan kerran tän näin.
pitäiskö meidän kehua kun sä näit tuon jo puoli vuotta sitten? vau mikä saavutus! ollaan ihan kateellisia nyt :(
MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON MITEN VANHA JUTTU!!!!
Juuri kaveikutsun hyväksymisestä...Ja aivan turhaan :)) Et näitä piisaa..
pitäiskö meidän kehua kun sä näit tuon jo puoli vuotta sitten? vau mikä saavutus! ollaan ihan kateellisia nyt :(
Jos sä olet saanut mieheltäs luvan netin käyttöön vasta kuukausi sitten, ei meidän muiden tarvitse kai lukea ikivanhoja juttuja, vaikka sä et niitä ole aikaisemmin nähnytkään. Vai tuliko sinne landelle sähkö vasta nyt ja pääsit sen takia nettiinkin vasta nyt? Jännät paikathan teillä sitten siellä on!
Ei kai se auta kun varoiksi itekki poistaa kaikki ukkomiehet kaverilistalta :D
mun entisen duunikaverin vaimo oli samaa sarjaa.. soitteli miehelleen tunnin välein lankapuhelimeen ja jos ei saanut kiinni kokeili mun numeroa.. samoin miehen työmatkojen aikana 'tarkasti' oonko mä työpaikalla.. pikkuhiljaa sekos täysin, soitteli esimiehelle, marssi mun miehen (tk-lääkäri) vastaanotolle ehdottamaan, että yhdessä tarkkailisivat meitä yms.. Lopulta poliisin useiden yhteydenottojen jälkeen homma loppui.. tosin siihen et äijä onneksi vaihtoi työpaikkaa. (ei kuulemma mahtanut mitään vaimolleen) sekopäitä molemmat..
Jos sä olet saanut mieheltäs luvan netin käyttöön vasta kuukausi sitten, ei meidän muiden tarvitse kai lukea ikivanhoja juttuja, vaikka sä et niitä ole aikaisemmin nähnytkään. Vai tuliko sinne landelle sähkö vasta nyt ja pääsit sen takia nettiinkin vasta nyt? Jännät paikathan teillä sitten siellä on!
Viimeinkin meille tuli sähköt ja sain viiiimeinkin säästettyä rahat tietokoneeseen! Ja siihen meni vain 12 vuotta!
Anna meidän nyt nauttia noista hauskoista jutuista kun ennen ollaan kuultu niistä vain puskapuheissa!
Ps. löysennä vähän pimpulisi naruja, se taitaa olla liian kireänä! Rapina kuuluu tänne asti!
kuullukaan tosta jutusta ja oon sentään ollu FB:ssä vuosia... Ei helvetti, repesin!!!! =D
kato kun liityin FB:hen vasta muutama kuukausi sitten ja teidän ihanaan seuraanne 2kk sitten! Mulla on niin paljon kiinni kirittävää neroutta ajatustenne Tonavassa!
kuullukaan tosta jutusta ja oon sentään ollu FB:ssä vuosia... Ei helvetti, repesin!!!! =D
esimerkkinaisen kanssa. Mikä into ja aggressio! Voi tulla yllätyksenä, että kaikki ihmiset eivät tiedä kaikkea, mitä internetissä on. Hän voi onnitella itseään, hän on asiantuntija. Kysykää häneltä.
Minusta kuulostaa ihan tahallaan provoavalta keskustelupalstaäidiltä. Ihan aaveemammalta tosiaan.
tarttee olla toi sekopää tosta linkistä :DD
Sama juttu =D kuullukaan tosta jutusta ja oon sentään ollu FB:ssä vuosia... Ei helvetti, repesin!!!! =D
ja taitaa tosiaan tuolla yhdellä vastaajalla olla pipo pikkasen kireellä, mitä jos laittaisit sukset jalkaan ja suksisit v***uun vinkumasta...
Voiko tuollaisia ihmisiä oikeasti olla? Itse pyysin viimeksi eilen ukkomiestä kaveriksi, koska olemme hyviä työkavereita.
Kuumeessa ja kipeänä tällainen kyllä pelastaa päivän :)