Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen voi jättää vahtimaan nukkuvaa vauvaa?

Vierailija
15.09.2010 |

Puolen tunnin kaupassa käynnin ajaksi? Entä tunnin asioinnin? Parin tunnin vierailun?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät osaavan toimia oikein jos jotain ongelmia tulee... Mun mielestä vauvan kanssa pitää olla aika iso vahtija

Vierailija
2/11 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jättänyt 6-vuotiaalle mutta vain ihan pienenä. En enää sitten, kun on osannut nousta sängyssä.

Saisi olla ihan teini-ikäinen että noin pitkäksi ajaksi jättäisin vahtimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin "ihan kulman takana", voisi mielestäni 10-vuotiaskin vahtia vauvaa puoli tuntia-tunnin.

Jos aikaa kotiin tuloon kuluisi niin paljon, että vahdin pitäisi esim. ottaa vauva syliin tai syöttää se, sanoisin, että 15-vuotias.

Vierailija
4/11 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta hän on liian nuori. Lähes päivittäin kaikkien näitten asioiden ajaksi. Joskus vauva on herännyt ja äiti sanoo silloin puhelimessa, että syötä ja vaihda vaippa. Ehkä siis kuitenkin ylireagoin, kun pidän liian nuorena? AP

Vierailija
5/11 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vauvahan kun voi herätä.

Eli jonkun teinin vasta, riippuu nuoresta onko se nyt 13v vai 15v.

Vierailija
6/11 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi nukkuvan vauvan kanssa kotiin 15-30 min. kun kävin kaupassa. Kotoota kauppaan kestää max. 2 min. Juosten ei mene kauaa.

Vierailija
7/11 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollu 11-vuotias kun aloitin lastenhoitourani. Hoidin silloin 11kk ikäisiä kaksospoikia kaverini kanssa ja taidettiin olla 12-vuotiaita kun olimme poikien kanssa ekaa kertaa yötä heitä hoitamassa. Siitä lähtien olen ollut hoitamassa lapsia. Serkkuja hoidin(olivat silloin 2.v ja 3kk) viikonloppujakin ja silloin olin 14-vuotias. Nyt itselläni on 10-vuotias tyttö ja 6kk ikäinen vauva ja ei kyllä ihan heti tulisi mieleen jättää heitä keskenään muuta kuin korkeintaan roskien viennin ajaksi. Niin ne ajat muuttuu. Tietty ei tyttöni olekkaan mikään "vauvarakas" niinkuin itse samanikäisenä olin.

Vierailija
8/11 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain siitä taskurahaa. Hoidettavat olivat 1-4 vuotiaita. Ei kukaan silloin päivitellyt... Osasin asiani eikä koskaan sattunut vahinkoja, onneksi. Laitoin iltapalaa, nukutin päiväunille, leikitin, vein puistoon, siivosin lattialle tehdyt kakat jne.

Vierailija
9/11 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain siitä taskurahaa. Hoidettavat olivat 1-4 vuotiaita. Ei kukaan silloin päivitellyt... Osasin asiani eikä koskaan sattunut vahinkoja, onneksi. Laitoin iltapalaa, nukutin päiväunille, leikitin, vein puistoon, siivosin lattialle tehdyt kakat jne.

Vierailija
10/11 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee itse autolla pikaisesti asioille. Max 0,5 tuntia. Mutta siinä ajassa voi tapahtua mitä vaan kotona ja mitä vaan autolla ajettaessa... Itse en jättäisi.

Vierailija
11/11 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jättää 5v tyttönsä vahtimaan vauvan unta siksi aikaa, kun äiti hakee isomman lapsen koulusta. Aikaa tähän menee noin 20min.

Itse en uskaltaisi jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme