täistä eroon
Miten olette päässeet täistä eroon? Kolme viikkoa taisteltu ja puunattu, pesty pyykkiä, pakastettu, saunotettu ja hoidettu shampoilla ja liuoksilla ohjeiden mukaan. Ei vaan päästä eroon noista karmivista ötököistä.
Kommentit (6)
Oletko muistanut imuroida auton selkänojat? Meillä riitti pesu shampoolla ja kampaaminen täikammalla joka päivä.
Nyt kuopuksella oli uudestaan pari nymfiä mutta nitistin ne nopeasti
auto on imuroitu ja turvaistuin nököttänyt saunassa. ssohvatyynyt olleet saunassa, samoin petarit. Lakanoita vaihdetaan jatkuvasti ja tyynyt käyvät saunomassa joka ilta ennen nukkumaan menoa. Ensin oli lapsella ja nyt minulla. En kestä tätä jatkuvaa puunaamista
Tyhjät/kuolleet munankuoret ei enää haittaa
löytyi pari päivää sitten, eli olen kyllä varma.
Päänahka on jo niin rikki, etten tiedä mitä tehdä.
Kuinka usein lakanat pitää vaihtaa? tyynyliinat olen vaihtanut päivittäin, muut lakanat kolmen päivän välein, mutta kaikki petivaatteet tosiaan joka päivä pari tuntia saunassa. Samoin sohvatyynyt.
Poistaa myös saivareet!! Tässä linkki ja tuolta löytyy ohjeet:
http://www.unigroup.dk/default.asp?page=337
Ei tartte enää ostaa kalliita myrkkyjä. Tuo kampa ja halpa balsami riittää. Kaksi viikkoa joka toinen päivä kammataan kostutettuja hiuksia, joissa halpaa hoitoainetta (rauhoittaa täit ja helpottaa kampaamista). Puhtaat petivaatteet heti ekan kampauksen jälkeen ja sitten vaikka viikon jälkeen ja vielä uudet kun hoito lopetetaan n. kahden viikon jälkeen.
Pehmot ja vaatteet pesuun tai eristykseen reiluksi 2 viikoksi. Näin kuolee mahdolliset saivareetkin niistä.
Näin meillä on onnistuneesti hävitetty täit jo kolme, neljä kertaa (ja aina ohi kahdessa viikossa). Kampa maksoi vajaa 20€ ja halvin hoitoaine (viimeksi joku x-tra) eli on tosi edullista myrkkyihin verrattuna :)
poistamalla SAIVAREET päästä!