Kuvaile asioita jotka ärsyttävät sinua
Mua ärsyttää kaupassa ihmiset jotka tunkevat eteen kävelemään etanavauhtia, parhaassa tapauksessa kaksin kappalein kälättämässä keskenään ja ohi ei pääse ei sitten millään.
Kommentit (28)
että pitäisivät itse hauskaa tai juttelisivat intensiivisesti jostakin asiasta, niin keskittyvät katsomaan muiden ihmisten ilmeitä tai asentoja ja juoruilevat ilkeämielisesti näistä havannoistaan sitten myöhemmin. Tällaiset ihmiset ovat järisyttävän kuivia ja tylsiä, ärsyttää suunnattomasti.
ihmiset kontrollifriikeiksi ja epäaidoiksi. Se ettei osaa keskustella ei tarkoita sitä, että yrittäisi koko ajan vahdata muiden ilmeitä ja asentoja ja juoruaisi niistä jälkeenpäin.
- homofobia
- julkisilla paikoilla imetys ilman näkösuojaa (liina tai joku)
- humalaiset ihmiset
- skeittaus jalkakäytävillä
- piskien omistajat, jotka eivät osaa kerätä rakkinsa jätöksiä
- jeesuslappujen tyrkytys kaduilla yms
- pakolaiset
- muiden lapset, etenkin kun niitä tuputetaan syliin
- homofobia
- julkisilla paikoilla imetys ilman näkösuojaa (liina tai joku)
- humalaiset ihmiset
- skeittaus jalkakäytävillä
- piskien omistajat, jotka eivät osaa kerätä rakkinsa jätöksiä
- jeesuslappujen tyrkytys kaduilla yms
- pakolaiset
- muiden lapset, etenkin kun niitä tuputetaan syliin
1. Hihhulit. Ääri-karppaajat, Jehovat, Kristityt hihhulit, Islam-hihhulit, kaikki omaa totuuttaan sokeasti ja muita elämäntapoja kunnioittamatta paasaavat puusilmäiset yksilöt. Tällä palstalla on paljon imetys-, karppaus- ja uskontohihhuleita.
2. Yleistäminen. Koska meidän Veeti ei saanut itkupotkuraivareita, siitä seuraa täysin loogisesti se, että itkupotkuraivarit ovat epänormaaleita. Koska meillä ei käytetä luomutuotteita, on itsestään selvää, että luomutuotteet ovat turhia. Koska meillä imetys onnistui, on loogista ajatella, että se onnistuu kaikilta muiltakin elleivät ole sitten Huonoja Äitejä.
Tähän kategoriaan kuuluu myös tilastojen totaalinen väärinymmärtäminen:"en usko tuohon tutkimukseen, koska siinä väitetään, että 50 % äideistä juo alkoholia. Minä ja naapurin Liisa ollaan ihan raittiita, joten ei voi pitää paikkaansa."
mua ärsyttää tehdä vaikka ruokaa tutun/sukulaisen luona, jossa on tylsät veitset.
Toinen erittäin ärsyttävä juttu on tylsät sakset, ja jos joku prkl käyttää mun kangassaksia johonkin muuhun kuin kankaaseen, niin saa satinkutia!
Ärsyttävää on nähdä myös hutiloiden tehty remontti, maalia väärissä paikoissa jne...
pääsemättä itse asiaan. Tai sitten sanoo sen asian moneen kertaan. Myös se ärsyttää, kun joku puhuu niin taukoamattomalla rytmillä, ettei anna muille suunvuoroa.
Erityisen paljon ärsyttää, kun isäni soittelee humalassa samana iltana monta kertaa ja hokee samoja asioita uudelleen ja uudelleen eikä muista mitään, mitä hänelle puhutaan.
Kaikki monomaanikot (karppaajat, maratoonarit, "maahanmuuttokriitikot" sun muut), jotka eivät kykene näkemään toisten kantoja asioihin.
Stereotypiat. On käsittämätöntä, että joku vielä 2000-luvulla tosiaan uskoo niihin ja vieläpä auliisti kertoo niitä eteenpäin.
Hitaat kävelijät kaupungilla.
Ihmiset, jotka nostavat bussissa tai junassa reppunsa viereiselle penkille. Ovatko he tosiaan ostaneet sille oman matkalipun?
samoin kuin kalansavustushajua iskee suoraan ohimoon. Pakokaasun hajut ei oikeesti sillä tavalla haittaa.