Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tutuilla voi olla 300 000€ kulutusluottoa / velkaa?

Vierailija
15.09.2010 |

Minusta tuo summa on ihan älytön. Ei päässeet edes velkasaneeraukseen, ei hyvältä näytä. Kolme lastakin perheessä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut aikoinaan pikavippikierteessä, ja pahassa sellaisessa, minulla oli aikoinaan 20 eri pikavippipalvelusta laskuja, joista yli kymmenen meni perintään, ja perintäänkin menneet olivat siis vippejä, joilla olin maksanut vippejä. Täysi ääliöhän minä olin, mutta pääsin kulutusluotoilla kuiville. Kannattaakin lukea siitä miten pääsee vipeistä eroon kulutusluotolla esim http://www.kulutusluotot.org/ , sillä niissä lainojen korot ovat moninkertaisesti vippejä alhaisemmat. Minä ehdin ottaa kulutusluoton ennenkuin luottotiedot menivät vippien takia. Se oli pelastukseni, että toimin ja havahduin nopeasti kun käräjäoikeudelta tuli haastekirje. Ymmärrän kyllä kuinka joku voi jäädä kulutusluottoihinkin koukkuun. Sen takia kannattaa pyrkiä ostamaan tuotteita ainoastaan omalla rahalla. Toivottavasti lainaa ottavat pitävät järjen mukana :)

Vierailija
22/24 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei esim. asuntolainaa (jossa siis lainalla ostetaan jotain, jonka arvo tod nak kasvaa) - kulutusluoton ja monen muun velan valilla on vissi ero - niin huh huh todellakin, seka heita jotka ovat menneet sen lainan ottamaan etta pankkia joka on sen antanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausilyhennys on pienempi kuin normaali vuokra.

Lyhennys ja korot 1200e/kk päälle lämmitys- vesi- jäte- vakuutus yms maksut

Vierailija
24/24 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa vaikka korot nousee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän