Lue keskustelun säännöt.
Apua,huomasin juuri säilyttäneeni päätäi shampoota viim.käyt 11/2007
15.09.2010 |
Heitänkö pois,tuskin tehoaisi jos lapsille tulisi täitä,ketään tietäväistä paikalla,siis pian kolme vuotta vanhaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Säännöllinen kaappien siivous on paikallaan!Herää kysymys milloin olet viimeksi kaapit siivonnut tarkkaan?